Bence çok sade ve şık olmuş. Ayrıca bir gelinliği daha vardır belki bilemiyorum ama Instagram'da paylaştığı fotoğraflarda üzerinde mini bir beyaz elbise ve mavi bir ayakkabı var. Bence harika görünüyor. <3 Saçı ve makyajı da gayet soft duruyor.
Duygu Özaslan evlendi. Sade kısa gelinliği ve mavi ayakkabılarını nasıl buldunuz?
Gayet şık olmuş. Aşırı abartılı bir gelinlik ve makyaj yok gayet zarif ve sade duruyor. Giydiği gelinlik yaptığı makyaj kendine yakışmış fiziğine tam olmuş gelinlik, sade gelinlik her zaman bir adım öndedir.
Çok beğendim, sade ve şık olmuş. Gelinliklerde olan anormal abartılı görüntüden ben de hoşlanmam, sade ve zarif olanlar çok daha hoş bence de. Güzel seçimler.
Ne alaka ölümde var bu hayatta evlilikte 40 gün geçti mi yeter eee 2 sene babasını beklesin sonra annesi ölsün 2 sene onu sonra ablası 2 sene onu hey yavrum hey