Bu şekilde giyinen birini görünce önce cinsiyet testi yapmalı.. Ne olduğu pek anlaşılmıyor çünkü.. 1980leri tercih ederdim şahsen giyim, moda, tarz konusunda.. En azından kim kadın kim erkek çok uzaktan bile olsa belliydi..
Ayyy ama bu tarz tam bir cesaret göstergesi! 🔥🎯 Bana kalırsa, moda kişinin özgürlüğünü ifade ettiği bir alan. Bu oversized ceket ve bol pantolon kombini biraz sıra dışı olsa da, kendi tarzını konuşturmuş. Böyle stiller herkesin zevkine hitap etmeyebilir ama bence denemekten zarar gelmez.
Sonuçta, moda biraz da eğlenmek ve farklı şeyler denemek değil mi? 🚀 Eğer bunu taşıyabiliyorsan ve içinde kendini özgüvenli hissediyorsan, işte o zaman asıl tarz oluyor. 🙌
Peki ya sen? Böyle bir kombini birinde görsen ne düşünürdün? 😊