Siz ne düşünüyorsunuz böyle giyim hakkında? Erkekler böyle giyer misiniz, kızlar böyle giyen erkekler için ne düşünürsünüz?

Siz ne düşünüyorsunuz böyle giyim hakkında? Erkekler böyle giyer misiniz, kızlar böyle giyen erkekler için ne düşünürsünüz?

Saygıdeğer hanımefendiler kaslı ve uzun boylu beyefendilere her tarz giyimi yakıştırıyorlar. 😊 Ama benim gibi kısa ve çelimsiz erkeklerde hiçbir kıyafeti beğenmiyorlar. 😊 Ben de herkesin idealindeki kişiyi ideal kıyafetle bulmasını diliyorum. 😊 Herkese mutluluklar...
Evet biraz fazla iddialı sanki... 😊
Ben sade giyinip daha az itici görünmeye çalışıyorum. 😊
Kızların giydikleriyle aynı iğrenç bir şey ama kızların giydikleri de iğrenç zaten bunu hiç bir erkek giymez ama kızlar saçma sapan şeyler giyerken tamam da bir erkek bunu giyince niye tamam olmasın buna da alışırız sorun olmaz gibime geliyor
Cevap
64Cevap
Saygım var, asla bir şey demem. İsteyen istediğini giyer ama benim ilgimi çekmez.
İsteyen istediğini giyer, ama ben giymezdim.
Komik ve tuhaf duruyor. Daha orjinal buna benzer yakışır tarzda birşeyler olabilir belki. Stilistlerin daha çok üstünde düşünmesi daha yaratıcı olmaları gerek diye düşünüyorum. Bilmiyorum başkaları neder.
amacın ne senın? oje surup etekte giyelim mi? tenhada silkelesinler milleti.
ben beğenirin ama bu şekilde giyen Türkiye de görmedim crop giyenler vae tabiki beğeniyorum kıyafetin kadını erkeği olmaz
Kadınları hiçbir şey giymeyen ama giyiniyormuş gibi görünen (çıplak) hale getirdiler sıra bize geldi galiba.
Bunun erkekler için tasarlandığını düşünmüyorum. Herkes kendine yakıştırdığını giysin diyoruz da bunu da yakıştırmayın lütfen..
Aslında bunu ters çevirip boxerlıçorap olarak kullanmak mantılı olabilir hatta üstüne pantalon bile giymeye gerek yok direk öyle gezeceksin
Bunu giyeni bide kıllı göbekli hatta göbek pamuğu birikmiş manzarada düşünürsek nasıl sonuç ortaya çıkar 😁
Düşünsene göbekli, kıllı koca koca amcalar böyle giyinmeye başlıyor akkwkwkw bodypositivy sınırları hahah
Bizde buna bearcrop diyeceğiz fjfjd 🤣
Olur uyar jajwjw
Hahaha 😝
Eski kız arkadaşım bana etek büstiyer bile giydirdi buneki giyerim yani😀kızlar giyiyor erkeklerde giyer
Inşaat iyice kafayı yiyor bunları üreteni insanların akıllarına sokani yatırıp...
Ne garip garip kıyafetler çıkıyor...
Giymem, giyene de normal gözle bakmam
Hayır ya böyle giyinen erkekten şüphe duyarım ben 😅
Yanımda çıplak gezsin ama bunu giymesin kesinlikle.
Ne giydiğini göremedim ben¿İtici ve saçma. Cinsiyet farketmiyor.
Buda seksapel erkek giyimi 😂 ilgi varsada bitirir
Adana'da yapılmaması gereken şeyler listesine ekleyin 😃
Böyle erkekler sadece başka erkeklerin ilgisini çeker bence😂😂 ben umursamam
Amaç ne ki bu kıyafette, direkt üstü çıplak dolas daha iyi mantıklı
bu tasarim harikasi kiyafeti kim icat etti cok merak ediyorum
Estetik algısı ve kaygısı olmadığını düşünür ve ucuz göründüğü (benim açımdan) için ilgim olmaz.
Böyle giyen erkek görürsem direk laf atarım. Ellere var da bize yoohhh mi diye
Hayir gitmez erkek dedigin erkek gibi giyinmeli bu ne?
Buna ilgi duyan bir kadin olamaz. Asla hem de.
Bu tarz giyinene erkek diyen varsa hoşuna da gider herhalde.
Böyle giyinen bi zahmet kendine erkek demesin.
O Ne Len Öyle Üzerine Para Verseler Giymem :)
Vücudu ne kadar iyi olursa olsun itici geliyor. Erkek dediğin böyle giyinmez.
Yıkıl karşımdan zibidi derim. Dinlemezse uçan tekme atarım, bu ne böyle
Abi siz kusura bakmayında m*lmısınız jsdfhsf
Kendilerini hesap mevzunda kadınlarla eşit görüyorlar bence gider 😂
Bunu giyeceğine hiç giymesin üstü çıplak dolaşsın daha iyi
Hayir cekmez saklaban bu herhalde derim baya gülerim ancak güldürür yani😂
Yiğidin malı meydanda olur konseptii 🫢kızların değilde cinsel tercihini hemcinslerinden yana kullananların ilgisini çekebilir!
isteyen istediği gibi giyinir yakışana yakışıyor da erkeklerin etek vs giymesi bana çekici gelebiliyor ama görseldekiniçok beğenmedim
Kafana yazık
alla alla
Tabi kadınların giymesine alışığız garipsemiyoruz, erkekler giymez zaten ama olurda giyerlerse çok absürt olur gerçekten.
O elbiseyi sana giydirip eşşeğin önüne bağlamak lazım
Bu tarz giyimleri sevmiyorum erkeklere yakıştığını da düşünmüyorum
Hoş değil ya bu nasıl bir giyim şeklidir böyle giyinen var mı cidden 🤦🏻♀️
Kızların çıkardığı moda bitti sıra erkeklerde aman aman olmasın böyle bi tarz
Karınsever olarak çok beğendim keske tüm zayif erkekler boyle giyinse😂
Evet ilgimi çeker ne kadar iğrenç olmuş derim
Ne giymiş? Ben göremiyorum.
Allahım gördüklerimi sil
Hayatta gitmem çıplak gezerim daha iyi
Onu giyen erkek gitsin etek giysin 😆😆
Libido öldürücü, seks savar 😂 Keyifli geceler..
Giyebilir ama evin içinde 😂
Keşke evlensem ve kocam böyle giyinse
Maço seviyorum ben bu ne ya
İlgimi çeker ama kötü yönde
Kendimi buna giydiğimi düşünsem igrenirim..
Bunu bizim mahallede görseler sopa ile kovalarlar
Ya neden yani neden 😒
Aşırı kötü.
Yarısı nerede?
Defolu mu bu
Bütün dikkatleri üstümüze çekeceğimiz kesin.
Toplar giyer anca bunu
Bunun geri kalanı nerde derim
Böyle giyinen erkek bacımdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?