Nevzat Aydın ile Zeynep Zenel evlenmişler. Özgür Masur imzalı gelinliği beğendiniz miii?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Çok zarif olmuş, beğendim.
Fazla sade olmuş, beğenmedim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Yine bir para evliliği kesin. Kadın birde çocuk yapıp mirası garantiledikten sonra yolu verir, yine şaşırmadık... boş ver gelinliği asıl konu bu...
Sence o adamda o göz var mı?
@Bay_Nutella aslında zaten bunu beklemeyecegim bir adam şaşırdım ama genç kadın olunca her şey beklenir. Aksi halde aynaya bakması yeterdi...
@Hayatgercek kimin bakması lazım aynaya
@Bay_Nutella her iki tarafında. Yan yana olmuş mu diye, objektif olunca burada konunun aşk olmadığını bariz göreceklerdi...
@Hayatgercek güzel yorumlamışsın
@Bay_Nutella ah yine gerçekler ☺👋
@Hayatgercek gerçeklerden vazgeçmeyecekmisin
@Bay_Nutella asla, bu bana yakışmaz ki huyumda yok...
@Hayatgercek ne mutlu sana ve senin gibilere
@Bay_Nutella olması gereken sadece, iyi geceler...☺
@Hayatgercek sizede hanımefendi 💐 💐 💐
dünyanın en çirkin kızı bile güzel olurdu bu gelinlikle
Gelinlik değil beyaz tulum sanki sadeliği seven ben beğenemedim omuz drapeleri bi nebze iyi gibi
Herşeyi çok bilen adam sadeliği nasıl kabullenmiş. Gördüğüm kadarıyla ego tavan
Hamile gelinliği gibi
Hamile gelinlerde hep bu modeli görüyorum da😂
Harika efsane mükemmel müthiş muazzam şahane destansı divineee
Gelinlik değil ki o kadın tulum giymiş paranın gücü isimli çalışma.👍
Güzel olmuş yemek sepetinin kurucusu göbekliymis vay be
Yoldan gecerken beyaz bir elbise almislar uzerine aldik bari evlenelim demisler gibi duruyor
Evlensinler mutlu olsunlar gelinliği beni ilgilendirmiyor
Yemek sepeti birçoğu için mantıklı biruygulama oldu
Gelinlik zarif
Yüzler yorgun
Ruhlar huzursuz...
Ah bu modern zaman insanı...
kizin kaşlari ne kadar kalinmis😲ben begenmedim gelinliyi
Çokta önemliydi sanki. Beni zerre kadar ilgilendirmiyor..
Bu soruyu Zeynep Zezek mi her ne ise o kadının fake hesap açıp sorduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam kshjdjd bize ne ya bize ne kim bunlar ne alaka khsjdkdk
Gelinlikten önce kızın bu adamla nasıl evlendiği var
neden?
Kadın fake hesap açıp sormuş bence kdkjdkkd soruya bak ayrıca kime ne bu insanlardan ki 🤣 kim niye sorsun bu soruyu
senin hesapta fake gibi ;)
@askeradam1 yakışmışlar mı sence
Evet gelip burada ismimi yazıp bilmem şu kıyafetimi nasıl buldunuz diye sormadığjm için fake hesap olması olmaması farletmiyor. Sen önce okuduğunu anlayacak seviyeye gel ve her ypruma atlama
sen kendine bi gelsene sen kimsin de bana seviye hesabı yapabiliyorsun haddini bil
adamda para var gerisi önemli mi
Şu andavalın hesabınu engelledim sürekli bildirim gelmesin yorum sahibi rica editorum iletiver yazdıkları da görünmüyor kendini yiyip bitirmesin garip kgsjjd
Hayir ben gelinligi çok sevdim de o saç ne allah için jznzh bari bi dağınık topuz yapaydin be güzelim
Aceleye gelmiş demek ki ya da gelinlik almayı unutmuş
Ay gerçekten çok zarif, bi defa evleniyoruz diye abartanlara örnek olur umarım.
Tek kelimeyle bayıldım
Guzel kadinmis, gelinlikden de asalet akiyor..!
Beğendim ama kocası dislayykk
Kesinlikle çok zarif.
hayırlısı olsun maşallah
Allah mutluluğunu daim etsin...
Çok kötü normal elbise gitse daha güzel olur
Tanımıyorum ama gelinliği güzel buldum
yakışmış Allah mutlu etsin demek düşer
İşte paranın gücü
#Hükümdar
İşçi sömüren bir adamın eşini önemsemem..
Zarif duruyor hoş bence
Ne desem mahkemelik olma sebebi.
Çok hoş 😍
Zarif ve güzel
gayet iyi
Güzel ama çok sade
İyi güzel olmuş
Beğenmedim
Sade zarif hoş olmuş
Sadelik her zaman güzeldir
Sade zarif
Güzel olmuş
Mutluluklarr
Allah mesut etsin
Beğenmedim.
Çok zarif ve çok güzel olmuş
Sade ve hoş
Zarif ve şık bence
Çok tatlı bir gelin olmuş yakişmış
Hayırlısı olsun
İyi bence
Güzel
kesin ask
Güzel
Bize ne mk