Kafeye gitseniz şu an kendinize hangi kahveyi ısmarlarsınız? İyi akşamlar…

Kafeye gitseniz şu an kendinize hangi kahveyi ısmarlarsınız? İyi akşamlar…

An itibariyle cafede olsam sade şekersiz türk kahvesi ve sade soda içerdim. 😊
Sütlü filtre kahve. Bugün gidemedim zaten içimde kaldı..
Bir an önce içmen dileğiyle
🌸✨️
Cevap
28Cevap
Türk kahvesi olsun. ya da nescafe
şu an biraz başım ağrıyor o yüzden hafif bir kahve içebilirim, mocha olabilir
Ben arkadaşı ne içiyorsa "bana da ondan" diyen tipim
Az sütlü filtre ile başlayıp cappuccino ile bitirirdim. 🤩
Yarım saate arkadaşla gidicez. Hangi kahve onu henüz bilmiyorum ama 😅
Diyetteyim ne içmeliyim 😂
Sade filtre? 😊
Başım çatladı müzik sesinden yoğun ışıklı mekanlar gerdi beni şu an
Latte var elimde olur mu
Afiyet olsun ☕️
Tskr
Kahve çeşitlerini hiç bilmem, sütlü ve az şekerli iyidir.
kaçak çay içerim akxhjaja (eig yaparmısın xper kasıyorumda)
şu an genelde sahlep caramel latte machiatto yazında caramel frappicino çikolatalı çilekli milkshake
buzlu vaniliyali kahve ve yanina sicak kruvasan oh mis 😊
Cafeye gidilmiyorki para dayanmıyor en iyisi evde çay içmek sjsjsjs
Vanilya aromalı olan güzeldi 🎀❤️
şu an içiyorum Americano ☕
Ya fitre ya da latte olurdu
Sütlü turk kahvesi ya da bitki çayı
Acı bir kahve
Mocha alırdım karamelli olanından
Lattem ile :)
Filtre kahve
Türk kahvesi olsun.
15 yıldır kahve içmiyorum
Ice mocha veya caramel frappe
Filitre şekersiz kahveyi acı seviyorum
Kahve falan icmem heralde sade maden suyu icerdim
Türk kahvesi çok severim.
Evde daha ucuz evde içiyom
Türk kahvesi içerdim muhtemelen
Expreso
Soğuk bir su alırım.
Kahve seçmem
Filtre kahve
Espresso
Sade içerim hep
Latte
Türk kahvesi
Türk kahvesi
karamel mokoletti içine de extra espresso şat 😅😅
Amerikan değişmez 🫠
Americano diyecektim 🥲
kahve içmiyorum
Türk kahvesi
Damla sakızlı Türk kahvesi
Türk kahvesi
Espresso
Her zaman americano
Dibek kahve.
Su...
Filtre kahve
Duble espresso
Sade türk kahvesi
Turkish
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar