AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
206Cevap
Aksine bence çok mantıklı bir şey. Kendi durumuna göre giyinmek neden kötü olsun. Üstelik pazar hiç kötü bir yer değil.
Pazara kokoşlar daha çok gidiyor aslında. Sevgilin de fazla kibar erkeklerden galiba. Erkek dediğin takmaz böyle şeyleri anlamaz hatta. Karı gibi o ne. Bide sıfat uydurmuş haspam. Vaktim olsa pazara gitmeyi çok isterdim ama maalesef denk gelemiyorum.
Valla biri bana çapulcu gibi giyiniyorsun bu ne derse hiç aldırmam sana ne der geçerim ben hayatımı millet için yaşamıyorum kendim için yaşıyorum.
Hayır tabiki de. Kimse kimsenin ekonomik durumunu yargılayamaz. Sonuçta maddiyat olsa herkes en iyi yerden giyinmek ister. Ama kader 😊
ben istediğim yerden istediğim şeyi giyerim. eğer karışıyorsa onun için etiketten başka bir şey ifade etmiyor demektir.
Herkes sevdiği şeyi sevdiği yerden giyebilir. Kimseyi alakadar eden bi durum değil. Bak keyfine boş ver insanları.
Pazardakiler bile pahalı olmaya başladı ki artık. Kendine yakışan düzgün kıyafetler alıyorsan neden problem olsun.
Sana markalı kıyafetler hediye etsin madem. Onu da görelim.
İnsanların ekonomik durumunu alaya almak çok terbiyesizce.. sen pazarı bırakma çocuğu bırak bence✌️
Kezbanlik mental bişey pazardan giyinmeyle alakasi yok
Çoook saçmalamış. Durumum iyi olmasına rağmen pazarı severim 😂
Pazarla çarşı aynı para ya ayrıca marka giyince noluyor totomuz göğe mi eriyor.
sana öyle diyen biriyle hâlâ sevgili misin yani düşüncelerine bile önem vermiyor saygı duymuyor
kendine yakıştırdıktan sonra kıyafeti kimseye laf düşmez bence
Eğer resimdeki sensen hangi pazarın kezbanısın bende geleyim oraya 🥰
Allah dusurmesin sevgilin o kucumsedigi yerden bile giyemez hale gelirse anlar sukretmeyi...
Lc waikiki den alanlarda kezban😂cnku ayni urun sadece magaza ışık altinda ondan pahali😂
Sen onu severken sana böyle bir şey demeye hakkı yok bu çok saygısız bir şey böyle birini sevme
Hayır değil hatta pazardan giyinmek ikinci el almak moda oldu begenmiyorsa kapı orada
boş ver cok marka takıntısı varsa kendisi alsın sana
Bunda sonra pazardan giyinme Cumartesiden giyin 😀🤣
Offf yapmaa🤦🏻♀️
Yeniden üniversite sınavına hazırlanırsam , burduru yazmayı düşünüyordum, Artik düşünmüyorum sağolun
Sjsjsj
Kafa bulmaya gelmişsin. Beklediğinden fazla da yorum yapılmış. Bundan cidden keyf mi alıyorsun?
Knk bizim burdaki pazarda kıyafet yok kı alayım heryer pahalı djkffkfj
Sevgilinin kulağını iyice çek. Ona ince ayar ver. Akıllı olsun.
Pazar mavi vs kime ne kendine yakistirdiktan sonra yahu bunu üzerinde taşıyan sensin başkalarına ne bakıyorsunuz
pazardada çok hoş çok güzel şeyler var hemde mağzalardan daha ucuz
Kendi ikinci el giyindigi icin pazar lüks gelebilir ondan demistir.
iyide sen pazardan giyinememişin ki yarısı acıkta kalmış kızım pahallımıydı bu hafta ne
Sevgilin hanzoymus takma kafana en kısa sürede ayrıl şiddetle tavsiye ederim...
Kisura bakma ama senin sevgilinin ben amna kym ulan sende kes lan sen kimsin sanane diyemedinmi
Halt etmiş kardeşim takdir ettim, ayrıca muhteşem buldum. 🌸
Ekomomini bilmek. ayagina yorganina gore uzatmak nezamandan beri kezbanlik olmus
Kıyafet markasına bakarak mı senle beraber boş yapmasın
Her gün aynı soruyu sırf etkilesim icin bin kisi soruyor bıktım artık
Hiç birimiz instagirl değiliz. Aldığımız şeyin linkini bırakmıyoruz çok şükür. Pazar candır ya
Kendimi bildim bileli ya gümrük pazarından ya da pazarlardan giyinirim.
Bi kız bana sen niye pazardan giyiniyorsun Hanzo musun dese ;
Mal bu der iletişimi keserdim o kızla
İnsan sevgilisini küçümser mi yahu. Bunun adı sevgi olamaz.
Direk ayrılık sebebi böyle öküzleri nasıl buluyorsunyz çok aradın mı?
Network de bir pantolonun 1100 lira oldugunu dusunursek guzel
Etrafımda gördüğüm kadınlar içinde sen bir meleksin. Umarım değerini bilir.
Yo halbusu sevgili memun olmali tasaruflu haracamasina dikkat eden diye
Beyni yok çünkü. Kro deşeydin sen de. Gereksiz yarattık konuşmayı öğrensin.
Kendisi çok elit ise giyinirsin seni zaradan yrrk kafa
Oyle tabi anasını satayım
Pazardan Nazardan muhabbetşeri bitti artık
Değil salla adam da değil ona ne boş ver takma bu arada giyimin güzel
Bence sevgili de biraz kezbanlık var.
cut.
Hayır değilsiniz sizinki bir tercih ve bütçe hesabı sonuçta
Boş ver onu pazarda bazen çok güzel ürünler olabiliyor cjjcjc
Senin short kotu. Ondan demistir. Bulusmaya delirken kopekler saldirmis gibi.
Yoo kezbanlıkla alakası yok gayet iyi kombinin nesi var
Gayet şık ve güzelsin bence sen o adamı bırak mal gibi kalsın ortada
Fiyatlar çok arttı pazardan giyinmek mantıklı şu ekonomide
Onu ilgilendirmez senin nerden giyindigin lafını esirgeme sende cevabını ver
Bu üst pazardansa bence gayet şıksın, para tasarrufu önemli
Gerçekten bunu kendine dert etmiş olamazsın değil mi? 🤦
Hayır tabiki ne alakası var bence biraz odun sevgilin
nerden aldığının bir önemi yok bence, güzel kıyafet güzel kıyafettir.
ya böyle insnalarla nasıl sevgili oluyosunuz aklım almiyor
Bence bunu söyleyebilecek kadar samimi olmak çok güzel. Bunda bir ayıp da yok.
Bu samimiyet değildir.
Bu küstahlıktır, sonradan görmedir.
Bu tam aksine samimiyetsizliktir.
Hayır, kızın sevgilisine pazara gidelim demesi hoş diyorum 😃
Pardon, yanlış anlamışım 🙂
Ben yanlış ifade etmisim kendimi daha ziyade 😶😶
İnsanın duzgun giyinmesini için illa pahalı markalardan giyinilmesi gerekmiyor
...,... Bu noktalar sevgiline ettim küfürler sana Kezban diyeceğine Adam olsun da güzel şeyler alsın o zaman ayrıl benim sevgilim ol pazara da giderim dükkana da seninle