AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Birgun kalkip bir musluman torununun Allahin yaptiklarini yargilicak oldugunu duysalar dedeler. Emin olun seks dahi yapmazlardi aradan kacar diye
adsa :D
Dışı seni ici beni yakar hesabi olabilir onemli olan ic dis dengesni yakalayabilmektr :D
Karakter olarak acizsin ben başka bir çirkinlik görmem sende...
Cirkin olmasa guzelde olmazdi bn guzele guzel derim herkese benzeyene dei
Owowowo
deme öyle din kardeşim sınanıyoruz hepimiz.
cehenneme gitmek için.
vardır bir bildiği kardeşim ama unutma kımseyıde kusursuz yaratmıyor...
yanılıyorsun.
çirkin erkek yok evet ;)) teknolojı çağı estetık vs bitiyo ayrıca sence neden yanııyorum
Keske allah sen yaeatmasaydi senin gibileri niye yaratmis biliyormusun insanlara ibret olasin diye
işte tanrı geldi
konusun kendisiyle.
önemli olan dış güzellik değil iç güzelliktir dışı güzel olanın genelikle içi şeytanlıkla dolu oluyor bunlara da melek yüzlü şeytan deniyor sen rahat ol için güzelse dışının önemi yok.
Çirkin olmazsa Güzelin değerini bilemezsin kötü olmazsa iyinin değerini bilemezsin..
Herkes güzel olsaydı neye göre güzel diyecektik... Herşey zıttıyla anlaşılır.
olmaz olmaz işteeee insanlara insan oldugumuz için davranmak gerek güzel çirkin diye degil
Çirkin olana gayri insani muamele etmiyoruz ki.
Sadece güzel olanlar bazı konuda avantajlı mesele bu.
önce bir töbe de. sonra da kendini geliştirmeye bak.
neyine töbe diyim?
olan bir duruma ya da gercekleri söyledim diye neden tövbe diyim
ya kanka herşey değişiyor. sen işine gücüne odaklan, spor yap , kitap oku falan (ya böle böle tiyo veriyoz sonra yolumuza çıkıyosunuz :) )
bir cacık olmuyor emin ol
o dediklerin icinde bir spor yok
genede aynı genede aynı.
spor önemli kanka. bölü lömbür lömbür bir kızdan mı hoşlanırsın yoksa düzgün fizikli bir kızdan mı? kızlar için de sportif fizik önemli
nefes alması kafi.
Çok yakışıklı olursun
ama şansın olmazsa bir işe yaramaz
Bunu unutma.
Şans önemli.
Allah senin gibi şeytanın oyuncagı olmuş insanları sınava sokmak için bu tür insanları yaratmış YÜCE ALLAHTAN GELECEK HER ŞEYE RAZIYIM olmayanın da sonu az çok belli
Herkesin bir alıcısı vardı müdür allaha isyana gerek yok ;)
belki insanları dış görünüşlerine göre yargılayacak karaktersizleri görmemiz için.
Yahu allah tanrı zeus hıçbırı yok olum yok :D bir anlamadınız arkadaş:)
asdas :D
Çirkinler yalnız olabilir ama aciz değillerdir :) Bence Zeka en önemli şey...
şarabıda yaratan allah çirkin kadın yoktur az şarap vardır ya hani
sallama hocam :D
atma ziya
cevaplarını benimde merak ettiğim sorular. ulan bir kere geliyoruz dünyaya onda da çirkiniz :(
allah belamızı vermiş :/
ebeveynlerimiz bizi yaparken Allaha'a şirk koşmuşlar galiba
onuda sordum ben
neden ailede bir tek ben cirkinim diye
cevap yok :/
bizde de öyle babam yakışıklıdır annemde güzeldir ama ben çirkinim ak
kuzenlerimin hepside yakışıklıdır.
kadermiş işte bu.
Allah ın yarattığı hiç bir şey çirkin değildir. Sen var olan güzelliğe kör bakıyor olabilirsin.
Git yüzüne sogük su çarp sonrada uyu geç oldu kanka
gizliden cıksana bir :D
tırsma bu kdr
:( korkutun ama çıkamam ki döversin.
dfsdasasd sıkılmışsa demek.
tamam sus.
Çirkinlik veya güzellik göreceli bir kavramdır
cirkin herkese göre cirkindir.
Her kör satıcının bir kör alıcısı vardır...
sallama.
Onlarin da imtihanlari oyledir...
Allahı sorgulayamazsın
Allah sadistmidir allah beni sorgulayın diyor ki doğru yolu bulun diyor demi? niye acı çekiyorlar?
Bu şekilde isyan etmişte oluyosun
olmuyorum
Herkes mükemmel olsaydı hayatın ne anlamı kalırdı ki?
Tipi olmayanın parası oluyor
Parası olmayanın tipi oluyor
Tipi olan karaktersiz oluyor
Temiz insanlar cirkın oluyor
Kiminin yüzü kötü bahtı güzel oluyor
Kimininde bahtı kötü yüzü güzel oluyor.
Dedigim o ki bu hayatta hckimse dört dörtlük olmuyor hepimiz sınavdayız hepimiz eşit özelliklere güzelliklere sahip olsaydık hayatta bir amacımız kalmazdı ve hc kmse aciz degil ve herkes eşit kimse 10-0 yenik başlamıyor herkes doğup büyüyor bence sen yat kalk haline şükret herkes şükretsin bu dünya geçici hayatta ne halde olan insanlar var bence sen böyle seyleri düşünme sağlam oldugun için haline şükret.
İnsanın gençligi 20 yıl 10 yıl orta yaş desek gençlgn nerde bk yok olmuş demekki neymiş herkes aynı hale geliyor herkes eşit.
Çirkin olmasaydı güzellik kavramı da olmazdı.
Çarpılcaksın ya kanka :(
zaten carpılmıs gibi göndermis
sıkıntı yok
Guldurme :D
gül gül.
Güzellik/çirkinlik göreceli bir kavramdır
sallama.
Sana şöyle diyim, az önce arkadaşım aradı tanıdık bir adamdan bahsetti çok tatlı eriyorum bitiyorum çok hoşlanıyorum bilmem ne ama adam bir çirkin bir çirkiiin👎👎👎👎 işte böyle de göreceli
hic inandırıcı degil.
Ay inanmazsan inanma çok daa
kendini guzel yapmaya calis sende
kurtarmıyor
e ozaman sana R. I. P kanks
Bu nasıl bir şey la
Senin şuana kadar yaşaman mucize mk
dimi ,
.
Keşke gönül güzelliğine erişebilse herkes...
ya ya dimi.
Bazen allaha inan miyorum
Allah yaratmadı çünkü :)
kim yaratti
Kimse yaratmadı @Türkçü155
peki biz dünyaya yiyip içip uyumayami geldik :) :)
Cevabıma muhalefet olmaya mı geldin sen :D dünyaya geliş amacımız yok diye yiyip içip uyumaktan başka bişey yapmamalı mıyız biz inanmayan kişiler olarak @Türkçü155
:) :) sen allah yaratmadi diyorsun illaki buma verecek bir cevabin olmali :) :)
Var zaten kimse yaratmadı diyorum ben de insan evrimleşerek oluştu allah yukarıda tek tek tasarlamıyo yani insanları :) :) benim görüşüm yani @Türkçü155
insan evren kendine kendine nasil oluşssun :) :) tabi senin görüşünede saygi duuyuyorum fakat saçma bir teori bu :) :)
Kendi kendine oluşmadı zaten ben tanrının varlığına inanıyorum ateist değilim ki ama okulda biyoloji dersi gördüysen insanın nasıl oluştuğunu biliyosundur :):) @Türkçü155
evet fakat insan topraktan yaratilmiştir ve bilim de bunu inkar edemez ve ateist kafalilar haric ve tanriyi inkar etmiyorsan bu dünyaya bboş yere gönderilmedigimizide bilmen gerekmezmi :) :)
Evet bilim inkar etmez bunu ama kabul de etmez :) çünkü ortada hala kanıtlanmış bişey yok ayrıca da dünyaya gönderilmedik dünyaya geldik ama belli bir amacımız yok diye de amaçsızca yaşamak mantıksız kendi amacını kendi yaşam sebebini kendisi belirlemeli insan kendisine verilen bir amaç uğruna yaşayıp ölmemeli @Türkçü155
bilim cinleriide innkar eder :) :) halbuki vardir ve her kulun görevi vardir yapmasi gereken görevleri vardir
Öyleyse senin programlanmış bir robottan ne farkın kalır ki? sen diyosun ki allah bizi yaratıyo her şeyi belirliyo kaderimizi çiziyo dünyaya yolluyo. Belki ben allahın bana verdiği görevi yapmak istemiyorum belki ben onun bana çizdiği kaderi kabul etmiyorum daha farklı bir yaşam istiyorum. Bence insan önce sorgulamalı nasıl yaşayacağına kendisi karar vermeli sonra inanmalı yaşama amacımız dinden ya da allaha kulluk etmekten ibaret olmamalı. Cin konusu nerden çıktı onu anlayamadım ama ona ben de inanmıyorum :D @Türkçü155
robot e alakasi ypktir islam dini kötü seyleri yapmamizi yasaklar ve namazi bize emrefer kurana uymamiziemreder bu robotlukmu :) :) cin konusuna gelince hani bilim çok biliyor ya cinleri inkar ediyor halbuli cinler vsrdir allah 18bin alem yaratmiştir cnlere inaiyorsan git bir gece dagin basina definse avina tılsımli bir yere denk gel ozaman görürsün cinleri :) :)
Çok ilginç bir kafa yapısı :D neyse tılsım filan bunlar beni aşar :D @Türkçü155
Az verilenede şükretmek ićin
tabi haklısın
bir bulabilsek dimi bysuikast..
Cehennemde vipten altın koltuk
aynen güzel olur
Hayat çirkinler için gerçekten çok çirkin. ..
bunlar çook tartısmalıı
O sana gore cirkin allaha gore guzel o.
Töbe töbeee, allahım sen islah et.
Farkındaysan en güzel gacı lar çirkinler de,
kim diyorsa onu sallıyor.
Aynen sallıyor hacı
Katılıyorum sana
size kalsa lale devrini yaşarız
Tövbe Est :)
besmele cek günaha girme.
olur olur...
Tövbe la :D :D
besmele cek günaha girme sen
Ne diyosun sen ya.!
kaybol !
Olmayan akılla devam et
seviyorum seni adas :D
Ne kadar sevindim bilemezsin
Çünkü o yaratmadı
asdas :D
Bende cırkınım
üzüldüm be simdi :/
Sen çirkin misin
onun için sormadım daha çok soru var
Git öl bizene
Tövbe Estağfurullah