Güneş gözlüğünü en çok hangi cinsiyete yakıştırıyorsunuz? 


bence erkeklere. kadınlar için birçok çeşitte aksesuar var. gözlük dışında da bir sürü şey kullanıyorlar zaten gözlük çok farklı bir hava katmıyor. erkekler için çok aksesuar olmadığından dolayı gözlük çok havalı yapıyor.
Cevap
10Cevap
Bence iki cinse de yakışmıyor
Erkeğe de yakışıyor kadına da ama genellikle yüz tipi ve güneş gözlüğünün modeli çok önemli.
Yaa selaamm 😂😅🌺😁

Tony Reise yakışıyor.
Cinsiyetle zerre kadar iliskilendirmedim bu durumu, genel olarak cok havali bir parca zaten.
Erkeklerin çok fazla aksesuarı olmadığı için erkeklere diyorum 😄
Gözlükten gözlüğe değişir o. Edis'in tw deki son gönderisindeki gözlük yakışmış mı mesela allasen?
ikisineed , yüzüne uygun bi gözlük çerçevesi olsun yeter
Kadınlara daha çok yakışıyor
Her iki taramada yakışıyor ama araç kullanırken kullanmak zorunda kalıyorum pek sevmem çünkü gözlük kullanmayı
Kadınlara asla yakışmıyor
Ne alakaya kadına da yakışıyor ekeğe de
yuz yapısına gore herkese
Bana 😎 djshshs
Kaç zaman pp olarak kullandım 🙄 gösteremiyorum kapalıymış senin iletişim ağları
Erkeklere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?