Böyle aşırı klasik olmuşsun kral, tarz yapacam derken kaybolmuşsun, tavsiyemi dinle bence ve hatta o şapka yerine saçını yap veya ille de şapka diyorsan normal şapkayı ters tak derim. Bu seni hem tarz hem de diri ve eğlenceli bir görünüme sokacaktır.
Bireyleri aşağılayıcı ve kırıcı ifadeler kabalıktır. "Gözü kör galiba" ve "yazık" buna örnek mesela. Dış görünüşüm, degistiremeyeceğim şeyler hakkında söylenen olumsuz ifadeler benim için bir önem arz etmiyor. Yaşınız doğruysa bu yaşa kadar bunu öğrenememiş olmak sizin için buyuk bir eksik. Umarım gelecek yaşantınızda daha kibar ve efendi bir birey olursunuz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence gayet uygun olmuş. Şapka tarzınızı beğendim. Ayrıca maskeyle kombininizin uyumu gözlerden kaçmıyor :)
Çok teşekkürler. İlk defa buluşacağız 😊
Güzel geçsin 🙏
Bence bunun altına iyah boğazlı kazak ve varsa gümüş kolye ile giymelisin.
Aslında siyah boğazlı kazagım var ama kararsiz kaldım. Gömlek daha sık olur diye
Böyle aşırı klasik olmuşsun kral, tarz yapacam derken kaybolmuşsun, tavsiyemi dinle bence ve hatta o şapka yerine saçını yap veya ille de şapka diyorsan normal şapkayı ters tak derim. Bu seni hem tarz hem de diri ve eğlenceli bir görünüme sokacaktır.
Güzel maske daha güzel
Teşekkürler
Kıyafet iyi de şapka kötü. Yaşlı şapkası
Kardeşim seni görünce aklıma 90'lar geldi peaky blinders sever mısın?
Evet severim. O tarzı andırıyorum. Ben de seviyorum tarzımı
Hoşuna gittiyse giy güzel bence
Entel Feridun yan çar
Petersburg'dan Moskova'ya giden bir trenin içindeyim şuanda..
Yine seks hikayesi mi yazıyosun Feridun abi agsjsvshdj
Sen sanattan ne anlarsın a****k nfnfn
güzel şapka yakışır kombinle uyumlu hayırlı işler
Teşekkürler
Çok tatlı olmuşsun, şimdiden iyi eğlenceler:)
Çok teşekkürler 😊
Bu ne ya kıza yazık 😀 kızın gözü kör galiba
Kaba olmak kişiliğinizi ortaya koymuş😊 teşekkürler görüşünüz için
Açık sözlülük kabalık değildir. Yakışıklı değilsin hatta ortalamanın çok altındasın
Bireyleri aşağılayıcı ve kırıcı ifadeler kabalıktır. "Gözü kör galiba" ve "yazık" buna örnek mesela. Dış görünüşüm, degistiremeyeceğim şeyler hakkında söylenen olumsuz ifadeler benim için bir önem arz etmiyor. Yaşınız doğruysa bu yaşa kadar bunu öğrenememiş olmak sizin için buyuk bir eksik. Umarım gelecek yaşantınızda daha kibar ve efendi bir birey olursunuz
Bence siyah mont giyin 🙂