Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaş (lar) ınız kahve içmek için buluşacaksınız kendinize ne tür bir kombin seçerdiniz?

Havalar soğuk, genelde siyah giyinirim. Mesela...
En rahat neyse onu seçerdim muhtemelen. Siyah herzaman doğru bir seçimdir. Asla şaşmaz.
Cevap
2Cevap
Deri ceket, balıkçı yaka kazak ve ispanyol paça renkli bir pantolon giyerdim
Siyah dar diz üstü etek veya kareli etek üzerine de bluz veya sade renk kazak giyerdim.
Oldukça ve sade batmayan göze batmayan şeyler giyeyim
güzel bir boğazlı kazak dar paça yüksek bel kot onun üstüne salaş bir çeket topuklu veya bot
Abiye. Evlenelim hemen çünkü
Özel bir kombinasyona gerek yok
Ben elbiseciyim djdjd elbise giyip çıkarım
Heşofman takim
Özel bi secimim olmazdi
crop ve jean
Siyah pantolon, bordo kazak ve deri ceket giyerdim
Elbise çizme yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?