Moda & Stil Hangi renk maske takıyorsunuz, maske rengine önem verir misiniz 😂? KükreyennKedii Takip Et Xper 6 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 101 Yapay Zekaya Sor Ben genelde siyah takıyorum ya sizler 😂😂 Güncellemeler+1 yıl Güncelleyelim bakalım Güncellemeler+1 yıl yok mu arttıran 😂😂 Güncellemeler+1 yıl 8 gün geçmiş be 🙄🙄 Hangi renk maske takıyorsunuz, maske rengine önem verir misiniz 😂? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
sevgulhasan Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Axaxa vala her renk kulaniyorum nasil varsa pek onem vermiyorum siyah olanalr mezdeke gibi geliyor sacma bir sekilde 🤣🤣🤣 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Güzel kafa 😂😂 Yorumla
gerigeldimmm Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 80% +1 yıl Bir arkadaşım var kombinine gore maske takıyor... bu hayatı bu kadar da sevmeyin 😜 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Bu soruya cevap veren çoğu kız öyle 😂😂 Yorumla gerigeldimmm +1 yıl bugun maskeyi unutup dışarı çıktım.. anlatabiliyor muyum 😜 hayatı bazen boyle yasamak lazım 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Değişik 😂 öyle diyorsan Yorumla
xxebruuxx90 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Sürekli siyah giyindiğim için beyaz takıyorum başka renk takmıyorum 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyaha siyah tak 😂 Yorumla
göçmenkızınew Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 57% +1 yıl genelde musk n95 beyaz takıyorum ama maskesız gezıyorum kalabalıktan kacıyorum 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Sen yinede tak tak Yorumla
Amaminmi Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 88% +1 yıl Siyah severim. Takarimda ama iş yerinde mavi yapmak zorundayım 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Neden mavi? Yorumla Amaminmi +1 yıl İş yerinde şart ondan Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Mavi neden şart nerede çalışıyorsun Yorumla
Şeyda765 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Siyah ve beyaz maske rengi önemli değil koruyucu ve rahat olması yeterli 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Doğru söylüyorsun aynen 😷😂 Yorumla
isimsizkralicee Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Genelde beyaz takıyorum, rengi önemli değil benim için 1 10 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Resimde belli 😂😂 Yorumla isimsizkralicee +1 yıl Aynen 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Sen siyah tak 🙊 Yorumla isimsizkralicee +1 yıl Niye Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Sana yakışır 😂😂 Yorumla isimsizkralicee +1 yıl Diyosun 😂😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Dedim bile 😂 Yorumla isimsizkralicee +1 yıl Tamam takarım 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Aferim sana 😂 Yorumla isimsizkralicee +1 yıl 😂 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Pembe istiyorum ama bulamıyorum burada internetten getireceğim en sonunda 🥺 1 28 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Netten getirt tabiki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pembis pembis kombinler yapip gezicem sonra Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 Neden pembe Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaaaaa🙊🙊🙊 seviyorum pembeyi Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ne güzel anladım ☺️ pembe kadınlara yakışıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sana da pembe maske gonderim mi 😃 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cinsiyetçilik yapmaya gerek yok her renk giyilebilir sonucta😃 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Yok sağol ben siyah seviyorum 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaaaa pembis pembis gezerdik😃 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 😂 Sen gez ben siyah siyah gezecem 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🥺🥺🥺🥺 için kararmis senin Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Pembe olmasından iyidir 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bak cimciklerim ha😃 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Gizlilere cimcikletmiyorum tövbe tövbe 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Oooo neeee😋 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ne ne ya 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yandi buralar yandi😃 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 😂 Ben seni anlamıyorum pembeli Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladin anladin seeennn😛😛😛😛 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Anlamadım da sen neden gizlisin 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niye mesaj mi atican banaa oooooo at at soguktaisiniriz Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ne diyorsun ya 😂 😂 haahahah tuhaf Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😂😂😂😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Seni hiç ama hiç anlamdım 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Yorum silindi. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tesekkurler 😅😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kim siliyor ulen yorumumu Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ben sildim. Gereksiz laflara gerek yok Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Diyah takıyorum zorunda kalmazsam başka renk kullanmam 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Diyah neymiş dedim bi an afalladım😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Siyah işte Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Anladım anladım sorun yok Yorumla
Enperatriz_Eztia Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Ben ten rengi maske takıyorum. Her şeyle uyumlu oluyor 1 0 Yorumla
wwwhayvanistancom Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Kullan at modelleri sevmiyorum. Yıkanabilenler tercihimdir. Turuncu ve siyah kullanıyorum. 1 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı. Mecburi siyah takıyoruz. Normalde yeşil takıyorduk ama memnun değilim. Yeşiller daha iyi. 1 0 Yorumla
Sendevefasiz Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Beyaz üç boyutlu cerrahi maske rengi değil koruması önemli 1 0 Yorumla
_Qwertyy Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Siyah favorim onun dışında beyaz, sarı ve pembe de takmıştım. 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Güzel iyi yapmışsın Yorumla
Benjl Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Önem verme konusunda Açıkçası hem evet hem hayır ama genelde siyah ve beyaz... 1 9 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Neden öyle Yorumla Benjl +1 yıl Renk olarak mı önem verme olarak mı renk olaraksa aslında şans elime geliyor veya siyah rengi severim önem verme olaraksa bilmem artık önemsiyesim gelmedi ya 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Bıktık demi 😂😂 Yorumla Benjl +1 yıl Evet 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Bitsin artık bu çile 😂😂 Yorumla Benjl +1 yıl Evet bitsin 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Kız şuna 😂😂 Yorumla Benjl +1 yıl Eeeee.. ne diyim ✨ Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hayırlısı olsun de Yorumla
Kafabindunya Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Siyah tabii ki. Siyah her kombine uyuyor, farklı renk maske takınca kendimi çıplak hissediyorum 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Harbi nickin gibisin 😂😂 Yorumla Kafabindunya +1 yıl Aslında kullanıcı adım grup ismi Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Anladım sanada yakışmış 😂😂 Yorumla
tatlibelancxk Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl siyah renkli hic güzel durmuyor neden renkli cikarmislar anlamadim 1 5 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah güzel durmuyor mu 😂 beyaz mı lazım Yorumla tatlibelancxk +1 yıl beyaz cok dikakt cekiyor siyah giydin kiyafede uyuyor Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Kıyafetle maske uyumlu mu olmalı ☺️😂 Yorumla tatlibelancxk +1 yıl evet bnce uyumsuz takmsitim baya kötü durdu cildirdim Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 😂 Tabi uyum önemli kalite önemsiz 😂 Yorumla
çikolatalıpastanızz Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Siyahdan başkasını takamam 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Çikolatayı mı hatırlatıyor 😂 Yorumla
ϻerii_ Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Evet, veriyorum. Siyah kullanırım her zaman 😄 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Niye 😂 Yorumla
Tanzanit Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Genelde siyah takıyorum ben de. 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Terliyor bazen maske demi Yorumla
Latteaskına Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Siyah seviyorum genelde. 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah güzel ya Yorumla
Catmint Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Siyah, her şeye uyuyor 😸 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hadi canım sende 😂 Yorumla
vitamaeternam Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Siyah her kombinime uyduğu için siyah👍 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Aynen öyle siyah güzel Yorumla
feriskus Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 50% +1 yıl Siyah ve klasik renkten kullanıyorum 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Teşekkür ederiz 😂 başka renk neden tercih etmiyorsun Yorumla
gizemm134 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl beyaz , siyah zaten tek kullanımlık bir şey :d 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Kalabalığa girince mi yoksa dışarı adım atar atmaz mı 😂 Yorumla gizemm134 +1 yıl kalabalıga girince, çaktırma. ahsjdasjdsa Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Şşş tamam aramızda kimse görmesin 🤫😂😂 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 697 cevap paylaştı. siyah benimkide kedicik 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Anladım cadıcıkkk Yorumla
Occus Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Ne bulursam onu takıyorum grnelde beyaz 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 😂 Farketmez yani Yorumla
YeşilGözlün Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Mavi ve beyaz takarım genelde 1 5 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Senin yeşil takman lazım 😂 Yorumla YeşilGözlün +1 yıl Neden Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Nickin öyle işte 😂😂 Yorumla YeşilGözlün +1 yıl 😂 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ne gülün ☺️😂 Yorumla
Ykusagiy Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Bende siyah takıyorum:) 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah candır 😂😂 Yorumla
tatlıbir_kız Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Siyah gri ve koyu sarı 1 30 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Başka ne kaldı zaten 😂 Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Bir sürü renk var dahaa yarın da mor takacağım eteğimle uysun 😅😅😅😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 😂 Renkli renkli mi aldın 😂 Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Evet napıyım seviyorum 😅😅😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Kıyafete göre he? 😂 Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Olabilir gibi 😅😅😅😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siz kızlar bu işi biliyorsunuz 😂😂 Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Kimse bizi sevmiyor renkli maskelerle mutlu oluyoruz işte 😏 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Yak yak yak 🚬🚬😂 sevin bu kızı😂 Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl 😔😔😔 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Üzülme üzülme oda olur elbet Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Olsun istemiyorum bir daha aldatılmak falan asla Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Anladım senin acın başka 😕 Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Çok başka 😔😔😔 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Vardır ondada bir hayır sıkma canını ☺️ Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl İnşallah 😔 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Vardır vardır üzülme sen Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Peki Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Kötü bir tecrübe dersin ders çıkarmaya bak Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Çıkardım zaten bir daha hayatıma kimseyi almamak Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hayırlısı olsun hakkında ☺️☺️ Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Amin teşekkür ederim Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Rica ederim ne demek ☺️ Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Dün dedik yaa daha kaç görüş istiyorsun bir sürü olmuş zaten 😅😅😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 😂 Daha yazan olursa diye ya Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Tüm KS halkı cevapladı ya😅😅😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 Kıskandın mı Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Evet bana kimse yazmıyor senn yüzünden 😏😏😏 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ben ne yaptım ki? 😂 Yorumla tatlıbir_kız +1 yıl Herkes senn soruna yazdığı için bana kalmıyor kimse 🤭🤭🤭 Yorumla
atesligeceler31 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl renkli maskeler özellikle koyu renkli olanlar akciğere zarar veriyormuş diye duydum o yüzden direk evony kullanıyorum 1 0 Yorumla
miss_nobody Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Kış aylarında siyah yaz aylarında beyaz 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Oda güzel sende bendensin 🙄😂 Yorumla
natalieee Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Vermem siyah takiyorum 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
-PerhapsLove- Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl O an elime ne geçerse 1 5 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah geçiyor sanırım 😂 Yorumla -PerhapsLove- +1 yıl Beyazı daha çok seviyorum 😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ozaman foto değiştir beni yanıltma 😂 Yorumla -PerhapsLove- +1 yıl 😂😂😂 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Yalancı duruma düşüyoruz 😂 Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Kıyafetime göre maskemin rengi değişiyor 🤣 1 5 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Kız milleti onada dikkat ediyor be 😂😂 Yorumla IşıLLL34 +1 yıl Ay napalım 🤣🤣 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Maskenizin rengi de çok güzelmişTeşekkür ederimDiyaloğa bak 😂😂 Yorumla IşıLLL34 +1 yıl Maskenizin rengi gözlerinizin güzelliğini ortaya çıkarmışTeşekkür ederim 🙈🙈Bu daha doğru 🤣🤣 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Vuuuuuu 😂 yavşama vol3 😂😂 Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Moda & Stil konusunda 548 cevap paylaştı. Ben genelde beyaz renk takarım 1 9 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl O klasik zaten 😂 Yorumla Fatmanurarı +1 yıl Evet 😅😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siz yokken biz vardık diyor 😂 Yorumla Fatmanurarı +1 yıl Aynenn öyle 😅😆 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ben siyah takıyorum kışın 🙊😂😂 Yorumla Fatmanurarı +1 yıl Hm bende bi zmnlar siyah takıyordum ama burnu kasındırıyo tüylü oluyo Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Yoo benimki tüysüz evony kullanıyorum başka marka hoşuma gitmiyor Yorumla Fatmanurarı +1 yıl Hm anladım ıyıymıs ozmn Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Teşekkür ederim ☺️ Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Siyah veya beyaz en çok rengi çok önemli değil 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Niye gizli Yorumla
GreenBlood Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Siyah ve beyaz 3 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hayat gibi Yorumla GreenBlood +1 yıl Aynen 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Ne güldün 😂 Yorumla
deadalus Takip Et Master Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl Moda & Stil konusunda 603 cevap paylaştı. Irkçı değilim hangisi olursa farketmez 🤣 1 0 Yorumla
Merveniizzz Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 79% +1 yıl Moda & Stil konusunda 409 cevap paylaştı. Hep siyah 2 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Neden Yorumla Merveniizzz +1 yıl Her kıyafete uyuyor Yorumla KükreyennKedii +1 yıl 😂 😂 Teşekkür ederim ya Yorumla
BeLayy Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Maske başlı başına dert siyah faw. J& 2 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Yapacak bir şey yok ama Yorumla
cookie1 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Sadece siyah 2 7 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Diğerlerine de bir şans verseydin 🙊😂 Yorumla cookie1 +1 yıl Genelde hep siyah giyindiğim için Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hee ondan tabi önemli uyum olacak 😂 Yorumla cookie1 +1 yıl Rengi seviyorum Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyahı mı güzel Yorumla cookie1 +1 yıl Evet Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah iyidir ya bende seviyorum Yorumla
AydanGüzel_-_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Siyah 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Neden siyah Yorumla AydanGüzel_-_ +1 yıl Daha güzel geliyor bana Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Islanıyor ama terletiyor Yorumla
sen_esra Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl beyaz ya da mavi. siyah sevmiyorum. 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Sende benimle zıtsın😂 Yorumla
Nellis92 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Siyah 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Yakışırrr Yorumla
freezia Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Genelde beyaz ve mavi; nadiren pembe, mor. ☺️ 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Pembe ve mor neden Nadir ☺️ Yorumla
karanlık_cozmosss Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Siyah seviyorum 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl O nicke o yakışır Yorumla karanlık_cozmosss +1 yıl Evet öyle Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah iyidir Yorumla
ccFREYAcc Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Siyah 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah popüler zaten Yorumla
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Beyaz takıyorum hep 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Neden peki Yorumla
Haylazzponçik Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Moda & Stil konusunda 329 cevap paylaştı. Genelde siyah 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Teşekkür ederim ☺️ Yorumla
Iremink Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Siyah 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Güzel Yorumla
hellnope Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Siyah. 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Neden Yorumla
Çelik-Pınar Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 83% +1 yıl Beyaz 1 1 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Niye Yorumla
Afrodit34343434 Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Genelde beyaz. 1 2 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla Afrodit34343434 +1 yıl Rica ederim Yorumla
gökyüzününbekçisi Takip Et Bilge Yaş: 104 , eic 100% +1 yıl Beyaz. 1 5 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Niye. Yorumla gökyüzününbekçisi +1 yıl Daha temiz geliyor nedense. Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Anladım siyah kirli mi ☺️ Yorumla gökyüzününbekçisi +1 yıl Ben yalnızca beyazla ilgileniyorum.😊 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Beyaz seviyorsun ☺️☺️ Yorumla
İsimsiizbiriii Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Beyaz ve siyah ama genelde siyah 😅 1 18 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Siyah iyidir 😂😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Aynen siyah çok iyi yaa 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Mükemmel ötesi 😂😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Aynen çok mükemmell hemdee 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Dehşet bişiy 😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Acayiiip yaaaa 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Süperrrin süperi 😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Süperrrin süperi baya iyi yorumdu yalnız tebrik ederim 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Böyle kuru kuru olmaz yarın kürsüye çıkıyım madalya mı tak 😂😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Oluur tabi ki ne demekk 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl O zaman yarın hazırla 😂😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Tamam hemen hazırlıklara başlıyorum 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hemen hemen 😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Tamamdııır başlıyım 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hadi bakıyım 😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Beklemede kal 😅 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Olur 😂 Yorumla İsimsiizbiriii +1 yıl Peki 😅😅 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı. Siyah ya da beyaz. 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Hayat gibi Yorumla saskinomayra +1 yıl 🤭 Maskeli felsefe oldu Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Olur öyle şeyler 😂 😂 Yorumla
Diomedea Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Moda & Stil konusunda 352 cevap paylaştı. Beyaz 1 3 Yorumla KükreyennKedii +1 yıl Teşekkür ederim klasik yani Yorumla Diomedea +1 yıl Rica ederim, aynen öyle Yorumla KükreyennKedii +1 yıl İyi geceler ☺️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Axaxa vala her renk kulaniyorum nasil varsa pek onem vermiyorum siyah olanalr mezdeke gibi geliyor sacma bir sekilde 🤣🤣🤣
Güzel kafa 😂😂
Bir arkadaşım var kombinine gore maske takıyor... bu hayatı bu kadar da sevmeyin 😜
Bu soruya cevap veren çoğu kız öyle 😂😂
bugun maskeyi unutup dışarı çıktım.. anlatabiliyor muyum 😜 hayatı bazen boyle yasamak lazım 😂
Değişik 😂 öyle diyorsan
Sürekli siyah giyindiğim için beyaz takıyorum başka renk takmıyorum
Siyaha siyah tak 😂
genelde musk n95 beyaz takıyorum ama maskesız gezıyorum kalabalıktan kacıyorum
Sen yinede tak tak
Siyah severim. Takarimda ama iş yerinde mavi yapmak zorundayım
Neden mavi?
İş yerinde şart ondan
Mavi neden şart nerede çalışıyorsun
Siyah ve beyaz maske rengi önemli değil koruyucu ve rahat olması yeterli
Doğru söylüyorsun aynen 😷😂
Genelde beyaz takıyorum, rengi önemli değil benim için
Resimde belli 😂😂
Aynen 😂
Sen siyah tak 🙊
Niye
Sana yakışır 😂😂
Diyosun 😂😂
Dedim bile 😂
Tamam takarım 😂
Aferim sana 😂
😂
Pembe istiyorum ama bulamıyorum burada internetten getireceğim en sonunda 🥺
Netten getirt tabiki
Pembis pembis kombinler yapip gezicem sonra
😂 😂 Neden pembe
Yaaaaa🙊🙊🙊 seviyorum pembeyi
Ne güzel anladım ☺️ pembe kadınlara yakışıyor
Sana da pembe maske gonderim mi 😃
Cinsiyetçilik yapmaya gerek yok her renk giyilebilir sonucta😃
Yok sağol ben siyah seviyorum 😂😂
Yaaaa pembis pembis gezerdik😃
😂 😂 😂 Sen gez ben siyah siyah gezecem 😂
🥺🥺🥺🥺 için kararmis senin
Pembe olmasından iyidir 😂😂
Bak cimciklerim ha😃
Gizlilere cimcikletmiyorum tövbe tövbe 😂😂
Oooo neeee😋
Ne ne ya 😂😂
Yandi buralar yandi😃
😂 😂 😂 Ben seni anlamıyorum pembeli
Anladin anladin seeennn😛😛😛😛
Anlamadım da sen neden gizlisin 😂😂
Niye mesaj mi atican banaa oooooo at at soguktaisiniriz
Ne diyorsun ya 😂 😂 haahahah tuhaf
😂😂😂😂
Seni hiç ama hiç anlamdım 😂
Yorum silindi.
Tesekkurler 😅😅
Kim siliyor ulen yorumumu
Ben sildim. Gereksiz laflara gerek yok
Diyah takıyorum zorunda kalmazsam başka renk kullanmam
Diyah neymiş dedim bi an afalladım😂😂
Siyah işte
Anladım anladım sorun yok
Ben ten rengi maske takıyorum. Her şeyle uyumlu oluyor
Kullan at modelleri sevmiyorum. Yıkanabilenler tercihimdir. Turuncu ve siyah kullanıyorum.
Mecburi siyah takıyoruz. Normalde yeşil takıyorduk ama memnun değilim. Yeşiller daha iyi.
Beyaz üç boyutlu cerrahi maske rengi değil koruması önemli
Siyah favorim onun dışında beyaz, sarı ve pembe de takmıştım.
Güzel iyi yapmışsın
Önem verme konusunda Açıkçası hem evet hem hayır ama genelde siyah ve beyaz...
Neden öyle
Renk olarak mı önem verme olarak mı renk olaraksa aslında şans elime geliyor veya siyah rengi severim önem verme olaraksa bilmem artık önemsiyesim gelmedi ya 😂
Bıktık demi 😂😂
Evet 😅
Bitsin artık bu çile 😂😂
Evet bitsin 😂
Kız şuna 😂😂
Eeeee.. ne diyim ✨
Hayırlısı olsun de
Siyah tabii ki. Siyah her kombine uyuyor, farklı renk maske takınca kendimi çıplak hissediyorum
Harbi nickin gibisin 😂😂
Aslında kullanıcı adım grup ismi
Anladım sanada yakışmış 😂😂
siyah renkli hic güzel durmuyor neden renkli cikarmislar anlamadim
Siyah güzel durmuyor mu 😂 beyaz mı lazım
beyaz cok dikakt cekiyor siyah giydin kiyafede uyuyor
Kıyafetle maske uyumlu mu olmalı ☺️😂
evet bnce uyumsuz takmsitim baya kötü durdu cildirdim
😂 😂 😂 Tabi uyum önemli kalite önemsiz 😂
Siyahdan başkasını takamam
Çikolatayı mı hatırlatıyor 😂
Evet, veriyorum. Siyah kullanırım her zaman 😄
Niye 😂
Genelde siyah takıyorum ben de.
Terliyor bazen maske demi
Siyah seviyorum genelde.
Siyah güzel ya
Siyah, her şeye uyuyor 😸
Hadi canım sende 😂
Siyah her kombinime uyduğu için siyah👍
Aynen öyle siyah güzel
Siyah ve klasik renkten kullanıyorum
Teşekkür ederiz 😂 başka renk neden tercih etmiyorsun
beyaz , siyah zaten tek kullanımlık bir şey :d
Kalabalığa girince mi yoksa dışarı adım atar atmaz mı 😂
kalabalıga girince, çaktırma. ahsjdasjdsa
Şşş tamam aramızda kimse görmesin 🤫😂😂
siyah benimkide kedicik
Anladım cadıcıkkk
Ne bulursam onu takıyorum grnelde beyaz
😂 😂 😂 Farketmez yani
Mavi ve beyaz takarım genelde
Senin yeşil takman lazım 😂
Neden
Nickin öyle işte 😂😂
😂 😂
Ne gülün ☺️😂
Bende siyah takıyorum:)
Siyah candır 😂😂
Siyah gri ve koyu sarı
Başka ne kaldı zaten 😂
Bir sürü renk var dahaa yarın da mor takacağım eteğimle uysun 😅😅😅😅
😂 😂 😂 Renkli renkli mi aldın 😂
Evet napıyım seviyorum 😅😅😅
Kıyafete göre he? 😂
Olabilir gibi 😅😅😅😅
Siz kızlar bu işi biliyorsunuz 😂😂
Kimse bizi sevmiyor renkli maskelerle mutlu oluyoruz işte 😏
Yak yak yak 🚬🚬😂 sevin bu kızı😂
😔😔😔
Üzülme üzülme oda olur elbet
Olsun istemiyorum bir daha aldatılmak falan asla
Anladım senin acın başka 😕
Çok başka 😔😔😔
Vardır ondada bir hayır sıkma canını ☺️
İnşallah 😔
Vardır vardır üzülme sen
Peki
Kötü bir tecrübe dersin ders çıkarmaya bak
Çıkardım zaten bir daha hayatıma kimseyi almamak
Hayırlısı olsun hakkında ☺️☺️
Amin teşekkür ederim
Rica ederim ne demek ☺️
Dün dedik yaa daha kaç görüş istiyorsun bir sürü olmuş zaten 😅😅😅
😂 😂 😂 Daha yazan olursa diye ya
Tüm KS halkı cevapladı ya😅😅😅
😂 😂 Kıskandın mı
Evet bana kimse yazmıyor senn yüzünden 😏😏😏
Ben ne yaptım ki? 😂
Herkes senn soruna yazdığı için bana kalmıyor kimse 🤭🤭🤭
renkli maskeler özellikle koyu renkli olanlar akciğere zarar veriyormuş diye duydum o yüzden direk evony kullanıyorum
Kış aylarında siyah yaz aylarında beyaz
Oda güzel sende bendensin 🙄😂
Vermem siyah takiyorum
Teşekkür ederim
O an elime ne geçerse
Siyah geçiyor sanırım 😂
Beyazı daha çok seviyorum 😂
Ozaman foto değiştir beni yanıltma 😂
😂😂😂
Yalancı duruma düşüyoruz 😂
Kıyafetime göre maskemin rengi değişiyor 🤣
Kız milleti onada dikkat ediyor be 😂😂
Ay napalım 🤣🤣
Maskenizin rengi de çok güzelmiş
Teşekkür ederim
Diyaloğa bak 😂😂
Maskenizin rengi gözlerinizin güzelliğini ortaya çıkarmış
Teşekkür ederim 🙈🙈
Bu daha doğru 🤣🤣
Vuuuuuu 😂 yavşama vol3 😂😂
Ben genelde beyaz renk takarım
O klasik zaten 😂
Evet 😅😅
Siz yokken biz vardık diyor 😂
Aynenn öyle 😅😆
Ben siyah takıyorum kışın 🙊😂😂
Hm bende bi zmnlar siyah takıyordum ama burnu kasındırıyo tüylü oluyo
Yoo benimki tüysüz evony kullanıyorum başka marka hoşuma gitmiyor
Hm anladım ıyıymıs ozmn
Teşekkür ederim ☺️
Siyah veya beyaz en çok rengi çok önemli değil
Niye gizli
Siyah ve beyaz
Hayat gibi
Aynen 😅
Ne güldün 😂
Irkçı değilim hangisi olursa farketmez 🤣
Tabiki de Siyah Renk Tercihim 😊😅
Beyaz
Mavi
Yeşil
Siyah
Hep siyah
Neden
Her kıyafete uyuyor
😂 😂 Teşekkür ederim ya
Maske başlı başına dert siyah faw. J&
Yapacak bir şey yok ama
Sadece siyah
Diğerlerine de bir şans verseydin 🙊😂
Genelde hep siyah giyindiğim için
Hee ondan tabi önemli uyum olacak 😂
Rengi seviyorum
Siyahı mı güzel
Evet
Siyah iyidir ya bende seviyorum
Siyah
Neden siyah
Daha güzel geliyor bana
Islanıyor ama terletiyor
beyaz ya da mavi. siyah sevmiyorum.
Sende benimle zıtsın😂
Siyah
Yakışırrr
Genelde beyaz ve mavi; nadiren pembe, mor. ☺️
Pembe ve mor neden Nadir ☺️
Siyah seviyorum
O nicke o yakışır
Evet öyle
Siyah iyidir
Siyah
Siyah popüler zaten
Beyaz takıyorum hep
Neden peki
Genelde siyah
Teşekkür ederim ☺️
Siyah
Güzel
Siyah.
Neden
Beyaz
Niye
Genelde beyaz.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Beyaz.
Niye.
Daha temiz geliyor nedense.
Anladım siyah kirli mi ☺️
Ben yalnızca beyazla ilgileniyorum.😊
Beyaz seviyorsun ☺️☺️
Beyaz ve siyah ama genelde siyah 😅
Siyah iyidir 😂😂
Aynen siyah çok iyi yaa 😅
Mükemmel ötesi 😂😂
Aynen çok mükemmell hemdee 😅
Dehşet bişiy 😂
Acayiiip yaaaa 😅
Süperrrin süperi 😂
Süperrrin süperi baya iyi yorumdu yalnız tebrik ederim 😅
Böyle kuru kuru olmaz yarın kürsüye çıkıyım madalya mı tak 😂😂
Oluur tabi ki ne demekk 😅
O zaman yarın hazırla 😂😂
Tamam hemen hazırlıklara başlıyorum 😅
Hemen hemen 😂
Tamamdııır başlıyım 😅
Hadi bakıyım 😂
Beklemede kal 😅
Olur 😂
Peki 😅😅
Siyah ya da beyaz.
Hayat gibi
🤭 Maskeli felsefe oldu
Olur öyle şeyler 😂 😂
Beyaz
Teşekkür ederim klasik yani
Rica ederim, aynen öyle
İyi geceler ☺️