sizce kombinim nasıl olmuş? pub tarzı bir bara gidicez uygun mu acabaa? araçla gidip gelicez diye topuklu giydim ama bot daha mı iyi olurdu


Kombinin Çok Hoş Olmuş Ben Çok Yakıştırdım Ama Her Ne Kadar da Araba İle Gitseniz de Açık Topuklu Ayakkabı Biraz Tuhaf Görülebilir Onun Yerine Kapalı Topuklu Bir Bot da Tercih Edebilirdin Fakat Gerek de Yok Çünkü Açık Topuklu Mükemmel Durmuş Başta Dediğim Gibi Tarzsın 👍👍
Keşke pinterest harici bi yerden bulsaydın fotoyu. Eziklik cidden
Çok iyi ya 😄😄😄
@Bumerang44 hiç affetmem 😂
kaakqmslqpslqğslqlwkqkwkw
@ddrnkekl0 kendini gizlemek istemiş sonuçta sanal ortam. Aranınca her şey bulunuyor 😂
Tebrik ediyorum başarılarınızın devamını dilerim hdhdhdhd
@lenaaLoire rica ederim. Bu övgüler ışığında görevime devam edeceğim 😂
Hahahhqhah neden böyle itici duruma düşürüyorlar kendilerini acaba hiç anlamış değilim
Sürtüğe1 benzetmiştim ılk bas megerse fakeymşş
@marinamamii çünkü özgüveni düşük asosyal tipler bunlar
NASILIM MİLLET? ↗ buna da bir el atar mısın dhdhhd
@lenaaLoire internette benzer görsel yok. Muhtemelen fake ama instagramdan almış fotoğrafı.
Cevap
118Cevap
Sen babandan izinsiz bakkala çıkamazsın, öz güvensiz pısırık fake. Yaşa hayal dünyanda, şizofren
https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZivKV5FhVai-GbLhbO-R9SYT45HSvgV4KWzBTHmam5VVyrJKp5qPXCZJt92eCHK2bXNEMISZcpeEVeAyesLI-1K_1SWhri0uJLr13XZMjSHOQDDbwS4fNicJbfz3KQDK4h4BDXEUpjL4MZdtryFzNtpzPgPqSEg
😳😳😳😳
Paylastıgıda guzel olsa, o ayaklar adam kusturur
Şu türk insanındaki siyah aşkını anlamıyorum ya
Dışarda bakıyorum hep montlar siyah kazaklar siyah sweatler siyah b. k gibi
Ulan birazda renkli giyinsenize merak etmeyin ölmüyorsunuz
Yemin ederim su an yaninda olum senin ayaklarına kapanirim aglaya aglaya seni senden isterdim. yalvarır ayaklarina kapanirdim. O kadar isterdim ki... Sana ulaşmak neden zor be kadin? illa ölmek mi lazım? Allaha yemin olsun ki tapacak kadar isteklendim. ağlattın beni kadın. gecen güzel olsun
Şimdiki gençlerin hepsi siyah, hepsi aynı. kıyafetleri, fotoları, hatta kullandıkları filtreler bile. Tarz güzel ama her zaman siyah olmaz
yazacağım yorumu kopyala yapıştır yapmışsın saki 😇😇😇🤞
Abi vaz geçin artık şu parlak tayttan. İnanın göze iyi gelmiyor ki. Düzgün bir kıyafet giysenize. Niye parlak tayt yani
Kız arkadaşlarımla eğlenmeye çıkıcaz diyen hic bir kıza inanmam. Evet eğlenmek isteyen bir kız icin ideal bir kombin
Gayet iyi. Basit kadın gibi görünüyorsun. Hemen eğlenceye ak😀
O ayakkabılar kışın hasta eder aşko bot falan giy 😛
Bencede😁😁
sempatik ve sıcakkanlı birisisin. Bunları düşünürsek kombinin iyi. Bot gitmeni tavsiye ederim ama. İyi eğlenceler
Gayet iyi ama kolye sanırım o taktığın onu anlamsız buldum
Foto fake. Pinterestten bulmuş. Yorumda da belirttim

Üstüne bustiyer tarzı bisy giy ortama giriyon
Ödüm koptu ay
Güzel ama kazak giymişsin terleyeceksin çok değil bence
Kombin güzel,
Ayaklara bakarken soruyu unuttum :)
Kimin için giyindiğin önemli... hava atmak için? Çıplak kalmamak için? Sevgilin için? Vs.. vs...
Evt canım hoş olmuşsun güzel çok beğendim iyi eglenceler
Causal kombin olmus , pub a ve aracla gidip gelmeye ideal kombindir 👍🏻👍🏻
Soru biraz geç çıktı karşıma. Ama düşüncem. İyi güzel.
Çok seksi. Sevgilin olsam kıskançlıktan kendimi yerdim
öffff bitiyorum şu ince beller deri pantalonda çok Seksi
Ayakkabı pantolon olmuş ama üzerinde ince ipek bir gömlek olsa daha iyi olurdu
Hava aşırı soğuk, bence göbek neyse de açık topuk aşırı sıkıntı bu havada
Ayakkabıyı kışa uygun bulmadım onun dışında pantalon ve kazak çok tatlı
Foto fake. Pinterestten bulmuş. Yorumda da belirttim
o ayakkabılar ıyı degıl gene de sen bılırsın gerısı guzel
@mervanl bır bu fotoya bakmadım oda fake cıktı ahah
Soruya yetişemedim gittiniz mi kızlarla. Ve bunu mu giydin giderken
Elbiseleri deneuip deneyip koltuga atmissiniz baksana 😁
Altta ne var. Gece mutlu sonla biticekse ona göre bisiler olsub
Kombin güzel topuklu da iyi durmuş
O pantolon çok sıkmıyor mu la terleyince vs de hiç çekilmez HA
varos olup gunu birlik zengib yerlerinde takilan tc kizi kombini
Fotodaki kız ispanyol :d
@Sigaravarmı fotodaki kiza mi bisey dedim?
Zortttt:d
zevkler ve renkler tartışılmaz kendini nasıl iyi hissedersen öyle giyin
Bel üzeri ile altının alakası yok. Ayakkabılar kötü ve o deri pantolonun (pantolon olduğundan emin değilim) ortasındaki fermuar kötü duruyor. Ama bel üzeri gayet güzel. Odayı da topla kızım be.
gayet güzel olmusun. Deri pantolon ve göbek acik üst. Sevdigim kombin ben begendim
Nezamam deri pantolon gorsem orada film var demişimdir
Ayy böyle topuklu ayakkabı görünce kölelik fetiş duygularım kabarıyor 👣👠
Fotoğrafa bakınca üşüttüm knk o ayakkabı ne hasta olursun 😱
Şu deri pantolon kadınıda erkeğide çok ucuz gösteriyor hiç sevmem
Oooo efsane hangi bara gideceksiniz bende geleyim bi tekila ismarlayin bana
@mk fakesi 🙃
Ayakkabıları beğenmedim çok yazlık duruyor ben olsam gitmezdim o ayakkabılarla
Foto fake pinterestten bulmuşsun
Ayakkabı yanlış seçim olmuş.
Sanırım bot iyi olurdu güzel ama
Bot daha mantıklı olur kışın ortasında
çok ama çok mantıklı cevap
Evet gayet hos görünüyor
Bu kombine bot daha uygun olurdu.
Hoş ve güzel görünüyorsun
Fake fşsşfögösöföms pinterestten almış troll
Yav fake
Pinterestten almış
İnternette var
Fotoğraf gerçek soru troll
Fotoğrafta bi insan var gerçek herhalde demi
Tövbe yarabbi ya
Fotoğraftaki soruyu soran değil diyorum
Ayaktan hasta olursun valla bu havada.
Foto fake. Pinterestten bulmuş. Yorumda da belirttim
@Slalombebeğim Oha nasıl buldun ya aynı fotoğrafı pinterestten böyle tesadüf falan olmaz. :D
Fbi da tanıdıklar var 😂
@Slalombebeğim Google lens.
Ama sen tüm sırrı bozdun ya
@Slalombebeğim Üşenmeyip bakman ilginç.
Üşenecek bir şey yok. Fotoğraf üstüne tıkla. Google üzerinde ara seçeneğine dokun. Ve işte sihir. Aynısı karşında. Buradaki çoğu hayatlar fake. Herkesin her dediğine inansaydık ooo
O fermuar iner yavrum
Diyeyim
Çamura suya batarsan kötü olur o pabuçlar ile
Kışın o ayakkabılar giyilmez.
Üşürsün yaaa o stiletto ile
Neden 4 parmak var ayağında
Iyide kis ama soguk deyilmi
hmm takılmaca mı yapacaksınız
Ayakkabı olmamış bu sogukta üşütürsün
Uygun değil desek degiscen mi
Gayet güzel. Sade bir tarz ama üşürsün 😅
Bakkala mı gidiyorsun
her şey hoşda odadaki dağınıklık ne laa.😄
Kombine bak cay demle:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?