+1 yılKendi doğum de tabi ki dikkatleri üstüme çekmek isterdim haliyle şık bir kareli gömlek olabilir altına mavi dar bir kot pantolon ve de spor bir ceketle kombinlemek isterdim sanırım bu arada paylaşım güzel olmuş eğer ordaki fotoğraf size ait se çok güzel olmuşsunuz söylemeden geçemeyeceğim kusura bakmayın 😉
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim senin tercihinde güzel spor şık ve çekici :))
- +1 yıl
Teşekkürler 😉
- +1 yıl
Rica ederim ❤️
En İyi Cevaplar
Hoş olmuşsun, mutlu yıllar.. 🎈 Hiç doğum günüm parti şeklinde kutlanmadı, hep aile arasında ve bir kaç yakın arkadaşımla kutladım. Onda da haliyle normal elbise, tulum, kot-gömlek kombini tercih ettim..
27 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ❤️ Bizde çok kalabalık değildik ama evi biraz hazırladık süslerle falan bide kıyafet zorunluğu vardı gelenler içinde 😂 dostlar ve aile ile farklı bir anı olsun dedik karantinalar yasaklar derken bunaldık hep
- +1 yıl
Mantıklı, iyi yapmışsınn, ne güzel anı olmuştur : ) 🌸🌸
- +1 yıl
Evet normalde Mersin’de öğrenciyim ama sırf bunun için İzmir’e geçtim Mersin’deki yakın dostlarla ve İzmir’deki dostlarla aynı ortamda kutlamak için tabi anne babanın İzmir’de olma etsi büyük dostları İzmir’e taşınamanın 😁 🌺 🌹
- +1 yıl
Ne güzel valla, bu covid dönemi için birebir.:)) :D
- +1 yıl
Aynen aynen tam onun için yaptık bizde ❤️❤️
- +1 yıl
Teşekkür ederim eig için 🥰
- +1 yıl
Rica ederim ❤️
- Moda & Stil konusunda 792 cevap paylaştı.
+1 yılkim bu güzel kız ♥
17 Yorumla- +1 yıl
ben ben ben :D
- +1 yıl
ene tatlı fıstığımmış
- +1 yıl
bu arada eiğ bildirimleri geldimi tatlım
- +1 yıl
geldi teşekkür ederim:d
- +1 yıl
rica ederim tatlı fıstığım ♥
- +1 yıl
:D kalp kalp bolca kalp :)))))
- +1 yıl
🌺
- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayatım boyunca hiç doğum günü partisi düzenlemedim, benlik te değil açıkçası o yüzden bir fikrim yok ama sen çok güzel ve şık olmuşsun. Nice mutluluklara ve yaşlara.
17 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😁🙃✌️ Sana göre niye değil peki
- +1 yıl
Buna verebileceğim en basit cevap erkek olduğum için. Bir de beraber kutlayabileceğim iyi arkadaşlara sahip olmadım. Zaten belli bir yaşımdan sonra doğum günü kutlamayı bıraktım çünkü benim için bir anlam ifade etmiyordu. Sadece kendime yaş pasta alıp yiyorum o kadar.
- +1 yıl
O da olur kendi içinde kutlama sayarız onuda :))
- +1 yıl
Sen öyle diyorsan öyledir, tabii arkadaşlarla kutlamanın keyfi daha güzel olsa gerek. Bak ne güzel süslenmişsin giyinmişsin insanın kendi doğum gününde mutlu olmaması mümkün değil. 🙂
- +1 yıl
Evet süsledik gelenlerde süs zorunlu idi bide maksat değişik eğlenceli bir gün olsun 😁
- +1 yıl
Çok güzel gerçekten. 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
+1 yılKendi doğum günümse oranın en iddialı giyimi bende olmalı
31 Yorumla- +1 yıl
Yakışır 🙄
+1 yılGüzel olmuş ama kırmızı ya da açık yeşil olsaymış daha da güzel olabilirmiş.. ya da açık mavi :) Olsun sen yine de bana bakma.. Her halinle güzelsin..
17 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🥳🥳
- +1 yıl
Ayrıca doğum günün kutlu olsun nice senelere.. İlk fotoğrafına bittim böyle mükemmel bir poz yok.. :) bir dakika ben seni hatırladım. Sen baya eski üyelerdensin. Beni unutmuş olabilirsin belki :D Seninle kısa da olsa konusmuslugumuz vardı.. Hafızam idarelik yerinde..
- +1 yıl
1 yıldır sitedeyim ve Nisan doğumluyum soru 3 aylık ama teşekkür ederim kutlama için 😁 poza gelecek olursak fotoğraf ve poz verdirmede uzman kankim saolsun 😂
- +1 yıl
Hayırlısı. :)
- +1 yıl
Aynen 😂
- +1 yıl
Sana ufak bir doğum günü hediyesi vermek istiyorum. :) Kabül eder misin bilmiyorum tabi :D
- +1 yıl
Etmem üzgünüm düşünmen yeter teşekkür ederim
Moda & Stil konusunda 404 cevap paylaştı. Güzel renkli bi gömlek, şık bi pantolon, ona uygun bi ayakkabı. Böyle geceler için bagajda gecenin ilerisi için tuttuğum bi lacoste polo oluyor hep tabii 😁
13 Yorumla- +1 yıl
Güzel seçimler ve bagajda duran yedek kıyafetler hayat kurtarıyor 😁✌🏼
- +1 yıl
Mont pantolon yedek tişört olsa yetiyor
Epey geciktim.
Doğum günün kutlu olsun. Nice yaşlara, nice yıllara.
Kıfayet yerine güzelliğin ön planda olmuş :))11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim kutlama için ne derler bilirsin geç olsun güç olmasın ve evet amaç önplanda olmaktı doğan kişi olarak ve de gelenlerinde haberi vardı kıyafet ve süs zorunlu tuttum onlarda 🤣🤣
- Moda & Stil konusunda 895 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdiye dek hiç kutlamayı tercih etmedim. Fikrim de değişmez.
Varsayalım kutlandı Pantolon gömlek yeterli benim için19 Yorumla- +1 yıl
Neden değişmez ki fikrin
- +1 yıl
Nasıl alıştıysam öyle devam eder.
Doğum günümün kutlaması bana anlamsız geliyor. Diğer günlerden farkı yok hiç. - +1 yıl
Farkı sen doğdun 😁
- +1 yıl
O farkı hiç belli etmiyorum 😄😄
- +1 yıl
Et işte kutlayıp 😁
- +1 yıl
Anlam veremiyorum ki doğum günlerine kutlayayim 😄😄
- +1 yıl
Kutla anlamı olsun 🙄
- +1 yıl
Ahhaha zaten anlamlı bir insanım. Cidden ihtiyaç duymuyorum 😄
- +1 yıl
Peki öyle olsun 🙃
+1 yılBenim öyle partiyi geç dogum günüm bile al pasta üfle kes der biter 🤣🤣🤣 oda toplasan 2 bilemedin 3 kez olmustur🤣🤣
112 Yorumla- +1 yıl
Sen organize et bir tana çağır herkesi :))
- +1 yıl
Yıl sonu bakarız 🤔🤔🤣🥳
- +1 yıl
Bak bence de 🥳🥳🥳
- +1 yıl
Ne giyinsem caba o gün 🤣🤣🤣🤣🤣🥳🥳🥳🥳
- +1 yıl
Ceket gömlek kot pantolon ✌🏼
- +1 yıl
Bu tarz iyi mi olur bende diyosun 🤔🤔🤔🤔
- +1 yıl
Olur niye kötü olsun yakışır
- +1 yıl
Cok bakan olur mu ozman 🤣🤣
- +1 yıl
Sen giy bi önce 😂
- +1 yıl
Hayır bakan çok olmasın az bakıcakları şekilde giyelim 🤣🤣🤣 ilgi çekmek boğar beni 🤣🤣
- +1 yıl
O zaman bilmem ne olur durum
- +1 yıl
Ozmannnn herzamanki gibi giyineyim kimse begenmiyor nie kendine bakmıyon diyolar fark edenlerde 🤣🤣🤣
+1 yılsanırım seninle giyim tarzımız aynı, nice yaşlara
11 Yorumla- +1 yıl
Olabilir sevinirim aynı ise 🥳🥳🥳 ve teşekkür ederim 🙏
+1 yılyine afet afet :) ben kış ayı ise kanvas pantolon gömlek kazak yaz ise kot tşört
13 Yorumla- +1 yıl
Hem kış Hem yaz mevsiminde mi doğdun 😁 teşekkür ederim 😁
- +1 yıl
he pardon bi an kafam karıştı :) kendi mevsimim soğuk olduğu için Kış olanı diyorum :D kanvas gömlek kazak :D
- +1 yıl
Şimdi oldu ve güzel Seçim 😂
+1 yılDoğum günümü kutlamam ama sana bayıldım eğer kutlasaydım kesinlikle bu şekilde olurdu ❤️
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ❤️❤️Bence sende kutlamalısın ❤️
- +1 yıl
Aklımda ama zamanı var 🥰
- +1 yıl
O zaman gelir umarım ❤️🌹
+1 yılSiyah pantolon beyaz gömlek ve mavi tonlarında birçok yeleğim ceketim mevcut.
14 Yorumla- +1 yıl
Yani her zamanki gibi mi kombin yaparsın
- +1 yıl
Özel bir gün özel günlerde öyle kombinliyorum sadece.
- +1 yıl
Birçok var değince ters anladım :))
- +1 yıl
Anladım arkadaşım.😊sıradan bir günde eşofmanlı hoca stili motosiklet kıyafetleri.🤗
çok şık olmuşsun abla , tekrardan mutlu ve huzurlu bi yaş dilerim
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim kutlama içinde 🥳🥳🥳
Çok fazla özeneceğimi sanmıyorum. Spor takılırım büyük ihtimalle.
15 Yorumla- +1 yıl
Sade ve spor sanırım
- +1 yıl
Güzel 🙃
- +1 yıl
Siyaha kırmızı yakışıyor 🖤❤️ Teşekkür ederim 🙏
- Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılKutlamıyorum ben iki senedir büyük ihtimal bu sene de kutlamam
12 Yorumla- +1 yıl
Aaa geçen 2 senenin hatırına bu sene küçük de olsa ayarla bence ya ❤️
- +1 yıl
Gerek yok bence😇
+1 yılelbise tercihin çok iyi bende sanırım bu tarz şeyler giyerdim
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim sanada çok yakışırdı ♥️
+1 yılMutlu sağlıklı nice senelere her şey istedigin gibi olsun iyi ki doğdun.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ✌️
- Moda & Stil konusunda 843 cevap paylaştı.
+1 yılAşk olsun hani parti yoktu 😄😄 yazdım ben bunu 😄 bu arada çok yakışmış 😎
121 Yorumla- +1 yıl
Parti yok demedim ki o karmaşada foto atmayı unuttum dedim 😬
- +1 yıl
Neyse yazdım ben bunu kırk yıl kullanırım artık 😄😄
- +1 yıl
Ama yok demedim ki ben :))
- +1 yıl
Ben bir davet linki veya teklifi görmedim 😄 artık hediyemi kendime veririm 😄😄
- +1 yıl
Ama görüşe gelen herkes davetli ki hediye olarak ne alırsınız dedim 😁✌🏼
- +1 yıl
Çenemi çekersin artık bir süre yapacak bir şey yok maalesef 😄😄 tekrardan mutlu yıllar umarım bol festivalli bol konserli bol eglenceli ve bol İzmirli bir yıl olsun 😇
- +1 yıl
😍😍😍😍😍ne güzel dedin onları yaa umarım öyle olur 🥰 teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Mutlu ol hep ,😇 artık birine de davet edersin 😇😇
- +1 yıl
Belki bir festival da denk geliriz 😁
- +1 yıl
Kimbilir kaç kere denk geldik te haberimiz yok 😄
- +1 yıl
Kemeraltı çok gidiyorsan denk gelmiş olabilirsiniz
- +1 yıl
Görsem de tanımam seni buyuk ihtimal Bülent Ortaçgil Eylül akşamı şarkısı gibi 😇
- +1 yıl
Kalabalıkta bir yabancı 😁
- +1 yıl
Sen varya adamı öldürürsün 😄😄 bundan sonra daha dikkatli olayım bari😄😄
- +1 yıl
Haha dünya küçük belli olmaz yani 😁
- +1 yıl
Uamrim öyledir bekleyip gorecegiz 😄
- +1 yıl
Evet gerisi zamana kalmış 😂
- +1 yıl
Benim seni görünce çenem açılıyor susup cekileyim köşeme sende rahat et 😄
- +1 yıl
Telefonu çantaya atıp bakamıcam bir süre zaten 😁
- +1 yıl
Bir sonraki soruda görüşmek üzere 😇
- +1 yıl
Esen kalın 😂
sade ve şık olmak isterdim resimdeki gibi fiziğim varsa o elbiseyi giymezdim
13 Yorumla- +1 yıl
Ama sade abartı bir şey yok ki
- +1 yıl
Neresi komik
Gizli Üye(25-29)+1 yıl25 yaşıma geldim hiç doğum günü kutlamadım bazen o günü hatırlayıp doğum günün kutlu olsun demeleri bile mutlu ediyor ama
13 Yorumla- +1 yıl
Aaa sen organize et bence yaa bir kutlama kendin için
Cevap sahibi+1 yılkendime hediye felan alayım kendimi sımartayım
- +1 yıl
Olur onlarda bide evde minik bir kutlama
Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mutlu yıllar dilerim mekana göre değişir galiba bar ortamı var kıyafet seçimi güzel genel olarak spor tercih ederim
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 spor şıklığı ve rahatlığı 😁
+1 yılElbisen gayet hoş fiziğinde mükemmel tam bir afet olmuşsun tebrikler güzel seçim
15 Yorumla- +1 yıl
Çok çok teşekkür ederim o senin güzel bakışlarından ❤️
- +1 yıl
Ama linkteki fotodaki ayak detayına değinmeden geçemicem djdnfmfmfnfk
- +1 yıl
Yani 🙄
- +1 yıl
O olmamış güzelim sadece bi çorap veya topuklu filan olsa sanki daha hoş olurmuş gibi
- +1 yıl
Çorap sevmem evdeyiz diye de ayakkabı tercih etmedim 🙃
Gizli Üye(25-29)+1 yılKutlamiyorum ben özel günleride sevmiyorum gereksiz bisey bence
12 Yorumla- +1 yıl
Ama doğumuş bu güzel günüde kutlamak lazım bence
Cevap sahibi+1 yılKeske dogmasaydim dedigim icin sevmiyorum ben
Gizli Üye(36-45)+1 yılnice senelere mutlu yıllar olsun cimcime. harikasın ya gerçekten minnoş. ayakkabıları salmışsın :-) dfhy dh s
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ayakkabı giymedim ki salıyım evdeydik
Cevap sahibi+1 yılsana etek elbise harika yakışıyor minnoş
- +1 yıl
Çünkü bacaklarım uzun :)
Cevap sahibi+1 yılBacak deme harbiden cok güzel
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılReca edrrim minnoş nice senelere
+1 yılValla ben genelde eşofman giyer sahile gider içerim ha biri parti falan verirse haber versin giderim
14 Yorumla- +1 yıl
Kendin ayarlaman gerekiyor çoğu zaman başkası yapmıyor onu beklersen işin zor
- +1 yıl
Kendi kendime parti yapsam kimi çağırcam ki gelecek kimsem yok
- +1 yıl
Vardır elbet işten liseden mahalleden falan ve kuzen falanda iyi anlaştığın
- +1 yıl
😶😶
+1 yılKutlu olsuuuuunnn :) Erik gibisin kütür kütür. Tam zevk alıp zevk vermelik hatunsun :)
00 Yorumla
+1 yılIyi yaslarin olsun
14 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ama soru eski 3 ay önce doğdum 😬
- +1 yıl
Olsun ben simdi gordum:)
- +1 yıl
Evet ondan teşekkür ettim ✌️
- +1 yıl
Eyvallah
+1 yılBakınca yeniden doğdum 🌹 harika 👍
15 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Ben realistim nice mutlu, güzel ve güzelliğinin sürdüğü seneler diliyorum 🙏
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ama 3 ay önce idi soru yeniden dirildi sadece 😁
- +1 yıl
Dilekler aynı kalsın
- +1 yıl
Kalsın teşekkür ederim 🥳🥳
ŞA-HA-NE olmuşsun tekrar iyi ki doğdun. 🌸
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılBilemem zamanı gelince düşünürüm
11 Yorumla- +1 yıl
Kısmet
Pijamalarla oturuyorum genelde
14 Yorumla- +1 yıl
Neden ki
- +1 yıl
Anladım kutlamayan sayısı düşündüğümden çok oldu
+1 yılKutlamadım bile geçen sene😑
11 Yorumla- +1 yıl
Neden kutlamadın
Moda & Stil konusunda 932 cevap paylaştı. Senin elbisenden istiyorumm çok tatlı
15 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkürler ederim ❤️❤️Biri komik yazdı neresi komik deyince de cevap vermedi bide
- +1 yıl
Verdim çıkıyor her soruda bir ikide aynı şey alıştım artık
- +1 yıl
Aynen aynen bende öyle ya beğenmedim ise yazmam yani yazıp kırmaya ne gerek var
+1 yılDoğum günü kutlamam.. mutlu yıllar
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ❤️ Neden kutlamıyorsun
- +1 yıl
Gereksiz geliyor bana
- +1 yıl
Anladım yapacak bir şey yok o zaman 🙃
Beyaz gömlek pantolon saat tercih ediyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel ✌🏼
+1 yılManken doğumgünüsü gibi olmuş vaayy :D :D
13 Yorumla- +1 yıl
Onun için arkadaşlarımda görmen lazım defile gibiydi 😁
- +1 yıl
Tahmin edebiliyorum :D Arkadaşların da senin gibidir muhtemelen.
- +1 yıl
Evet hepsi özene bezene geldi 😁
+1 yılŞık bi tulum tercih ederdim beyaz...
13 Yorumla- +1 yıl
Sırt dekolteli bide ❤️
- +1 yıl
yesss :D
- +1 yıl
Güzel bir seçim olur 😁
+1 yılSiyah gömlek siyah pantolon beyaz ayakkabı
13 Yorumla- +1 yıl
Ama ayakkabı tek başına beyaz olmaz tamamlamak lazım beyaz bir kemer olabilir
- +1 yıl
hoş geldin Doğunun kralı elazığ spor ssjsjsnsnn
- +1 yıl
Olur olur zevkler ile renkleri tartışmam.
Hoş bulduk shshd
Doğum günümü bu tarz kutlamam.
11 Yorumla- +1 yıl
Nasıl kutlarsın :)
+1 yılgıssss cuval giysen yakışır
13 Yorumla- +1 yıl
Az kaldı onuda denicem bu gidişle 😂
- +1 yıl
fıstıkkkk müthişş
- +1 yıl
😂😂😂teşekkür ederim ✌🏼
Göğüs kısmı dışında çok güzel olmuş
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
Kravatlı takım olurdu. En özel günüm çünkü.
13 Yorumla- +1 yıl
Takım güzel bir tercih ✌🏼
- +1 yıl
Evet çok şık olur hem :))
Moda & Stil konusunda 834 cevap paylaştı. Doğum günün kutlu olsun. Güzel kombin olmuş.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim
Gayet hos ve tatlı görünüyorsun
111 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🥰
- +1 yıl
Evet şort ve etek giyen biri olarak dikkat ediyorum 😁
- +1 yıl
Normal yaa kalçam
- +1 yıl
Spor yapıyorum düzenli 🙃
- +1 yıl
Onların sorunu o 😂
- +1 yıl
✌🏼
Moda & Stil konusunda 1b cevap paylaştı. Üstümü değiştirecek kadar gelişmedim daha
115 Yorumla- +1 yıl
🙄 enteresan
- +1 yıl
Oda gelişmedim denmez ki ama bize göre değil de :))
- +1 yıl
Yapabilirim. Bize göre de. Ama o gelişmeyi kullanmamayı tercih ediyorum. Ama bana gelip kutlucaz dese arkadaş. Gün batımı kahve, Babadağ manzarası hemen sonra yamaçparaşütü 1500 mtre bulutların arasında küçük bir pasta ve mum. Yakarım. Kutlarız. Böyle. Ne giyip kutladığımız değilde, nasıl kimlerle kutladığımız daha önemli benim için
- +1 yıl
Nasıl kimle kutlarsınız kısmı moda ve stil olmadığı için stil alanında kıyafet giriyor ✌🏼
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😁🙃✌🏼🙏
- +1 yıl
Güzel geçti cidden aile ve dostlar saolsun ❤️
- +1 yıl
Konuşulması gereken o evet ama oda ne moda ne de stil sınıfına giriyor aile ve toplum olur bende stilden yürüyorum burada 😂 ve doğum günü kutlaması için de çok teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
Gece çok ses yapmadık ev ortamı olduğu için ama saat 12 ye kadar güzel eğlendik 😁
+1 yılYine yaktın geçtin prenses
13 Yorumla- +1 yıl
Haha her zaman ✌️
- +1 yıl
Evet çok güzel olununca böyle oluyor :)
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😬
+1 yılharika kombin yapmıssın
13 Yorumla- +1 yıl
😁😁 teşekkür ederim ✌️
- +1 yıl
ayakkabını merak ettim açıkçası
- +1 yıl
Ayakkabı yok ev içi bir kutlama diye giymedim
+1 yılYaprak bağlayıp gidiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
En azından onu yapacak kapasite var
Moda & Stil konusunda 1,8b cevap paylaştı. bence yakışmış siyah çoğu insana güzel gidiyor
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılWow küpeler falan çok güzel güller eline çok yakışmış ama sen çiçeklerden bile güzelsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKnk güzelinde göğüsün yok valla kusura bakma kızma qma
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel olmuş nice mutlu sağlıklı yıllara.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ☺️
- Moda & Stil konusunda 847 cevap paylaştı.
+1 yılNasıl bir mekanda olduğuna göre değişir..
11 Yorumla- +1 yıl
Ya genel olarak mekan fark etmez
Gizli Üye(36-45)+1 yılMükemmel ötesi🙂
182 Yorumla- +1 yıl
Bence de
Cevap sahibi+1 yılHiç mütevazi olma😀
- +1 yıl
Neden oluyum ki ne gerek var 😂😂😂 amaç doğum gümümde mükemmel görünmekti ✌️
Cevap sahibi+1 yılGünaydın 🙂
- +1 yıl
Çoktan gün aydı
Cevap sahibi+1 yılGünümüzü aydıran olmadı😀
- +1 yıl
Uzayda devasa boyda bir yıldız var adı da güneş o iş görüyor 😂😂
Cevap sahibi+1 yılBir kaç saat sonra beni karanlıkta bırakıp yok olup gideceği için güneşe güvenmiyorum ben😀
- +1 yıl
Sonra yeniden gelecek doğal süreç ✌️
Cevap sahibi+1 yılSürekli gel gitlerle hayat yaşanır mı 😂
- +1 yıl
Git gelli hayattan iyidir her türlü 😂
Cevap sahibi+1 yılGidip gelmektense gelip gitmek daha mi iyi😀😀
- +1 yıl
Evet daha iyi 😌
Cevap sahibi+1 yılAradaki farkı merak ettim😀
- +1 yıl
Çok basit birinde gelip kalıyorsun ötekinde kaldığın yerden gidiyorsun 😂
Cevap sahibi+1 yılKafam karıştı😂😂😂 Her türlü gidiliyor kalmak yok
- +1 yıl
Kalıp ne yapacan sıkıcı hep aynı yer 😂
Cevap sahibi+1 yılO zaman sürekli gelelim yaşayalım sonra da başka diyarlara gidelim😂
- +1 yıl
Yeni yerlere yelken açmak lazım
Cevap sahibi+1 yılDeğişim şart😀
- +1 yıl
Bence şart gidecek yeni yer gözüme kestirdim bile
Cevap sahibi+1 yılNeresi orası🤔
Mesaj atsan aynen bu şekilde adam gibi orada devam etsek diyorum 🤔- +1 yıl
Antalya merkez ve mesaj atmam
Cevap sahibi+1 yılKoç inadı bu senin yaptığın 😀
- +1 yıl
Burçlar kadar saçma bir şey yok inanılan burçtan sonra da din geliyor 😂
Cevap sahibi+1 yılİnanmasanda sende Koç inadı var😀 Din saçmamı senin için
- +1 yıl
Saçmalar listesinde 2. Sıra
Cevap sahibi+1 yılHangi yönden🤔
- +1 yıl
Her yönden saçma olmayan yanı mı var 😂
Cevap sahibi+1 yılHerkesin kendi düşüncesi tabii ki, ancak bana göre saçma değil
- +1 yıl
İşte herkes saçma dese dünya da bir ton sorun ortadan kalkacak da
Cevap sahibi+1 yılSenin inadını yok etmeliyiz😀
- +1 yıl
İnat değil prensip
Cevap sahibi+1 yılKabul etmesende inat, bu prensip olamaz😀 Uzun yorumlaşmayı sevmeyebiliriz ve mesajlasabliriz, bu buyutulecek bir durum yok, rahatsız olursak engelleriz olur bıter
- +1 yıl
Sinir bozukluğu kalıyor engelleyince geçmiyor
Cevap sahibi+1 yılÖn yargılı olmamak gerek 🙂
- +1 yıl
Saol dedim ben onu KS açtığım dönem şimdi kralı gelse yazmam
Cevap sahibi+1 yılHer insan aynı mıdır🤔
- +1 yıl
Evet online ise net evet erkek eşittir sapık herkes aynı değil diye diye KS de sinir krizi geçerdim 20 den fazla insana şans verdim hele biri sapıklara abazala küfür etti sövdü yeminler etti gece ben uyurken seni şöyle yaparım böyle domaltırım diye koca bir paragraf yazıp bide engellemiş yani saol yazmam nokta
Cevap sahibi+1 yılSende haklısın, peki trafik kazası geçirdik diye araba kullanmaktan vazgeçiyor muyuz
- +1 yıl
20 den fazla geçirdin ise bi zahmet bırak
Cevap sahibi+1 yıl20 bu site için çok düşük bir sayı, dünyada hâlâ düzgün insanlar var senin gibi
- +1 yıl
Gayet yüksek bir oran
Cevap sahibi+1 yılBu sitede kimbilir kaç bin üye var, %1 lik oran bile değil, 0,000000 bilmem kaçtır
- +1 yıl
Demi tüm sapıklarda o kalabalıkta beni buldu zaten 😂😂😂😂 o kalabalığın hepsi sapık net
Cevap sahibi+1 yılÇok ön yargılı son, dün akşamdan beri yüzlerce kez her sorunda yorumlaştık, sapıksal izlenimin oldu mu🤔
- +1 yıl
O zaman yorumdan devam bu kadar basit gizli saklı olmayacak
Cevap sahibi+1 yılHiç bu kadar yorumlaşmadım, sevmiyorum bu kadar uzun yorumlaşmayı 😀 Son kez denemelisin bence, pişman olmayacaksın🙂
- +1 yıl
Açık ve net hayır
Cevap sahibi+1 yılPeki ne yapalım sağlık olsun, bu güzel eğlenceli 2 günde hoş sohbet için teşekkür ederim, seni tanıdığıma sevindim 🙂 Ben yine de bekliyor olacağım 🙂
- +1 yıl
Boşa bekleme derim ve rica ederim
Cevap sahibi+1 yılBekleyeceğim🙂
- +1 yıl
Boşa zaman kaybı
Cevap sahibi+1 yılSamimiyetime inandığını düşünüyorum 🙂
- +1 yıl
Mesaj kutusu her zaman kapaklı kalacak
Cevap sahibi+1 yılHerşeyi söyledim, dünden beri beraberiz, ben bekliyorum, atıp atmamak senin elinde🙂 Şu ana kadarki hoş sohbet için teşekkür ederim 🙂
- +1 yıl
Atmam ve rica ederim ne demek
Cevap sahibi+1 yılOraya yazmak istemedim yahu bırak ne laf anlatmaya uğraşıyorsun, kadın da istiyormuş zaten 😀
- +1 yıl
Bıraktım zaten bana ne burada sonra ağalayacak kendi kendi
Cevap sahibi+1 yılNeden ağlasın ben istiyorum diyor zaten
- +1 yıl
Benim arkadaşlarıma ergen diyor ama kendi daha 24 yaşında ergenlikten çıkmamış sadece kendini kandırıyor
Cevap sahibi+1 yılKafaya takmaya değer mi?
- +1 yıl
Hemcins koruma güdüsü kadın dayanışması ama ona bir bok yapmaya değmez
Cevap sahibi+1 yılSen artık iyice güvenini yitirmişsin ama bunları burada konuşmak istemem 😀
- +1 yıl
Güvendiğim erkekler var arkadaş dost olarak konu güven kaybı değil
Cevap sahibi+1 yılKonunun ne olduğu diğer yerde anlatmanı istiyorum 🙂
- +1 yıl
Herkes istediğine kavuşmaz
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum kavuşmaz sadece beklediğimi söylüyorum🙂
- +1 yıl
Senin zamanın ben olsam bana inanır beklemezdim 😂
Cevap sahibi+1 yılDenemekten bir şey kaybetmezsin
- +1 yıl
Sinir kazancım olur 😂
Cevap sahibi+1 yılSinirlenmeyeceksin 🙂
- +1 yıl
Kesim öyledir
- +1 yıl
Kesin
Cevap sahibi+1 yılKesinnnnnn🙂
- +1 yıl
Cevap her zaman hayır
Cevap sahibi+1 yılCanın sağolsun
Cevap sahibi+1 yılHiç bu kadar yorumlaşmadım ilksin🙂
- +1 yıl
Kararlarının arkasında durmak lazım
Cevap sahibi+1 yılBazen bazı şeylerin ilki olmalı🙂
- +1 yıl
Senin adına sevindim o zaman
Cevap sahibi+1 yılSenin de mesaj olarak ilkin olmalı, bende senin adına sevineyim 😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüzele her şey yakışır :)
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😁
+1 yılHer zaman ki gibi muhteşemsin...
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ✌🏼
- +1 yıl
Rica ederim...
Moda & Stil konusunda 362 cevap paylaştı. Çok şık
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
Efsanesin, vala
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gün benim olunca 🥳🥳
- +1 yıl
Daha bide gotik var siyahta burada sorulmuş
- Moda & Stil konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılSpor tarz
11 Yorumla- +1 yıl
Rahatlık ön planda
+1 yılGayet hoş olmuşsun küpelerine bayıldım 😍
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ❤️
+1 yılDamatlık giyicem ben
16 Yorumla- +1 yıl
Giy giy
- +1 yıl
Tek baisma olmaz ama sende gelinlik giyip gel
- +1 yıl
Yok ben almayım onu en az 30 yaşına kadar 😂
- +1 yıl
Tamm canim sen giy gel biz 30 una kadra bekleriz
- +1 yıl
Sadece cadılar bayramında Nikah elbiseli tarzı bir kombin yaptım erkeklerin evlilikten korkması temalı o kadar 🤣 ama duvağım falan vardı 😂
- +1 yıl
🤣tamm bikez daha giymis olursun iste
+1 yılResimdeki fenaymis
16 Yorumla- +1 yıl
Öyledir
- +1 yıl
Sen misin yoksa 😊
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Muhteşemsin 😍
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim fiziğin çok hoş kıyafet desen muazaam yakışmış 😍
- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

