Bu nasıl bir ayakkabı tasarımı ya dilenciler bile giymez?
Bayıldım
Berbat
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bak kardeşim. Yanlış anlamayın. Bunu alan insanın çevresi de öyle olur ve onun eski bir ayakkabı olmadığını anlar. Markasının balenciaga olduğunu. Ama bunu sizler alıp giyseniz herkes eski zanneder. Farkınız bu. Çevre farkı … bu yüzden bunlar sizler için değil. Ayrıca bunu alabilecek insan görüntüsü için değil markası için çevresi için alıyor. Ha ama gel gelelim böyle bir şeye gerek var mı yok. Kurdan dolayı pahalı zaten bu fiyatlar. Yoksa ABD de bu tarz ayakkabılarla kombin yapmak isteyen oluyor onların parasıyla hiçbir şey çerez yanii
Ayrıca o balenciaga değil dolce&gabbana. Bu tarz olanlar special ya da koleksiyon ürünü oluyor tek başına olmuyor diye biliyorum olabilir belki bilmiyorum.. dediğim gibi. Çevreniz önemli.
alışırız bunada alışırız :))
Yurtdışındaki para birimi ile bizdeki kur farkı bu fiyata çıkartıyor. Hoş birçok insan için bedava verilse yine giyilmez. Ama ünlü olunca bu dünyada neler satıldı :)
Bir ablamız gazını çıkartıp kavanozlayıp sattı :) Buna çok şaşırmamak lazım.
Cevap
46Cevap
biraz araştırdım, eskitme modası yeni bir şey değil ki. bu ayakkabıyı bir insan neden alır biraz açıklık getirmek için rol yapmalı oyunlardaki giyimlere bakabilirsiniz. kimse karakterim yeni gusül almış gibi görünsün diyor mu yoksa onu istediği gibi mi giydiriyor. ilk fotograftaki balenciaga'nın popüler bir modeli ve onu eskitmişler. belki bu ayakkabıyı bir film setinde veya cadılar bayramında da giyebilirsiniz. kendiniz yapamaz mısınız yaparsınız, ama bunlar balenciaga modellerinin eskitmesi. birimsel olarak bizim burada 1000tl ye aldığımız ayakkabıyla aynı fiyat yurt dışında, yani çok pahalı denemez.
zengin olsam alırdım. ortada bir tarz olduğu açık.
Bence milletle dalga geciyorlar, bak ben cope atilacak ayakkabi satiyorum alan var gibisinden
Çöpteki ayakkabılarınızı geri çıkarıp giyme vakti 😂
Piyasada buna bu parayı verecek beyinsiz dolu
Markaya para verenler zaten MAL, alirlar kaygisiz ol.
ayağınızda olsa iğrenirsiniz ama vitrinde durunca bir çekici geliyor. Das Capital
ceplerinde 27 olan kaç kişi var
hayal dünyasında gezmeyin hacılar
27k bana verin ben aynısının tıpkısını yaparım size
Markaların bu tarz satışlarını onaylamıyorum. İğreenç...
Tüketim çılgınlığı bu seviyede olduktan sonra normal yani.
Bunlara bu kadar para verilmez, çok gereksiz. Sevmedim.
Bayıldım, on numara.
Bir gün dilenci olursam alırım
Param olsa da almam. Zenginlerin arasında bir gösteriş çeşidi bu. Başka manası yok.
19 küsür bin TL ' ye NFT ayakkabı alan ben bunun da alınabilir olduğunu düşünüyorum :)
Neden aldın
@Şiriiiiğnee para kazanmak için aldım
bence fakirlerin ayakkbılarını toplayıp zengine satıyorlar robin hood gibi
3 ay giydiğim converse ayakkabılarım da böyle
Üste para verirlerse alıp çöpe atabilirim. Bu ne yaa
Kendilerini elit zanneden köleler alır bunu.
Dolce&gabbana nın ayakkabılarını kullandım çok hoş güzel ve rahat ancak bunlara 10 para vermem :)
çıldırmışlar başka açıklaması yok keriz yerine koyuyorlar hepimizi
Şu kapital nasıl bir şey aklım almıyor. Daha da alamadığı bunu alanların aklı.
bunları alan kerizler neden hala dünyada yaşıyor acaba
ALMAM
İtalya'da bir ara var olmayan resmi satıyorlardı sanırım bu da aynı kitleye hitap eden bir çalışma olmuş
İphonecular gider kredi felan çeker bunada parayı verirler. Sonrada "ganğaaaaa çoooh eyü yiağğğğ, ben çioğ siviyom yiağğğ" derler 🤣
5 yıl iPhone 7 Plus kullandıktan sonra aldığım paranın üstüne sattım. Eğer onu almayıp ucuz bir model alsaydım hem daha çok para vermiş olacaktım hem de daha kötü bir telefon kullanmış olacaktım. Şimdi de 13 pro aldım. Aynı senaryoyu yaşayacağıma eminim.
Parada zaten aynı değerde kaldı hiç erimedi 🤣 iphone kadar sorun çıkartan telefon yok, genelde şov için alıyor millet parasına değecek teknik özellikleri yok Asus Rog Phone, ya da Zte Nebula varken iphoneye para vermem
Asus rog Phone Türkiye’de satılmıyor. Zte ne hiç duymadım elinde kalır.
Fakirler giyince ezik zenginler giyince moda oluyo Orhan Baba'nın dediği gibi "Batsın Bu Dünya"
Moda diye diye miletti gondikliyorlar tüketim toplumu olunca sonuç bu oluyor
#Hükümdar
Üstteki ćirkin, alttaki iyi sayılır, bu marka maliyetinin üstünde satıyorica, Türkiye'ye gelse 41000 TL olur vergiden dolayı, ülkeyi berbat yönetenler yüzünden bu döviz artıyor, onlar için 1500 Euro yani birim bu ayakkabılar
Kredi çekip geliyoruöe
burada annatılmak istenen bizim çöpümüz bile kıymetli demek herhal
bende eski ayakkabılarımı satiyim indirimli sadece 20bin tl :) almak isteyen
Daha saçma ne olabilir dedikçe daha fazlası olması şoku
Zenginler alır giyer modaolur şimdi herkes ayakkabılarini parçalayıp çamura soksun
Köyde bataklığa basmışımdır
Haha
Moda ve tarz seven çok seviyor böyle şeyleri
Çok saçma ve iğrenç.
Başlık balenciaga ayakkabı dolce ama
Reklam vs. için olur da başka türlü olmaz.
Enayi değilim
Bana göre değil
Kullanılmış ayakkabı giymem, giyemem...
Parayı bulup buna yatırırsam yazıklar olsun bana
Popüler kültür 🙅🏻♀️
Yani almak için enayi olmak gerekir
Almam ya napim
Sadece kafayı yediklerini düşünüyorum
Bu ne ya. Berbat ötesi bişey.
Almazdım dalga geçiyorlar insanlarla resmen
Saçma sapan şeyler
Bedavaya giymem 27 bine alan ahmaktır
saçmalamışlar
Onu alacak kadar manyak değilim 😃
Alırım. Sonuçta alınca daha da değeri atacak...
balinamı satıyor
27 kuruş vermem
Bedava verseler yine almam
Bayıldım ama iğrenç olduğundan modeli
bin tl vermem 27bin ne mkk
Almam böyle saçma birşeyi
Görünüşü iğrenç 🤢
Mal mıyım ben
üstüne para verseler yine giymem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?