Yüksek bel dar kotlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Erkekler ve kızlar... Görüşlerinizi alalim?

Yüksek bel dar kotlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Neyle giyilirse daha hoş durur? Ben bu sene çok taktım kafaya bence çok seksi bir pantolon tipi siz ne düşünüyorsunuz kızlara yakışıyor mu?
Yüksek bel dar kotlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Erkekler ve kızlar... Görüşlerinizi alalim?
Cevapla