Kadınların damat adayının ilgisini çekme, tahrik etme çabasına gelinler neden bir şey demiyor? Bu baldızlar falan yakında abla yakında ablalarının, kuzenlerinin düğününde iç çamaşırla direk dansı yapacak.
Bana göre yanlış. Çocuklar, büyükler, aileler var. Birileri yuva kuruyor. Bir kadının erojen bölgelerine dikkat çekmesi o ortamda: 1) Kıskançlık 2) Çocuk istismarı 3) Teşhircilik 4) Namussuzluk 5) Ruh hastalığı 😎 Benim düşüncem bu. Sadece sana secde edip, yalakalık yapmak, yavşamak zorunda mıyım?
Kendimize özen gösterince iyi hissediyoruz ve mutlu oluyoruz şahsen kendi arkadaşlarımdan bildiğim kadarı ile (erkek arkadaşlarım) Düğünlere sadece kız tavlamak için gittiklerini söylüyorlar (KENDI TABIRLERI BU)
Çocuk istismarı namussuzluk demişsiniz bizi bu şekilde görüyorsanız bakmazsiniz olur biter özgür ülkede namussuz ve çocuk istirmarcisi olduk giyinişimiz yüzünden böyle yobaz zihinler ne zaman yok olacak acaba
Medeniyet hayvanlar gibi çıplak gezmek mi. O mağara çağlarına ait. Çocuğa nasıl erotik film izletmek kanunda istismarsa firikik vermek de istismardır. Erojen bölgelerini ya namussuz ya da hayvan teşhir eder. Gözüm kapalı gezecek değilim. Sapık bir kadın ben eşimle otururken firikik verecek ve ben kalkıp gideceğim. Terbiyesizliği yapan masum, rahatsız olan sapık. Siz mall gibi kendinizi pazarlarsanız erkeklerde sizi kullanmak ister sadece.
ÇOCUĞUN AKLININ UCUNDAN BİLE GEÇMEZ BU NE SAÇMALIYORSUNUZ CIDDEN ÇOCUĞUN HORMONLARI UREME ORGANI BILE TAM OLGUNLUĞA ULAŞMAMIŞ SIZIN GIBI HER BAKTIĞI YER YÜZÜNDEN AZACAK BIR VUCUDA SAHIP DEGIL
Hadi be. O yüzden mi çocuk yaşta tiktokta sapık sapık kıyafetlerle sapık sapık danslar yapıyor kız çocukları? Uzmanlarda sendeki kafa yok mu da cinsel öğeleri yasaklıyorlar ve tüm ülke kanunlarında istismar geçiyor. Okulda masa üstüne oturup, yırtmaçlı etekten firikik veren başörtülü öğretmenlerin olduğu ülkede bunu anlatabilmem zor elbet.
bu internetin bilinçsiz kullanımı yüzünden oluyor sorun zateb çocukların bunlara erişimi olması bir çocuğun p*rno içeriğine ulaşması sizce ne kadar zor? 10 dakika bence daha kisa surede olur söylediğiniz şeylerde cok haklısınız ayni fikirleri düşünüyorum fakat kadını cinsel obje görmüyorum söylediğiniz şeyleri oğlan çocukları da yapıyor ve okullarda çocuklara uygunsuz temaslar yapan illaki bir erkek hoca vardir her kadin dediginiz gibi açık saçık giyinmiyor ama sonlari hep ayni tesettürlü ya da değil
Anlaştık burada. Ama "çocuklar ulaşıyor o yüzden biz de gösterelim" zihniyeti yanlış. Ona bakarsan 13 yaşındaki çocuk para varsa eskort da tutabiliyor. Yanlış yanlışla örtülmez. Şimdi bir erkek fermuarı açıp aradan aleti gösterse ve tepki gösteren kadınları, çocukları sapıklık ve yobazlıkla suçlasa olur mu?
cidden gittikçe anlaşıyoruz gibi geliyor bana sadece anlaşamadığımız nokta hangi kadın bu şekilde dışarı çıkıyor açık konuşun Türkiye gibi bir ülkede bu şekilde giyinecek bir kadın var mi varsada orada yiyecek gibi bakacak insan yoktur
Dar transparan taytlarla vajina girintisini ve ıslaklığını dahi belli edenler var. Kilot kadar şortlarla bikini bölgesi kıllarını, poposunu alanen gösteren dahi var. Bralet denen bildiğin modifiyeli sütyenle dolaşan var. Oturduğunda anüse kadar gösteren düşük bel giyen var. Parkta oturan bir çiftin karşısına oturup etek altından firikik veren var. Çocuk parkında çocuklara "abla deme lazım olur gel bunla oyna" diye şeyini gösteren kadınlar var. Bunlar otobüs, market, site bahçesi, park her yerde normalleşti. Ancak erkeğin fermuarı bozulup açık kalsa tacizden en az 2 yıl yatıyor. Spor salonunda kilotsuz içi gösteren taytlı bir kız havlusuz heryere oturuyordu. Sıram gelince dezenfektan ve bezle vajina ve anüs bölgesinin kokusu sinmiş terini temizlemiştim. Geldi bana "kadın düşmanı" dedi. İğreniyorsam o spor salonunu terk etmeliymişim. Güvenlikçiyim. Parmağımda alyans var. Ama naylon gecelikle firikik vererek gece sütlaç getiren var. Yani artık bu bir tacizdir. İnan artık tecavüz ve taciz haberi ve yaygaralarına kulağım tıkalı. Bir kadın çığlığı duysam 155'i bile aramam. Sitedeyse müdahale görevim ama harici durumda umrumda olmaz.
Seninle aynı ülkede yaşayıp yaşamadığımı sorguluyorum şu an yazdığın şeyleri okurken midem bulandı haklı olduğunu az önce düşündüğüm için kendime hakaret ediyorum konuşmaya lüzum yok umarım daha fazla şahit olmazsınız ve umarım bir kadın size muhtaç olacak hale gelmez
İnşallah. Kendine hakaret etme. Suç bireyseldir. Bir erkek tecavüz etti diye ben tecavüzcü değilim ve kadınlara özür borcum yok. Bir kadın o... luk yaptı diye de sen o... değilsin ve erkeklere özür borcun yok.
Aferin bu kafayla devam et sen Sonra başına iş gelince görün Ulan günah be bu kadar açık giyinmeyin Türkiye ne rezalet bi ülke halinde ya Hiç edep ahlak düşünülmüyor burada islam yaşatılması gerekirken sizler kafanıza göre hüküm veriyorsunuz ateş var ölüm var düşünün bunları sorgu var
Cevabınız Hazır yok Afganistan Arabistan İslam Arabistan için geçerli değil Türkler her ırk için geçerli tabi bunu anlayacak düşünce nerde doğrular işinize gelmiyor tabi Müslümansan edebin olacak Türkiye laik olabilir ama Bunun sonunda toprak ölüm var görün ölünce de böyle konusun sen nato kafa Cahil beyib
Hiçbir ırk hiçbir dinle bağdaştırılamaz din kişinin tamamen kendi iradesi ve kendi vicdanıyla alakalı bir şey ayrıca bu kafayla devam et başına iş gelir vs ne demek? İstediği gibi giyinen her kadına tecavüzü tacizi hak görüyorsunuz bu mu müslümanlık? İğrenç bi zihniyete sahipsin umarım tez zamanda bu düşüncelerinin ne kadar yanlış olduğunu anlayabilirsin
Türkiye yi Seviyorum İnsan Kendi toprağını Sevmez mi Benim kızdığım Sözde müslümanim diyip İslama göre yaşamayanlar Kişiye soruyorsun Müslümanin diyor ama bakıyon müslüman evet ama gidiyor açık saçık giyinmeler evlenmeden Cinsel ilişki müslüman nin bunları yapması haramdır ben demiyorum Tabi anlayacak beyin gerek bunu anlaman için Bi Laf ürettiniz bozuk plak gibi tekrar ediyorsunuz Arabistan Arabistan burada şunu demek istiyorsun farkında değilsin yazık kafana Arabistan İslami daha iyi Türkiye Kötü Diyorsun İslam'ın müslüman olmanın ırkı olmaz Elbet bu kadar rahatlıklarun karşılığı göreceksin konuş sen
Bacaklarını aşırı İnceymiş ya. Altındaki şort mu tulum mu ne o🧐 anliyamadim. Ama genel baktığımda güzel duruyor ama bı duğunluk ya da nişanlık konbinmi ben çözemedim.🤷🏼♀️
Başına siyah şal tak tam bu dizide taziyeye giden kokonalara benzeyeceksin. topuklu yu çıkarabilirsin gidince gerçi çıkarmasanda olur. Aynı o kokonalara benzemişsn
Bence hoş ve güzel bir kombin ama cenaze takımı olarak daha çok faydasını görür diye düşünüyorum.. Belki daha canlı bir renk seçmek istersin? Mesela krem rengi