AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Sorma ya. Kız 80 kilo yanlardan et fışkırmış gbi duruyor çok çirkin
Istediğini giyer umrumda olmaz. Gözler zaten göbeği olan kadını görür d%şşanı çıkartan adamı görmez. Neyse ya kimseye Kalmaz kimin ne giydiği.
Kisi kendini nasil rahat hissediyorsa isredigini giyer
bana bi mesaj atar mısın?
Böyle saçma konuya gençlerin özellikler bu kadar ilgi göstemesini şaşırmıyorum artık.
Biz estetik bulmuyor olsak da o kendini güzel bulup öyle giymişse bir şey söyleyemeyiz
göbeği olsada eğer güzel duruyors sıkıntı yok bence
keske ülkemizde türkceyi koruma yonunde adımlar atılsa. aslında bence atmosfer var. bunun ıcın ama.
Bence de ya gobekliler giymesin gobekli erkeklerin dar thsirt giymesi gibi oluyor
Bir havası yok ki ama göbek açmak o kadar bir de göbek kavisli bel ile giyilsin değilse giyilmesin
Gobegi olsun olmasin ben boyle kiyafetleri giyen kizlari hic bir zaman anlamadim vallah
Bence göbeği açmanın hiç bı turlu gideri yok yani amaç ne
Bir insan kendine yakışmayan şeyi giymek istiyosa kendi bilir.
güzel durmuyor belki, ama isteyen istediğini giyer biz karışamayız
Crop brop anlamam ben, gaffur pijamasi giymesin yeter
Kendini beğeniyorsa giyebilir tabii ki buna kimsenin eleştirme hakkı yok
Evet göbek olsun olmasın KİMSE GİYMESİN gerçekten gözüm acıyor
Açıkçası beni ilgilendirmez. Kim nasıl mutluysa öyle giyinsin, benim ve bizim ne haddimize?
Erkeğin profil resmimdeki gibi mini elbise giymesini anlayışla karşılar mısın
@AdeM07 Dediğim gibi, ben kimseye karışmam. Normal değişkendir.
Sayılır sayılır yaniii sayılmalı..
Detaya katılıyorumm 🤭😅😅
Herkese her şey yakışmaz ama isteyen de istediğini giysin
Keşke esnaf sadece güzel kadınlarla alışveriş yapsaydı 😎👍
Göbeği olmayanların giymesi dahi gözleri kanatıyor.
Yo hos vence
@Hello_kittybaby bunu bana söylemenizde ki amaç nedir?
Giyen giydiğini kendine yakıştırmışsa bana birsey demek dusmez.
Kırop felan bilmem de isteyen istediğini giysin bana ne
gözleri hassas olanlar lütfen dışarı çıkmasın otursun evinde diyorum.
Çok göbekli olanlar evet ama fotoğraf güzel duruyor
bence de güzel durmuyor ama isteyen istediğini giyer bize ne
Açık göbekten tiksinen tek kişi ben değilimdir umarim
Çok da göbekli değil ki. Çok azcık göbek var. Sen göbek görmemişsin.
Kapatma olacaktı sanırım. Ben bakmak isterim normalde
Resimdeki gibi hoşsa niye bakmayayım her yerine
göbeğim yok fiziğim gayet iyi ama açık saçık giyinmiyorum tercih meselesi
Daha kötüsü benim göbeğim doğuştan kıllı ama giyiyorum Kime neeee
En iyi kıyafetleri ve ayakkabıları giyebilirsiniz ama unutulmaması gereken en önemli şey, onların içinde iyi bir ruh taşıyor olmanızdır. Bu sizin dünyayı sallamaya hazır görünmenizi sağlayacak olan asıl şeydir. (Alicia Keys)
Kim nasıl mutluysa onu yapsın giysin hickimseyle ilgilenmem eleştirmem gerekte yok haddimize de degil
İsteyen istediğini giyer. İsteyen istediğini giyiyorsa ona duyurmadan istediğim gibi dalga geçme özgürlüğü olmalı mı onu tartışmalıyız.
Giyer giymez o onun kararı. Dalga geçme özgürlüğü diye bir şey yok. Eğer senin yaptığın bir şey insanlanlara zarar veriyorsa nasıl özgürlükten bahsedebilirsin? Ayrıca sen kusursuz musun? İleride bir gün bunun karması seni bulursa şaşırma
Hamileyim çatlağım bile var yine giyiyorum çok da güzelim 💋
İsteyen istediğini istediği şekilde giyer senin gözlerine güzel görünmüyorlarsa bu onların değil senin sorunun profesyonel destek almanı öneririm ya da sadece ıq ‘ un düşük
Heyt be aynen bir ark var yakışıyor yani kilolu biraz yapılı kız bunların gözleri bozukk
Hayır sayılmaz, herkes istediğini gitmekte özgürdür. Fikriniz değişmediyse o zaman zayıf insanların etek giymesi konusunda ne düşünürsünüz? Veya size aynı şeyi söylediklerini hayal edin. Nasıl hissedeceksiniz?
Şişko biri olarak çok katılıyorum. ya biz göbeği nasıl saklarız diyoz kız crop giyiyo keşke bende de o cesaret olsa
Gobegi olanlardan ziyade gobek deligi yokmus gibi deligi taaa yukarda olanlat bence goz kanatma sebebi. Acayip tiksininiyorum o tarz kizlardan
Kimse kimsenin ne giydiğine karışmasın herkes kendine ne yakıştırıyorsa onu giysin
Gözlerimizi kanatmasınlar.
Kadınlar fiziğine uygun olanı seçsin diye 1001 çeşit elbise icat edilmiş.
sayılmaz bebem derdi sana mı düştü yıl 2021 bunları aşmış olman lazım
Sizin gibi canım insanlardan bıktım. Zayıflık güzellik değildir. Kim kendine neyi yakıştırıyorsa giyebilir. Bırakın artık şu aptal güzellik algılarını
herkes kendine yakıştırdığını giyer ama ben göbekli bir erkek isem dar giymek yakışmaz bence crop da giymek yakışmıyor kızlara. Ama herkesin kendi düşüncesi rahatsız olan bakmaz
isteyen istediğini giyeblir sonuçta herkesin kendi bedeni ve sadece kendisi söz hakkına sahip oluyor bu kadar dar görüşlü olmayın ve eleştiri adı altnda insanları rencide edemezsiniz
Göbeği olanlara crop yakıştıramıyorum ama yine de beni alakadar etmez. Kimseyi görüntüsüyle yargılayacak kadar mükemmel değilim. Eğer hoşuna gidiyorsa beni alakadar etmez
Uzgunun kisi istedigini giymekte ozgur gobegi vae cirkin mi duruyo kisi kendine kimene baskalarina gore hayatimi yasamaz bana gore kotu durmuyor onlarada yakisiyor
Zayıf kızlara daha çok yakışıyor ama kilolu bayanlara karşı algı yaratmayalım içlerinde kalmasın nasıl istiyorlarsa öyle giyinsinler belki bazı kilolu hanımlara daha çok yakışacak
Şişkolar siyah çarşaf giysin ben öyle yapıyorum zapzayif duruyorsunuz
Çok kötü bir görüntü kiloluların tayt giymesi gibi bişey
İnsanların ne giyeceğine kimse karısamaz
Ve bunu alay malzemesi haline getiremez
Giyen kişi kendine yakıştırması yeterlidir.
Benim düşüncem göbek üstü kıyafetleri zayıf lar giymeli bence daha çok yakışıyor zayıflar a göbek üstü kıyafet
Kadınlar tüm dünyada aynı şekilde giyiniyorlar: diğer kadınlara sinir bozucu olmak için giyiniyorlar. - Elsa Schiaparelli
Gobekli göbeksiz ne fark eder ki mide bulandıricı biran önce kış gelsin diye dua ediyorum etraf kasaphane gibi çıplak çıplak öğög
Herkes istediğini giysin bizi ilgilendirmemli ama yine de benim düşüncem herkes kendine yakışanı giymeli.
insanların vücudunun ve tercihlerinin sizi ilgilendirmediğini düşünüyorum
Sanane ablam. İsterse giyer isterse giymez. Göz kanattığı falan yok. Aksine farklı olur.
Kim ne istiyorsa giyer. Gözlerin kanıyorsa da kanasın
Kendi tercihi der gecerim gozlerimi gozlerimi kanatacak bir durum degil
Kilo bir kusur değildir rahatsız oluyorsan bakma onunla mı yatıcaksın sanki