Sizce bu şişme yelek çok mu bol, kalsın mı?

Kararsızlıkla ömrüm çürüyecek arkadaşlar. Dün alışverişe çıktım ve böyle bir şey almaya karar verdim. İlk denediğim beden tam oldu. Ama adım atarken çok rahat olmadığımı hissederekten bir beden büyüğünü aldım çünkü benim için rahatlık her şeydir. Ama bu sefer de üzerimde emanet gibi mi durdu bilemedim. Siz olsanız rahatlığı mı seçerdiniz şıklığı mı? Sizce büyük beden olan şık durmuyor mu?
BÜYÜK beden olan
BÜYÜK beden olan
Bi küçüğü üzerime tam olan
Bi küçüğü üzerime tam olan
Değerlendirirken tesettürlü olduğumu ve bu sebepten alacaklarımı bilerek biraz bol tercih ettiğimi de göz önünde bulundurun ve beni bu kararsızlık ızdırabından çekin kurtarın.
Güncellemeler
+1 yıl
Size montun modelini değil iki beden arasındaki farkı soruyorum teşekkür
Güncellemeler
+1 yıl
Çuval giysen yakışır dediler napayım
Sizce bu şişme yelek çok mu bol, kalsın mı?
Cevapla