AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Neden kendini başkasıyla kıyaslıyorsun? Çok saçmaa
Arkadaşımla iddaya grdik o uzun ben değilim sma çok güzel olduğumu söylerler tercihi merak ettim
iş yaparken avuçladın mı avucunun içini tamamen dolduruyorsaa ben buna harika derim :D
Abazanca yorum yapma
ama gerçekler acıdır bunu unutma...
166 olsun bizim olsun
166 boyunda 90 60 90 çok güzel yüzlü kız
minyon kızlar hep favorim olmuştur.
166 boy normale Giriyo 160 fan kısa kızlar minyon 170 ve üstü uzun
166 boy oranı 175'in yanında minyon kalacağı için böyle bir ifade kullandım.
1.70 uzun mu oluyor? Uzun felan degil uzun kiz en az 1.77 üstudur lutfen sacmalamayi kesin 1.66 lik kizda kisadir
Kime göre kısa l*n dünya ortalaması 160 iken Hollanda ortalaması 168 iken kime göre
benim böyle bir iddaam olmadı @gezginn sana bir saçmalarım beynin sulanır.
Birader sana demedim yorum atan kiza dedim
saçmalamayı kesin diye bir yorum yapınca birde benim cevabım altına yorum yapınca eh hali ile üstüne de alınıyor insan.
Kizlarin geneli 1.70 lik kizlara uzun diyor lafim kizlaraydi kardeşim
Çünkü 160 ve üstü dünyada uzun kadın olarak nitelendirilir kadınla yaratılış olarak uzun değildr
170*
166 derler ben erkek olsam onu secerdim :))
166 yı mı zaten mantıklı olsn o değil mi hem çok güzel hem de vücut süper 166 da ideal bir boy :)))
Oyhhşş bende 90-60-90 oyhhşş yemede yanında yat :)
Valla ben uzun severim benim 1,83
188 sevgilim boyu
Başkası ilgilendirmez beni ama anlaşıyosanşz süper :) ben de gayim ama ankette o kızı üstün tuttum boyu için
Gay misin haysen miye cvplıuorsun ki kızlarla ilgilenmiyorsan
Görüş bildirdim kanki
Kusura bakma bebeğim seni kırmadım dimi ;))
Olur ya boşver :)
Kalbi temiz 1.66 bir kız :)
Yuh ya sen yapma bagri ben sarışınim ve 173 bohunda 50 kiloyum napcan 166 yi ya malmisin
Mal derken seni sipariş etmedim? Sarışın asla sevmem yol al 😊
Kız sen güzel değilsn ki benim dediğim kız adriana lima gbi boyu 166
Sen banami guzel degilsin dedin o*
Kişilik bozukluğu tehlikelidir.
Bende dedim çok iticisin bence 😂
Senin yaninda olsam sana neyapardim biliyonmu
Evet güzel değilsn
Banamı :))
Ergen ya bu kız
Bana kalırsa sadece dalga geçiyor sanırım =)
Bana kalırsa Fake :)
90 60 90 der susarım :DSDSS
eğlenilecek olan 165 lik evlenilecek olan diğeri :D
Boyun da evlenilectğini eğlenileceğini yaptınız karaktersizler
boyla alakası yok dingil 90 60 90 bir kızla ne yapıyım ki :D
Evet sana çok haklısın çok güzel fiziği güzel sana bakmaz
bakmasın çokta tın yni cevabınn ucu sana dokundu heralde tribe girdiğine göre :D
Yooo senin gb birine hak verdim
cebinde para varsa bu devirde evlenemiceğin kız çok az hepiniz rahatlığa düşkünsünüz bu yüzden pekte evlenmeyi düşünmüyorumm :) 1.60 90-60-90 fark etmez yani :D
Ahhaa para ya yapan biri değilim kendi ayaklarım üstünde durmayı severim bir erkeğe bağımlı yaşamayanda intihar ederim daha iyi
bazen ne dediğini anlayamıyorum türkçe bildiğine emin misin?
Ya insanlara hakaret etmekten başka derdiniz yok sizin klavyeye yanlış basıyorum ıphone yanlış düzeltme yapıyo paraya tapmıyorum
paraya tapmıyon elinde ıphone var :D
166 da gayet iyi
Burada huy faktörü devreye girer.
Bence nefes alsın yeter
Ben kendim 175 olduğum için seni seçerdim Pikachu :)
her ikisi de dikkat çeker
Uyumu yakaladığın kadın en ideali
o ne ya deve mi kiralıyoz. 166 tabii :)
175 orta halli idealdir
Evet senin gibi olan:)
Ben ikinizide alirim canlar
Iyy 1.75 nedir en güzeli 1.60
Kendi boyumu dusunursem 175li kizi secerim)
Boyun kaç
181
Fotondaki senden acayip kısa duruyorsn benim sevgilim 188 yani o öyle olmuyo işte
Foto ustten ckildigi icin oyle. ama boyum dedigim gibi 181)
Bilemiyorum bir an 150 gbi durdun
Yok artik) baska fotografimi gorsen oyle olmadigini anlarsin bence)
Uzun boy varsa gerisi kolay.
Yürü bee kim tutar seni :P
kime göre çok güzel? sana çok güzel gelen bana b*ktan gelir
100 kişiden 99 una göre
namuslu olacak güzellik boş bacım
Üf he tamam
namussuz nerden bilsin dimi verici bağyan
Çirkin kadın yoktur, içi çirkin kadın vardır. :)
O oyle degil canım cirkin kadin yoktur BAKIMSIZ KADIN vardir :)
Bakımsız da olsa kadın güzeldir. Ruhu çirkin her zaman çirkindir bana göre :)
Zeki ve bakımlı 166906090 olan
Ya şunları fotolu yapalım bence :))
Foto koymayın da örnek vereyim megan fox ve çağla şikel
Ya kendisine bakış açısı farklı özelliklede bizim kızlarımız :))
Yok gerçkten bu kıyas doğru olur megan dan daha orantılı bir vücudum var
Oyle olsun boyunda kısa değil ama herseyde tip değil ki :)
Evet kısa değilim bazıları Bodur yazmış ahha dünya ortalaması 160 Türkiye ortalaması 158. Neyin kafası bu?
166 cok ideal bence cok uzunda avatar gibi oluyor ya :))
şu ankı durmumda sen dah i olabilirsin :D
Bn dahi derken bn166 boyundaki çok güzel kızım yani ;))
benım durum fena :D senın ne oldugunun önemi yok nefes alsın yeter yani :)
ikisi de değil çünkü boy farkından kaybediyorum.
166'lık iyidir, zaten ufak tefek kızları severim.
166 ufak tefek olmuyor ki
Tabiki de değil ama diğerine göre daha kısa,160 filan iyidir diye düşünüyorum.
Tabiki 175
boyuna fosuna endamina kurban olsunlar senın :D
Ahahah sonunda bizi anlayan biri cikti saol canım bu da o cuceye kapak olsun
1.66
seni tercih ederdim
Ne boy fizik kalbi temiz olsun kasar olmasin yeter
şu an bosd oldugum icin 2sinede tavim:)))
bir mesaj bari bana merak+ettim:)
get oxygen enough
ikincisi tabiki
elbetteki 166 lık
iddaa bahane ego tatmini sahane
1.66
166 tabikide :D
uzun boylu kız..
İkincisi ;)
166 olan tabiki
İkincisi :)
1 66 90 60 90 bir beden olamaz ki
166 boy nasıl 90 60 90 olamıyo oldu kanıtı benim işte ;))
Hayır neyin çabasında sin egonumu tatmin etmek için yaziyoyon komik ya
Yok kardeş sen nasıl olmaz dedin onu bir açıkla bakayım bnim Egomu tatmn etmeye ihtiyacm yok
Konuştukça küçülüyon ya muhattap olamicam
Kıskançlık yapmayı da cvpladsnıx ta da cevap vermiyceksrniz düzgünce hiç yazmayın
1.66
kız mı?
? Kız?
yoklukta millet pampaaaa sorma böyle sorular :D
175 olan tabi ki.
uzun boylu makbuldür. güzel yüzlü bodur çok var.
166 boy Bodur değil ortalamanın üstünde
kısasın işte 1.75 tercihimiz halaalaaa
Sen terch edebilirsn sma 166 kısa değil kaldıki çok güzel bir kızsa ve dünya ortalaması 160
Çoğu erkek 166 terch etti
dünya ortalamasını çinli kızlar bozuyordur. benim fikrim bu. sen ortalama diye kendini teselli et. 1.75 lik arkadaşına selam söyle tanışmak isterim mümkünse az bulunuyor da.:)
Sen ÇİRKİNSİN zaten benim gbi ni kız sana bakmaz sizin en büyük teselliniz olur söylerim
sen daha 18 bile değilsin zamanla öğrenirsin benimki biraz ağır oldu İstanbul biraz sert bir yer gerçekleri çarpar insanın suratına suratına.
Bak şans şöyle diyim ne gerçeğimden bahsediyorsun taş gbi kızım vücut süper yüz süper boy ideal sevgilim 188 boyunda gerçekler bunlar anladın mı
öpmek istersen zıplarsın artık. konu o değildi de neyse bodur. sen kendini avut.
Hahgas çok ideal ni boyum var çok da güzelim bnce kadın dediğin güzel seksi olmalı boy sonraki iş kaldıki kısa değilim
arkadaşım güzel olabilirsin bişey demedik. sen önce kendine sor neden uzun boylu biriyle beraber olduğunu tamam?
Her türlü 2. Şık
İç güzellik :)
Nefes alsin yeter
Vallahami?
Valla
Ahh bu ergenler ahh
Dimi?
Hee
Fark etmez.
Gideri olsun yeter mi diyorsun
Karakterli, şerefli, namuslu olsun.
burada kişilik konuşmuyoruz tabi ama ninni ikimizde Dr bu dediklerinden var diyorum
-_-
uzun boy.
Karakter önemli
seksi olan
mümkünse ikisinin karışımı :D
Sana çok
hahaha :)