Kısa mı yoksa yerde sürünmesini mi isterdiniz? Yoksa ayak hizası yeterli mi olur?


Merhabalar… Gelinlikte klasik şeyler sevmediğim gibi uzun yerlere kadar inen bir duvak tercih etmem. Kısa duvak benim tarzım hemde rahat. Ayağıma dolandı , bastım derdi olmuyor. Görseldeki ideal bana.
Tesekkur ederim.
Rica ederim
Gelinligim elbise tarzinda olacagi icin duvagi uzun olsun isterim belki izerinde inciler olur.



Bu tarz gelinliklere uzun duvagi yakistiriyorum.

Cevap
0Cevap
kıa tercih ederim belime kadr en fazla gelinliğim yere kadr olmalı :)
Once duvak takmak icin heveslendirecek adami bulalim bu soruya sonra yanıt verelim 🙃
Gelinlik giymeyeceğim
Hiç düşünmedim bunu😃
sürünsünn ama basarlarsa bûyük sıkıntı😂
gelinlik sevmem
Up uzun olsun 😍
Ayak hizası iyidir.
Gelinlik sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar