AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
206Cevap
Pazarından pazarına tamamen değişen şey bu. Bir pazar var her şey eski, yırtık ama bir pazar var ki en güzel markalardan daha iyi. Ama bunun kezbanlıkla zerre alakası yok. Ki bence artık “eski sevgilin” olmalı.
Ne alakası var ya ekonomik sıkıntılar belli kardeşim bende hiç giyinmedim ama kötü birsey değil bu yani çokta iyi kıyafetler ne olmuş sanki
Ne alakaa yaaa ! Bırakın artık marka takıntısını ayrıl o çocuktan bencee kendini fazla üstte görüyor nerede ne begenirsen onu giyersin pazardan da giyinilir marka yerlerde olmayab güzel şeyler pazarda var vallaaa sacmalamış o kişi ergeenn herhalde
Kendime yakışanı giyerim marka takıntım yok sevgilinle ilişkini bi gözden geçir derim ayrıl demiyorum ama yanlışlarını bi gözden geçir
hiç bir alakası yok.
bu görüntün kezbanlık ise bilemedim :) :)
"Kezban" tabirini sevmemekle birlikte, guzel ve kaliteli oldugunu dusunuyorsam, nerde satildiginin onemi yok benim icin 🤷🏼♂️
Ne alakası var kezbanlikla herkesin maddi durumu iyi olmayabilir ayrıca maddi açıdan iyi olsa bile tasarruflu olmanın nesi kötü
Net ve tek kelime ile söylüyorum "bırak".
O çocuktan ne sana yar nede çocuğuna baba olur. Hayatın boyunca ezilmek istemiyorsan yol yakınken dön.
kankm sevgilin kezbnnn hangi pazara gidiyon adres aliyim
Sevgiline söyle önce ev geçindirmeyi öğrensin sanada şükretsin
neyin ne olduğunu zaten biliyosun. gereksiz bi soru olmuş
Kezban muhabbeti kaldı mı ya?
Pazardan giyinilir tabiki
Tabiki de değil pazarda aldığın pantolonun üzerinden pazar malı mı yazıyor artık kalitesiz parça kalmadı hepsi aynı çok nadir kalitesiz bir parça olur onu da almazsın.
Pazardan aldığın belli bile olmuyor Hem niye söyledin ki
hiç de bile ben pazarda arayıp bulamadığım her şeyi buluyorum
Seni hangi pazardan aldılar acaba şu giyime bak ucuz
Böyle soru sorup baldırı çıplak poz verirsen ben de sana Kezbancığım derim.
böyle insanlarla sevgili olursanız dövülürsünüz de kezban da denirsiniz.
https://youtu.be/w3RKZC4j1WE
Pinterestten almış yapıştırmış fotoğrafı biraz daha pro olun gözünüzü sevem :d
pazardan giyinmek kezbanlık değil ama pazara sevgiliyle gitmek bilemedim yani...
bence isim değil sonuç önemli sonuç olarak pazardan aldığından haz duyuyorsan yani senin için en azından problem yoksa mutlusundur sen mutluysan kimseyi ne yaptığın önemli değil bence
Pazar lcw dan filan pahalı. Senin kombin 2. El gibi 2 beden büyük
Kezban duygusal gelgitlerini kontrol edemeyip karsisindakinin modunu düsürenlere denir.
yoo çirkin demek
Yüzü sizin tabirinizle "çirkin" ama bilgisi ve egitimiyle ikimizi de ust uste koyacak bir kadına kezban denmiyor.
Kezban neden kadınlar için kullanılıyor o zaman?
Anlamadım. Hangi kadınlara mı kezban diyorsun diye soruyorsun?
Aslında onu kastetmedim ama sen hangi kadınlara diyorsun peki?
yoo deniyor sen yanlış biliyorsun demek ki
hayatı sadece instagram, dedikodu ve makyajdan ibaret olup kendi kapasitesinin farkında olmayan ama havası arşa değen.
Kezban erkeklerde var.
Evet onlara da keko diyoruz
Hshs
sen tabirleri bayaa yanlış biliyorsun
Kezbanmisin diyen seni alır zaraya götürür. bu kadar basit.
bende pazardan giyiniyorum ne var bunda
güzel saçmalamış
Pazardan giyinmek neden kezbanlık olsun bu nasıl bi kafa yapısıdır?
Troll soru ve ciddiye alan yüzlerce aptalın yorumu
Herkesin kendi tercihi bu şekilde bir tepki vermesi çok yanlış bence. Andavallinin tekiymiş sevgilin. Kendisi stone ısland giyiniyor galiba
O kadar bey efendi biri olsaydı da sana giydiğin her şey sana yakışıyor nereden aldığının hiç bir önemi yok deseydi ya öküz
Böyle bir seyin başlık olmasi bile cok sacma, pazardan giysi alacaksın diye kezben denilip hor görülüyosun cok sacma
Ne kezbanlığı? Madem pazardan giyinmeni kezbanca buluyor gitsin sana zaradan hm den falan kendisi alsın kıyafet.
Valla Kezban olaym veya olmayım pazarda satılan ürünler marka ürünlerden daha kaliteli ve daha ucuz :D
Hayır kezban olmuyorsun bencee, sen bakma sevgiline bu devirde diğer yerlerden alışveriş mi yapılır resmen kazıklıyorlar
Turkiyede kizlar tipsiz ve giyinmeyi bilmiyor
Kendi adına konuş kadınların tipi de giyimide seni ilgilendirmez
Böyle sevgiliye can kurban. Ne yani yakışanı giymeli insan. Nedir bu marka takıntısı? sonuçta hepimiz zamanın esiriyiz.☹️
Kompleksli sevgili. En sevmediğim. Bugün buna takan yarın girdiğimiz ortamlara yakışmıyorsun der. Sen etraflıca bir düşün bu çocuğu bence.
Ne alakaymış insan kendine yakısanı giymeli öyle diyorsa terk et senin toksik insanlara ihtiyacın yok
Trol sorudur bu soru daha önce de soruldu
pazar ürünlerinin normal butikler ve mağazalardan daha kaliteli olması...
Ne alakası var yaa en uygun bütçen neyse o çok iyi durumda ise kendisi sana alsın.
Ooo bu kadar kaliteli bir beyse o giydirsin seni zaradan sonra konuşsun
Hangi pazarmis bizde giyinelim hxjejdjdjx ayakkabi ve forma haric pazardan almak daha mantıklı tabi
Ayrıl kendini kurtar. Ne kadar saçma bir bakış açısı.
De ki zıkkımmmmmmm gidelim mağazaya sen öde bak nasıl pazara geliyor
Nesanyo kendisini sen ne güzel kızsın ne giysem yakışır sana
Aldığının fiyatına değil değerine bakıcaksın. Marifet ucuza güzel kıyafet almakta
Bence kıyafetine değil karakterine ve yaptığın hareketlere demiştir , gerçekten kezbansin üzgünüm 🙂
Kız haklı
Can sıkıntısından sordun galiba Kezban ne sen hör gör sana dedikleri zaman zoruna gitsin nasıl 😌
Hiç güleceğim yoktu ya taki kezbanı okuyana kadar😂😂
Ya gitsin kendi marka giyinince ne oluyo ayni kumaş ne farkediyo kendisi kezban onun:)
Böyle kızlarda varmış ha helal olsun ayrıca böyle erkeklerde olmaz olsun
niye giyilmesin mk, pull bear büyük baba kazaklarına yüzlerce lirayı veriyorlar ama.
Bunu diyen sevgili aklını bir sorgulasın çok saçma biri.
Sacmalamaa hadi ordan et öyle sevgiliyi. Pazardan giyinebilirsin çok. Normal
Niye pazardan giyinince noluyomuş acaba ve de insanların nerden giyindiğini küçümsemesi mantıksız
Değil beğendikten sonra nerede satıldığı önemli değil
Ondan ayrilip benle sevgili olmalisin tam sevdigim kiz tipi ben de pazardan giyerim ahaha
Bence çok tatlı görünüyorsun.
Begendinmi
Evet şort biraz daha iyi olabilirdi ama kezban da değil. Ne oldu beğenmeyeyim mi
Sende çok kadınsı ve güzelsin
Tam olgun yaşyasın yıllanmış şarap misali
🦎🦎🦎🦎🔥🐎💋🍫
Ayrılmanı tavsiye ederim😃
ilgi çekmek için yalandan sorulan bir soru daha :)
Ya bence giydiklerin çok hoş. Gelip gucciden bile kezban gibi giyinebilir bi insan. Bu alınan kıyafetle ilgili bence