Sizce güneş gözlüğü kadın veya erkek çekicilik katıyor mu?





Ben ihtiyaç olduğunu düşünüyorum çekicilik unsuru değil
Cevap
2Cevap
Herkese yakışmıyor kime yakışıyor kimine yakışmıyor o yüzden her insanada çekicilik katmıyor
Bazılarına ekstra yakışıyor. Gözlük çıkınca bambaşka oluyorlar. 😅
AA huysuz sen burdamıydın 🤣
Sensin huysuz 🤨
1 numara sensin ben belki sonlarda 🤣
Hadi len ordan 😐🤨
Gıcık
Uyuz
Gıcıksın huysuzsun 🤣
Aynaya bak cınım 😏
Senin baktığın ayna mı 😊
Senin baktığın ayna.
🤣🤣🤣 bak gelirim seni alır daha kaldırırım
Sapıhh git başımdan 😅😂
😔😔😔 sapık mı
Evet 😏
Kimse bana sapık diyemez
Ben dedim 😂
Sende şeysin
Neyim 😳
Boş ver tamm
😠😠😠😠
😊🤣 dm gel
Korkiş 🤣
Doğru kullanılırsa evet.
Mesela doğru derken😊
Her yüze her gözlük gitmez *mk.
Ben siyah kullanmıyorum yuvarlak şarkı renkte kullanıyorum
Hava civa değil, ihtiyaç yahu o!
beni katmadigi kesin.
Kesinlikle katıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar