hayalimdeki bi gelinlik buldum. ona da gucumuz yetmiyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYa kız yapmayın şöyle şeyler bir kere giyince yazım günah o kadar para verilir mi madem bir yola girdiniz kendinizi zora sokmayın. Çocuğa da yazık o para kolay kazanılmıyor sonuçta uygun bir şeyler bakın. Bir hafta tatil için 30 bin kredi çekip sonra bir sene amele gibi çalışıp ödemeye benziyor değer mi bence çok saçma ama yine siz bilirsiniz ben kendi görüşümü paylaşmak istedim 😊
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılGelinliğe para vermek. ok saçma geliyor bana... bir saat giyeceksin sonra yok.. bir saat için o kadar para vermek doğru değil nişanlınıda düşün siz yeni bir yuva kurmaya çalışıyorsunuz her şey istediğniz gibi olmaz bazı şeyler zamanla iyileşir.. şimdi her şey en iyisi olsun modunda giderseniz ilerde iyi olacak bir şey kalmaz hayatınızda...
02 Yorumla- +1 yıl
zaten. bilezikler onun dedigi gramda olacak Nisan yapcaktik yapmadim daha ne olsun
- +1 yıl
Nişan dediğin aile arasıdna evde yapılır zaten olması gereken bu nişan içinde salon tutanlara şaşıyorum parası fazla olanlar için sorun yokta borca girip böyle saçmalıklar yapılması ve borcu ödemek için yıllarca stres ve sıkıntı yaşanması evliliğide zora sokar... şimdiki boşanmaların çoğu maddi ölçünün kaçmasından kaynaklı... birileri karşı tarafa kaldıramayacağı yükü yükler karşı tarafta sevdiğim benden vazgeçmesin diye kabul eder ama yapamayınca kendini eksik hissetmeye başlar.. halbuki karşı tarafın durumu belli...
+1 yılBence bir saat için çok fazla. Nişanlınızın arkadaşının gösterdiği gelinliği de giyebilirsiniz, ondan ödünç alma şansınız varsa. Gelinlik bu sonuçta, bir kere giyiyorsunuz. Çok fazla abartmamak gerektiğini düşünüyorum. Ha oldu ki o gelinlik gerçekten içinize sinmedi, daha uygun fiyatların içinde olduğu başka yerlere bakabilirsiniz. Mutluluklar dilerim şimdiden...
00 Yorumla
+1 yılYa ben anlamıyorum o kadar borcun harcın altına giriliyor sonra eşek gibi ödeniyor yazık günah erkek tarafı cimri olmasın kız tarafı da her şeyi istemesin pahalısını istemesin başka türlü zor bu zamanda
15 Yorumla- +1 yıl
Aynen bende öyle söyledim erkek diye savunmuyorum ama harbiden çok para bir sene onu öderken sonra kadın der aşkım eve ne zaman gelicen çocuk da hayayim mesaiyi kalıyorum borçlarımızı ödemek için yani sonra aşk yaşamayı aynı evde bile olsan anca hayal edersin bir gün gelinlik giymek için hangisi daha iyi bence az borç yapıp rahat yaşamak daha güzel amma uzun yazdım he sinirlendim mazur gör xD
- +1 yıl
😄
- +1 yıl
En mantıklı yorum...
- +1 yıl
@kalbindesakli91 teşekkür ederim..
- +1 yıl
Rica ederim...
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
107
Cevap
79Cevap
+1 yılBir kaç saat için 19 Bin Lira vermemeyi senin düşünmen lâzım. Evleneceksin, ev sahibi olacaksın ekonomoyi iyi idare edip, hesaplama yetisine sahip olman lâzım.
Şimdi yaptığınız masrafları evlenince siz ödeyeceksiniz.
Arkadaşının gelinliği olmasa da daha uygun bir gelinlik beğenebilirsin, yazık, günah bir gelinliğe o kadar para verilmez, bir de nişanlının maddi gücü yokmuş.71 Yorumla- +1 yıl
Bana bir bakabilecek misin
+1 yılSu ekonomik durumda dugunun gelinliğin ne anlamı var , ne gerek var bunca masrafa ama olmaz bizimkiler kafayı gelinlikle bozmuş çünkü. İlla o giyilecek. Giyilmezse kıyamet kopar , dünya ve evren yıkılır sanki. Senden önce allah bilir kimin giydiği ve senden sonra allah bilir kimin giyeceği belli olmayan , 3 saatlik milleti eğlendirme şovunun kirası 19 bin tl ve sen mızmızlanıyorsun...
30 Yorumlahiç böyle şeylere gerek olduğunu düşünmüyorum, düğün bir birliktelik insanlarla birlikte kutlanıyor alt tarafı tabi ki hayalinde bi model olabilir ama eğer adetlerde gelinliği erkek tarafı alıyorsa haliyle onlara da maddi açıdan sıkıntı çıkarmayacak bi seçim yapmak gerekiyor umarım kafandaki modele yakın makul fiyatlı bi gelinlik bulabilirsin, arkadaşının gelinliğin giymeni de tavsiye etmem
10 YorumlaGünaydın,
Tabi ki yeni evlenecek biri olarak hayallerin olması gayet normal bir şey. Fakat gel gör ki Türkiye şartlarında 19 bin lira kiralama bedeli gerçekten de çok çok fazla. İnsanlar bu tür zamanlar sevdiklerine yardımcı olup anlayış göstermesi gerekiyor. O gelinliği bir kere giyeceksin evet ama emin ol ertesi gün herkes unutacak. O parayla çok daha faydalı şeyler yapabilirsin bana göre. En azından tatilinizi daha rahat yapabilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılGücünüz yetmiyorsa rahat geçinemezsiniz, biraz daha ertelemeniz daha iyi olur. Düğün planları hazır değilse, insanlara bunu bildirmediyseniz biraz daha erteleyin. Eşin yatırım yapmayı öğrensin, para biriktirsin. Hayatınız cidden çok kötü olur.. zaten zam üstüne zam geliyor. Gerçekten geçinemezsiniz.
10 Yorumla
+1 yılBence gelinligi cok abartmaya gerek yok. Ben diktirdim prenses model degildi zaten cok sadeydi. Bence kiralayacagin birsey icin o kadar para vermeye gerek yok. Simdi ilk kez evleniyorum icimde kalir falan gibi seyler dusunebilirsin ama gercekten gerek yok. Umarim mutlulugunuz daim olur. Simdiden tebrik ederim🙏🏼
( Bazen mutlu olmak icin fedakarlik yapmak gerekir🌸)
00 Yorumla
+1 yılArkadaşının gelinliğini giymekte bir çözüm fakat , sizde çalışan bir bayansanız hayaliniz olan gelinliği giymek istiyorsanız maddi destekte bulunabilirsiniz,, hayat müşterek böyle bir zamanda bir günlük giyilecek gelinlik için fiyat gerçekten pahalı. Benim damadım kızımın istediği gelinliği alamasa paranın bir kısmında yardımcı olurdum çünki bu zamanda evlilik gerçekten çok pahalı
.00 Yorumla
+1 yıltürkiye'nin bu şartlarında her şey dolandırıcılık seviyesine gelecek. 1 ekmek 10tl'ye, 1 litre benzin 50tl'ye gelecek. markette her şey olacak; ama o kadar pahalı olacakki hiç birini alamayacaksınız.
olaylar buraya giderken bir gelinliğe 19.000tl'yi vermeyi düşündüyseniz bile açlıktan ölmeyi hakediyosunuz demektir.
00 YorumlaEğer gerçekten bu para değiyorsa ve çok da istiyorsam ben olsam alırdım. Bi kızın hep hatırlayacağı ve en özel günü sonuçta. Ama şöyle bir şey de var :) o zamanki ruh Halime göre de değişebilir bu düşüncem. Oraya verilecek parayı tatile oraya buraya da harcayabilirim
00 YorumlaKirası 19bin ise satılık ne kadardır acaba.. Çok gereksiz pahalı. Daha uygun fiyatlı bul
20 Yorumla
+1 yılParan yoksa isteme, sade nikah neyinize yetmiyor? Senin bile gücün yetmiyor, bir de erkek arkadaşından 19 bin liralık kiralık gelinlik istiyorsun. Vallahi pes. Aç gözlü olmayın. 19 bin liraya 2-3 tane beyaz eşya alırsın. Akıllı olun.
30 YorumlaErkeklerin cebini boşaltan kadınlar yaraniyor işte böyle hayatta istemem o kadar pahalı bir şey utanirim zaten bunu istiyorum demeye
31 YorumlaGelinlik almak niye erkeğin görevi kızlar gelinlik alsın erkekler damatlık evlilik adı altında soygun yapılıyor resmen
315 Yorumla- +1 yıl
Bizde de damatlık alınabiliyor damata. Tabi herkes değil
- +1 yıl
Öyle kızlarla da evlenmesinler. Soyuyorlar resmen. Bazı erkeklere de müstehak.
- +1 yıl
Bulursun belki
- +1 yıl
Hayırlısı tabi
- +1 yıl
Değişik zihniyet taşıyor bazı kadınlar. Evlenirken yaptığın borcu evlenince zorlana zorlana ödeyeceğini hesap edemeyecek kadar cahiller.
- +1 yıl
boş ver şu cahilleri ya. 😐
Gerginim, şunları göre göre gerildim. - +1 yıl
@Neyapacaksınkiiiiii ikinizede soyleyem @met96 benim hayalim Nisan yapmakti yapmadim. sirf nisalimin sıkıntiya girmesin diye bilezik dedik grami dusuk alcam dedi kabul etim. . esya secerken cok sikintiya sokmadim. hata o balayina gidek dedi bnde bu sene durak seneye gideriz dedim. hatta calsiyim dedim yardim edeyim dedim olmaz dedi bn ne yapayim 22 yasina kadar cok sıkınti yasaadim rahat olmk benim hakkim
- +1 yıl
Aferin kız sana, tebrik ettim 👏👏
Bu kadar akıllı bir kızsın 19 Bin Liraya da gelinlik almazsın sen, daha uygun gelinlik bulursun. ☺ - +1 yıl
@Neyapacaksınkiiiiii bu paraya pahali oldugunu biliyom fiyatini dorunca husrana ugradim tabikide vermem bu parayi sadece o tarz uygun bi gelinlik bulmayi umut ediyom
+1 yılBenim maddi durumum kötü olsa evlenmezdim. Ama yine de yerinizde olsam, o paraya gider beyaz eşya alırım ama gelinliğe vermem. Bu durumda Nişanlın, dar gelirli ise; haklı..
10 Yorumla
+1 yılNeden erkeğin görevi kendin alabilirsin eğer hayalinse erkek diyor mu şu damatlık benim hayalim onu al bana diye evliklik adı altında erkeği soyuyorsunuz kız tarafı bir olup sanki İngiliz kraliyet ailesinin kızı hanım efendi 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Maalesef günümüzde erkekler erkekliğin ne demek olduğunu unuttukları için bu sorular çok gündeme geliyor. Kendinize gelmelisiniz tabii bu da bazıları için imkansızdır
- +1 yıl
Valla şimdi tam ne demek istediğinizi anlamış değilim ama eminim ki haklılık payınız var çok şükür eksiklerim olsa bile çevremde gördüğüm zaman öz eleştiri yapmasını bilen biriyim ve karşımdaki ile empati kurmayı da bildiğimi düşünüyorum o yüzden ben kendi adıma her yeni gün eksiklerimi tamamlıyorum aynı sorun siz kadınlar arasında daha çok var
+1 yılGiyeceğin şey 1 gün sonuçta ya bu para fazla. Heves etmişsin anlıyorum ama gücünüz yetmiyorsa zorlamanın alemi yok :( Hem çocuk zor durumda kalır hem de bunun düğünü var balayı var bunların hepsi para. Daha uygun bir şeyler bakman daha doğru olur bence.
20 Yorumla
+1 yıl20 yaşındasın ne evlenmesi. 20 yaşında evliliğe karar verirsen öyle olur tabi para nasıl kazanılıyor bir fikrin var mı bir sürü borçla evlendiğinde mutlu mu olacaksin?
21 Yorumla
+1 yılDegmez bulursun 3 5e daha uygun guzel gelinlik 19 verecegne 2 5 e kendine yakisan guzel fatkli bir model bul digeriyle tatile gidin vs 2 saat giycen takma yani buyutulcek bisey degil nisanlini da uzme.
00 Yorumla
+1 yılYa düğünle gelinlik aynı şey deģil bence değer gelinlik giymek her kızın içinde bir hevestir. Insanlar gaddarca konuşmuş bence kiralama da satin al
Ben satin alma fiyatıyla kirasi arasinda çok uc bir fark olmaz diye biliylrum00 YorumlaBence abartmamak gerek, her şey dozunda güzel. 19 bin de aşırı fazla olur be kardeşim. Birbirinizi asla kırmayın, böyle şeyler nu gibi durumda ortaya çıkar. Anlayışlı olursan daha iyi olur sizin için. Mutluluklar...
00 YorumlaBeraber yasayacak olan sensin. Nisanlinin parasi azalinca senin de paran azalmış olcak evlendikten sonra. Gerekirse sade bişey giy sade bi evlilik olsun. Elaleme 2 gün hava aticaz diye 3 yillik gelirinizi harcamayin
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 325 cevap paylaştı.
+1 yılKendi ailen alsın o Zaman erkekleri sömürmeyi bırakın
51 Yorumla- +1 yıl
Helal Sana
+1 yılBir kere evlenilecek diye niye o kadar borç altına giriyorsunuz? sonra ekonomik sıkıntılar yüzünden şiddetli geçimsizlik ortaya çıkıyor.. kendi kendinizi zora sokmayın en güzel zamanlariniz borç ödemekle geçmesin
00 Yorumla
+1 yılYazik be uzucu... evlenecegin adami bulmus yuva kuracaksin takildigin seye bak.. gavur tutmus bisey uydurmus gelinlik diye bide cikarmis moda diye birsey boyle kestin mi 10 yandan kestin mi 20 bin.. milleti durtuyorlar.. guvani dusun cebini dusun..
10 Yorumla
+1 yıl19 binlik gelinliğe gücü yetmeyen adamın ev arabası da yoktur 30 yıl otobüse binerken utanmicaksın da 1 günde gelinliğin ucuz olucak diye mi utanıcam
10 YorumlaModa & Stil konusunda 497 cevap paylaştı. Buna yetiştiremezse ilerde nasıl yaşayacaksınız. Yani benim gücüm az o yüzden evlenipte kadının ya da olacak çocukların sıkıntı çekeceğine evlenmiyorum. Mantıklı olmak lazım şu hayatta
10 YorumlaAbi 19 k verip kiralayacağım gelinliğe yazık yemin ediyorum beyaz tişörtle git düğüne daha mantıklı
40 Yorumla
+1 yılOnun yerine bedenine ve sana güzellik katacak daha uygun bir gelinlik bulmanı tavsiye ederim. Geri kalan parayla da ya tatil ya da evinize baska bir sey alırsınız
00 Yorumla
+1 yılHer kes el alem diyor, ama hayır öyle değil. İnsan kendini en özel gününde hayal etdiği gibi görmek istiyor, hayalindeki gelinliği giymek istiyor, EL ALEM İÇİN DEĞİL KENDİ İÇİN.
Amma nişanlinizin gücü yetmiyorsa gücü yeten kadarin en güzelini bulun😍
Mutlu olun hep, inşAllah bi yerden para gelir o gelinliği giyersiniz😊00 YorumlaEvet onu giy bu zamanda gelinlik kiralamakta çok zor. Evlenmek daha zor her şey gelinlikle bitse iyi, evi döşemek bile zor, ufak tefek eşyalar bile göze gelmese pahalı olmuş.
00 YorumlaBu ekonomik şartlarda o kadar para verilmemeli bence tabiki bizler herşeyin en iyisini hak ediyoruz ancak 1 günlük için değmez daha uygun modellere bakmalısın
00 YorumlaEkonominin bu kötü zamanında 2-3 saat için sizce değer mi o kadar para vermeye? Zengin degilseniz alamıyosanız zorlamayın birbirinizi. O parayı ileride güzel günlere harcayın tatil, yatırım , belki cocuk olunca egitim vs vs.
10 Yorumla
+1 yılBen 20k bile verip gelinlik alırım hadi 30k verip bana c. c. s den 50k lık smokin alacak kız varsa yarın nikaha gidelim... Görgüsüzlükten başka bişey değil..
00 Yorumla
+1 yıl19bin TL'ye kiralık gelinlik mi olur Allah aşkına yuh. Daha uygun fiyatlı bir sürü gelinlik var onlara bakın 😌 emin ol onların içinden de beğendiğin bir gelinlik çıkacaktır
00 Yorumla
+1 yılÇok pahalı 2 saat İçin. Ben 2 bin tl kiralamıştım bir de indirim olur mu demiştim eşime zorluk olmasın diye o zamanlar.. külfet yaptığın
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 338 cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten hayat çok pahalı, evlilik de çok masraflı evlenmek isteyen gençler herşeyde orta yolu bulmalı. Allah herkesin gönlüne göre versin. 😊
10 Yorumla Başkasının gelinliğini giyme öyle şey mi olur daha uygun fiyatlı kirala
13 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO parayı gelinliğe vereceğine evine bir eşya alırsın ya da daha az borca girersin ya da tatile gidersin. 1 kere giyip iade edeceğin birseye de o kadar abartı para verip sonradan onun borcunu ödemek koyar.
10 YorumlaNeden o kadar parayı ona veriyorsun ki üç saat hadi dört saat için çok fazla yazık ya o paraya ile tatile çık daha mantıklı
10 YorumlaOrtak bir paydada buluşun. Bedavaya da olmasın çok pahalı da kırgın evlenmeyin. Yıllar sonra kavga anında birbirinizin yüzüne vurursunuz
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 881 cevap paylaştı.
+1 yılO zaman kendin alacaksın gelinliği oğlanın üzerine kurulmayacaksın türk kızıyla neden evlenilmeyeceğini sen de göstermiş olmuştun
10 Yorumla Moda & Stil konusunda 603 cevap paylaştı. Yetse de verilmez o kadar para almaya bile verilmez kira bide. kalacağınız evin kaç aylık kirası o para bi düşün
10 Yorumla
+1 yılOha kirası 19bin mi satın almaya kalksan 100bin mi isticekler, 5dk lık zevk için evlenip bu kadar masrafa girilir mi
10 Yorumla
+1 yılHayallinden hiçte vazgeçme. Daha fazlasını iste kıymete binersin. Ben gelinlik bile giymeden evlendim simdi herseyi bana en ucuzu laik goruyorlar haberin olsun. Bir seyleri istemeyince degere binmezsin daha fazlasini iste
00 YorumlaBaşlarım ben bu gelinlik ve düğün manyaklığına... Elalem görecek diye boşu boşuna masraf
20 Yorumla3 4 saatlik gelinlik için o para çok maalesef o parayı sonrası için kendinize saklayın derim
20 Yorumla
+1 yıl20 bin liraya 1-2 gün gelinlik giyeceğine evlendikten sonra 2 hafta tatil yap daha iyi
20 YorumlaKiralık bir gelinlik için çok fazla gelinliği kiralayana damat hediye galiba, bir gün için değmez sevgilini dinle bence, tek gelinlikle bitmiyor
00 YorumlaKnk o paraya diktirirsin benzerini senin olur boş ver. Senin olmayacak bişeye neden o kadar para veresin.
00 YorumlaSen ciddi misin mutlaka daha iyi ve guzel şeyler vardır Bn gardiropta görüyordum satılık daha ucuza 😀
00 Yorumla3-4 saat giyeceğiniz bir şeye o kadar para verilmez, şu ekonomik koşullarda o parayı daha iyi değerlendirebilirsiniz.
00 YorumlaO ne ya. O paraya neler yapılır. Alt tarafı beyaz bir elbise. Ne gerek var o kadar parayı çöpe atmaya.
00 Yorumla
+1 yılArkadaşının gelinliğini göstermesi saçma. Eğer gücü yetmiyorsa daha uygun bir fiyatlı gelinliğe bakabilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılO halde aceleye getirmeyin onu çok istiyorsan sizde biraz birikim yapın. Takılma yorumlara olabiir insan neler neler istemiyorki :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGücünüz mü gücü mü? Onun bütçesinin yettiği kadarının üstüne kendin de katkı sağlamayı düşündün mü mesela? 19 bin kira nedir yani hayalindeki gelinlikmiş bilmem neymiş, sanki kraliyet ailesine gelin gideceksin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılcanımmmmmmmmmm pardon sen sadrazamın sol t... ağından mı düştün 19 bin ve gelinlik yoksa dün geceden alkol mu aldın neyin kafasını yaşıyorsun sen?
10 Yorumla
+1 yıl2 3 saat giyeceğin şey için bu kadar şov yapmanın gereği var mı
10 Yorumla
+1 yılKirası 19 bin mi kafayı mı yedin tek seferde giyeceğin şey için 19 bin mi vercen
10 YorumlaO paraya Avrupa turu yaparım yazık o kadar paraya 3 saatlik şey icin
10 Yorumla
+1 yılSenin kadar düğünde kimse önemsemiyor o işi. Vereceğin 19 bin tl’yi muhteşem bi balayına ayırsanız bence daha mantıklı ölü yatırım yapmayın
00 Yorumla- Devamını Gör (126)
Devamını Gör(171)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > İstediğim gelinliğin kirası 19bin TL. Nişanlımın gücü yetmiyor, arkadaşının gelinliğini gösteriyor. Onu mu giymeliyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer