Valla çorap giyildiginde topuklunun üzerinde durmak zor oluyor 😄 topuklu ile çorap giymeyi hiç sevmem topuklunun içine çorap giyeceksem topuklu botlar var topuklu boyumun içine giyiyorum çorap ama moda olduğu için değil birde eğer topuklu ayakkabı ayağımı vuruyorsa yara yapacaksa rahatsızlık veriyorsa o zamanda giyerim topuklunun içine normal bir çorap ayağımı yara yapmasın ayakkabı diye bu arada topuklunun içine çorap giymenin moda olduğunu ilk duyuyorum ama resimdeki çoraplar resimdeki ayakkabılara yakışmamış güzel durmamış sanki moda için giymem ben ya nasıl rahat ediyorsam öyle kullanırım
annesinin topuklularını giymeye çalışan kız çocuğu gibi imajı veriyor seksi bir kadından öte. eskiden evde denemek için terliklerimizi çıkarıp annemizin topuklularını giyerdik çoraplarımızın üstüne sırf özendiğimiz için, aynı o imaj. 9 yaşında görünmek isteyen giyebilir tabi :)
Ya bence kötü duruyor gözlerim kanadı ndjdnd umarım sık sık görmeyiz çünkü gerçekten berbat bir görüntü çıkıyor ortaya modaya uycaz diye milletin gözünü kanatıyorlar buna uysan nolcak olm çok kötü yani jsjjs güzelim topukluların çekiciliğini bozmaya gerek yok tabi zevksizlere göre güzel duruyor ama BERBAT.
Hiç denk gelmedim aslında tanımadığım bir insanı bu denli detaylı incelemem yanlış anlaşılma olabilir veya rahatsız olabilir. Kendi tercihidir, provokasyon içermedikçe isteyen istediğini giyebilir kendisini nasıl mutlu hissediyorsa onu tercih etmesi gerekli. Fotoya baktım biraz garip geldi bana ama beğenen giysin 🙂
Sırf birisi üşüo dir sandaletin içine çorap giyiyor sonra bu ironik görüntü bir moda akımı başlatıo😁😁😁😁 off cidden yıldım bu moda mantığından karar verdim ben modaya değil o bana uysun ben klişe moda kalıplarından daha tarzım valla😅😅😅🤪🤪
Benim günlük hayatımdauyguladığım benim tarzımda imza olarak kulladığım bir parça yazın birkenstock sandaletlerimle ilk bahar ve kışında açık ayakabılarım genelde böyle giyerim bence çok hoş görünüyor
moda mı yokluk mu çokluk mu bilemedim de o pantolonu ters giyip gezenlerden sonra bi bacagi koyu kot bi bacagi tovbe estf. bilmem ne renk kotlar gordum de , modayi cemil ipekci yonetsin diyorum
Her moda olan şey güzel olmuyor. Gerçekten kötü bir görüntüsü var, tercih etmem açıkçası. Beğenenler olabilir bir şey diyemem tabii ama aşırı zorlama yani. İnce çorap falan daha mantıklı olur...
Garip olmuş, hiç hoş durmamış. Topuklu ayakkabının tüm çekiciliğini öldürmüş, hiçbir cazibesi yok. Lütfen bunu spor ayakkabılarda yapın, modayı üzmeyin.
sanırım kavimler göçü sırasında dedelerim herkes nereye gidiyo acaba deyim onlarda gelmiş. onun dışında yakın zaman bi göçebeliğimiz yok 😀😀😀 foğfuğumda hastanede karıştıysam onu bilrmem...