Son günlerde sosyal medyanın gündeminden düşmeyen bir ikili var, Miu Miu markasının ikili seti. yıllardır yüksek bel pantolonlar giymeye o kadar alıştık ki düşük bel trendini unuttuk. Bu kombini birçok influencer ve ünlü de göreceğimiz kesin ama sizce sokaklarda da görür müyüz? Siz bu trendi beğendiniz mi?
Bu yılın yeni modası: düşük bel ve crop top! Sizce sokaklarda bu tarz kombinler görür müyüz?
Büyük ihtimalle görürüz. Abi çok kötü yaaa fotoğraftaki kombin cidden berbat duruyor umarım herkes giymez ve gözlerimiz kanamaz. Düşük bel çok itici neyi moda hala anlamış değilim hoş durmuyor ki herşeyle de giyilmez zaten. En sevmediğim tarz hala da modası geçmedi. Umarım kısa sürede modası geçer.
Kadınların düşmanı, yine kadınlar. Kendilerini teşhir etmekte yarışarak değersizleştiklerinin farkındalar mı acaba? Birer nesne olmaktan öteye gitmiyor nesil. Kadınlıklarıyla, insanlıklarıyla anılacakları yerde bazılarının mezesi durumuna düşürüyorlar kendilerini. Tabi, sonrası birçok kadın için malum. Yazık. Zavallılar...
Bugün buz gibi havada giyenlere şahit olunca. Gidilmeyeceğini düşünmemek saçmalık olur. Genelde giyenler hep genç, bazı genç hissedenlerde giyiyor orası ayrı 😃
Resimdeki bayanı görünce karın kas sevdama son veresim geldi ki gördüğüm en kötü karın kası 🙈 gözlerim yandı be ben bu tarZı hiç beğenmedim daha uzun bir crop olsa sporcu sütyeni gibü olmasa o düşük bel daha iyi dururdu bence😉
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Düşük bel modası 2000lerin başında modaydı gayet de güzeldi. Yüksek beli görünce bi fenalık geçirmiştik😂 Crop top dediğiniz de 80'ler modasıydı. Çevirip çevirip moda yapıyorlar işte bazı şeyleri. Göbeği açıkta çok rahatsız edici değil mi yaa.. Normalde bile atleti pantolondan azıcık çıksa deliren bana göre değil 😂😂
kürdüm doğruyum çalışkanım I've been f*ck' hoes and poppin' pillies Man, I feel just like a rockstar (ayy, ayy) All my brothers got that gas And they always be smokin' like a Rasta f*ck' with me, call up on a Uzi And show up, man, them the shottas When my homies pull up on your block They make that thing go grrra-ta-ta-ta (ta, pow, pow, pow, ayy, ayy)
Valla ten dokusuda kadında bakımlı ise her şey uyar yakışır fiziği varsa olabilir. Bugün önümde iki genç kadın vardı aman Tanrım sivilçeliydi bakımsız. Erkek olarak şok oldum. Bunu çok kilolu bir Kadının giydiğini düşünün.
Bence çok kötü ya herkes göbeği açık göbeğin nesini açıyolar anlam veremiyorum bu arada erkekler için giyinen varsa bitek onların gözünde çantada keklik olarak gözükmenize yarıyor kim ne derse desin bu böyle ki hadi karın kasınız var o yüzden giyerler anlam veriyorum ama onun haricinde bence saçma
Böyle Moda Olmaz Tamam Moda Güzeldir Ama Ahlaksızlik Dışına Çıkmadan Toplum ne kadar iğrenç Rezil haline geldi hep bu Rahatlık Özgürlük den buna acilen Kısıtlama gelmesi gerekiyor isteyen istediğini giyer saçmalığı Olamaz
@TahaYigit Sana Ne oluyor Bilader Ben Haddinden fazla Açık Giyinen Kadınlara Dedim İsteyen istediğini giyer Ama gotunu başını açmaya Hakkı yok Bu Nasıl pişkinlik Be Özgürüz özgürüz diye Pislikleşti toplum Bu ülkeden Defolup gitseniz keşke
@Gururlu_basketçi Neye Katılıyorsun Be bu malin Söylediklerine mi @TahaYigit Yoo Sizlerin acilen gitmesi Gerek Ve bi daha da gelmesin Ahlak Giysiyle Belirlenir Evet Nasıl mi Ama bunu Anlayacak Zeka olmadığı için Söylesem boş Göğüsleri görünecek kadar açık giyinmek Bacak arası görünecek Seviye de giyinmek Her giyim tahrik etmez ama mahrem yerlerin görünmesi eder İsteyen istediğini giyer ama mahrem yerlerini açmaya Hakkı yok bi bitmediniz be Sizin Gibi Bu Cehalet Zihniyet yüzünden toplum bozuluyor Neymiş çağdaş ülkeyiz He ölünce görürsünüz çağdaşligi Cehennem de varmış istersminiz
@Gururlu_basketçi @TahaYigit Ulan İnsan da Akıl Olur Zeka Sadece Tecavüz Eden Suçlu Oluyor dimi Tamam Tecavüz eden tabiki de Suçlu Bunun haklı nedeni Olamaz ama bi kiz Cinsel bölgelerini gösterirse kusura bakmasın ama erkek baştan çıkar şimdi bakmasın nefsine hakim olun diyeceğiniz sizde açmayın ak
Gizli kes sesini, klavye bebesi. Onursuz pislik. Utanmadan bir de nasıl ahkam kesiyor. Cehennemde yanma sebebin umarım çıplaklıktan olur da kısa sürede çıkarsın. Beyinsize bak. Tanrıda seni çıplaklıktan yakacak zaten, öyle zavallı bir beyni var
@Gururlu_baskteçi Kimin Beyinsiz Zeka Yoksunu Olduğu Ortada Belli Doğruları Zorunuza gidiyor Dimi Ben Demiyorum Cehennem de Yanacaksiniz diye Buni Bilemeyiz Ama Tövbe etmeden Haram Günahlar İşlemeye devam edildiği sürece Gidilecek Yer orası Tövbe etmeden Ben Allah'ın yasaklarını cignerim her haltı yerim beni affeder diye mi düşünüyorsun Müslümansan sadece inancına güvenme Haramlar günahların çok olması İmansız ölüme neden olabilir olur demiyorum olabilir diyorum yazık sizlere nefsinizin kölesi olmuşsunuz Ama herkes Hakketiğini elbet görecek Utan utan
Başımızda ki Yöneten Devlet de sizin gibi pislikler de umarım Defolup gidersiniz bu ülkeden Laiklik Özgürlük çağdaşlık diye dozunu kacirdiniz oranızı buranızı açmalar sevgili oldum diye cinsellik yaşama tecavüzü kimse asla haketmez ama sizin gibi Pislikler acımıyor um ettiğinizi çekersiniz öyle
@Gururlu_basketçi Doğrular gerçekler Zorunuza Gitmesin Elinizde sonunuzda hepimizin benim bile gideceğim tabiki Mezar Ölüm var Bi düşünün be bu dünyaya Zevkler için gelmedik Allah'a kulluk İçin geldik Çok mu Zor haramdan uzak kalmak bi gün istediğiniz olmasa olmuyor Sanki Neyse Sana acil zeka beyin dilerim umarım zekan yerine gelir gelmese de ölünce Pisman olacan ama çok Geç Kes sesini demekle kurtulamazsin yani Ölünce de dersin he
Sizler Acınacak durumdasınız Farkında Değilsiniz Nefsin Kölesi Haline Gelmişsiniz Ben burada Haramdan ahlaktan bahsediyorum zevkinize Söz söyleyince Zorunuza gidiyor yallah gavurlarin arasına gidin siz
@Gururlu_baskeçi Böyle Anladın Ya Senin Anlama Sorununa ben Anlıyorsun da anlamazliktan geliyor sun dimi işine gelmiyor Tecavüzü Asla Savunmuyorum İstersen öyle düşün senin sorunun o ifitra atmış Olursun Tecavüze zaten girmiyorum Bana göre onun cezası idam olmalı Hiçbir kadın Zorla cinselliğe asla zorlanamaz bu Şerefsizlik tir Geç dalganı Seninle geçen geçiyor zaten burada Dediğim Açık giyinmek Tahrike Girer Diyorum Göğüslerin açması bi kizin normal mi Hayır Yav sana bi caksinlar aklın başına gelsin Defol pic değilim şükür ama senin tohumun öyledir
Sen varya namussuzun pisliğin önde Gidenisin Hadsiz Utanmadan Üste çıkıyor sun harami kabullen be hiç mi Korkun yok senin Ölecek miyim düşün Bi burada suç devletin Çok serbest bırakıyor halkı Halk istediği haltı yiyor özgürlük olacak ama belli ölçü sınırı olmalı bi bitmediniz be Güzelim ülkeyi Kirlettiniz Umarım Defolup Gidersiniz Öyle bi devlet gelir ki Çağdaşlık Özgürüz istediğimi yaparım diyeni sk eder Tecavüz Kimse haketmez ama sizin gibi Zerre akıl olmayan Doğruyu söyleyip İyiliğiniz için uyarılar saygısızlık sanane diyene az bile beter olun
@Gururlu_basketçi Hala Anlamıyor sun Dimi Anlamamız liktan gelmen Belli İşine Gelmiyor burada İslami Kirlettiğim Yok Kızım senin okumab var dimi gözlerin Görüyor yani Ben diyorum Ki İslam da zorlama Yoktur Şiddet Yoktur Diyorum bu kirletmek mi Olani söylüyorum Eğer serbest olunsaydi sizin gibi pislikler Çok ağır cezalar hak ederdi Ama islam da bi insana eziyet haramdır kendi seçimi Allah'a bırakmaktan Başka seçenek yok Ama Şunu unutma her kul yaptıklarını yaşarken ya da yaşarken olmasa bile öldüğu zaman mutlaka çekecek hesap var sorgu var bende öleceğim hepimiz öleceğiz orada hoşuma gidiyor du dersin he he yav sen yazma bence ya ne kadar cahil Cehalet içinde olduğun aşırı belli
Allah tan Korkmuyor musun Anca yok kes sesini Yok islami kirletiyor tecavüzü savunuyor yemeyince İftiraya Geçiş yap Sizin Gibi hadsziler böyledir zaten islam da zorlama yoktur evet ama doğruyu anlatma görevdir kimse kimseye Hiçbir şey demesin o zaman kafasına göre yaşasın cehalet artsın bunu istiyor sun dimi Sana acil beyin dilerim Yaşın var aklın yok senin
Sıktı artık moda ayağına kadınları cinsel objeye çeviriyorlar devamlı. Keşke bedenleriyle değil de yetenekleriyle, performanslarıyla öne çıksalar kadınlar.
her trend olan seyide giymek assiri sacma, Modayi takip ederim ama her trend seyide satin alip giymem bu benim icin cok cok itici ve karman corman bir style.
moda felan iyi güzel dokunabiliriz bu şekilde hoş olmuş ama üşüyebilir de :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hiç benlik değil crop giymiyorum düşük belde sevmem her zaman tercihim yüksek belden yana olur ama giyene saygım var. Yorumlarda yok kilolu bir kadın giyse yok bakımsız sivilceli bilmem ne hala insanları bedenleri üzerinden vurmaktan vazgecmemisiz anlaşılan. Pes diyorum başka da bir şey demiyorum. Herkes istediğini giymekte özgürdür. Ve kadın diye illa her zaman fönlü saçlar, iki dirhem bir çekirdek dolaşmak zorunda değil.
Crop top zaten geçen yılın en sevilen parçalarından biriydi fakat düşük bel şaşırttı. Yüksek bel nasıl moda olduysa düşük bele de aynı şekilde geçiş yapılabilir. Sokaklarda buna benzer kombinler görebiliriz. 🌝
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çirkin görünüyor ya, her modada illaki herhangi bir yer bir karış açılıyor, beğenmedim ben