+1 yılDilediğin gibi giyin milleti asla tatmin edemezsin. Yok belini belli eder yok renkli yok hatlar cart curt. Nihayetinde etkilenmek isteyen hareketlerinden bile etkilenir. En tesettürlü hal var olmama halidir. O yüzden çok takılma seni mutlu edeni giyin. Kalbin imanla dolu olsun. Özellikle erkeklerin ve sonra diğer kadınların senin ne giydiğine karismasina ve seni kıyafetlerinle yargılanmasına izin verme! Biz bundan daha fazlasiyiz. Bu soru bile kadınları ucuzlatiyor. Milleti takma. Ben tesettüre girdim. Sonra kısa giyiyorsun dediler uzattım. Olmaz bileğine kadar yaptık. Yok belin belli oluyor. Onu açtık. Yok renkli. Siyah giydik yok başörtün ayrı olması seni genç gösteriyor. Çarşaf giydik çarşaflı kadının disarda işi ne dediler. Evde oturduk yok efendim siz kadınlar evde oturun biz çalışalım. Allah Allah ya dedim. Hepsini boş ver dim. canim ne istiyorsa giydim. Canım nerde çalışmak istiyorsa çalıştım başardım. Şimdi basarilarimla övünür oldular. boş ver herkesi yoluna bak.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılGayet güzel. Önemli olan giyenin ne düşündüğü bizim ne düşündüğümüz değil. Kişi ne istiyorsa onu giymeli. Tesettüre de açık giyinene de saygı duymayı öğrenmeliyiz. Aslında her konuda fikre saygı duymalıyız ama o medeniyete gelene kadar aşmamız gereken çok şey var
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılGünümüz medeniyetinin dağdağalı hayat şartlarına göre gayet iyi bir vaziyet denilebilir.
Normalde sıkma boyun eşarplar uygun değil ama, hiç yoktan iyidir..
Ortalıkta müstehcen gezen sayısız ehl-i gaflet, ehl-i fâsık, ehl-i dalâlet, ehl-i münkir ve nisvan-ı zelil kadınlar mevcut.
Şimdi onların giyimi nerede, böyle bir giyim nerede bunu sen kıyas et...00 YorumlaCok güzel hanim hanimcik, asalet akan bir giyim tarzi. Tabi yüzü görülmüyor, eger yüzüde giyime uygunsa ne güzel
00 Yorumla
+1 yılVücut hatlarını belli etmediğiniz sürece istediğiniz gibi giyinebilirsiniz.
04 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz değil mi
- +1 yıl
Pek uygun olmuyor bayan. Tabii yine sizin tercihiniz.
Soran+1 yılHaklısınız teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
Çok güzeller ama beli biraz daha bol olsun yoksa inçe bel de hoş değil tesettür acısındna
06 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz 😔 çok belli oluyor belimin inceliği
Soran+1 yılŞık duruyor zaten çok hoş duruyor ama tesettüre aykırı sanırım bu durum 😔
Soran+1 yılAnladım sağolun
Cok hos bence bende tesetturluyum boyle giyiniyorum arada
10 Yorumla
+1 yıltesettür kendini gizlemek ama bu şekilde daha çok baktırılıyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılNiye ki
- +1 yıl
dikkat çektiriyor resmen
Soran+1 yılDar olduğu için mi
- +1 yıl
Evet
+1 yılTesettüre uygun mu bilemem, dikkat çekmiyor kibar, hoş görünüyor.
00 Yorumla
+1 yılGayet uygun başını kapatıp dap dar kot giyenlere göre tesettürün en güzeli
00 YorumlaModa & Stil konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kimin ne giydiği beni ilgilendirmiyor kendi tercihi
00 Yorumla
+1 yılYa uygunu değili ne gayet kapalı işte yok dar yok dikkat çeker diyenlere bakma sen dikkat etmek isteyen çarşafta giysen gölzer çok güzeldi etkilendim der yine bakar
10 Yorumla
+1 yılÇok güzel duruyor ama tesettüre uygun mu bilmiyorum bel kısmı dar ve oturuyorsa seksi durabilir ki bu da istenmeyen bişey tesettürde
12 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
🤷🏻♀️🤷🏻♀️😔🥺
+1 yılZarif. Tatlı duruyor bu resim ama fotoğraf tam tesettüre uygun değil bence birazcık bol ve hatlar belli etmeyen dış giysiler daha uygun olabilir
11 Yorumla
Soran+1 yılBence de
+1 yılevet gayet hoş ve güzel duruyor ve tesettüre uygun gözüküyor
01 Yorumla- +1 yıl
arkadan dar mı?
Moda & Stil konusunda 350 cevap paylaştı. Kuşaksız Elbise yok mu
012 Yorumla
Soran+1 yılVar tabiki
Soran+1 yılHaklısınız tesettüre uygun olan öyle olur 🥺🖐️
- +1 yıl
Kusaksiz giysen renksiz der renksiz giysen çarşaf der çarşaf giysen ne işin var disarda der. Evde otursan evde oturuyor boş adam der. Der de der nasıl mutlu oliyorsan öyle giyin
- +1 yıl
Ya ne çarşaf en iyisisi. Bence artık bizi kalıplara sokup eve tikmak dışında bir amaç lazım erkeklere.
- +1 yıl
Aaa yanlış biliyorsun arkadaşım kocasının dizi değil göğüs kafesi kemiği djd. Ya saçmalama ya bende evliyim ama kocam benim sahibim değil. Olmayacakta. Bizlerde bireyiz. Kimsenin dizi nin dibi değil yerimiz
- +1 yıl
Ayrıca bende kapalıyım. 🙂 Ama erkekler için değil Allah rızası için kapandım. Örtünün altında da hala nefsi olan bir kulum.
- +1 yıl
Çünkü öyle?
Bu fotoğrafta abes bir şey görmedim.
07 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz gibime geliyor 😔
Soran+1 yılBelli oluyor işte hatlar belin inceliği vs
Soran+1 yılİyi sevindim buna. 😪
+1 yılBence gayet uygun, çok da tatlı.
07 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz çok belli oluyor belimin inceliği 😔
- +1 yıl
36 bedenlik belin mi var gerçekten 😆
Bu senin için süper ama uygun olmayabilir ya, çok dikkat çekici olacaktır
Soran+1 yılO zaman mecbur bol giyinmek lazım
- +1 yıl
Nefse daha zor geliyor inan ama böylesi çok daha güzel olur, zor olanı herkes yapamıyor çğnkü
- +1 yıl
Çünkü*
Soran+1 yılÇok zor geliyor gerçekten. Eskiden hep ferace bol giyinirdim ama çok çirkin gözüktüğü için bir senedir böyle elbise giymeye başladım. Ama mutlu da değilim tesettürü yerine getiremedigim için. Allah yardımcımız olsun
- +1 yıl
Takdir ettim ya ne güzel düşünüyorsun
+1 yılÇiçek gibi kadınlar. 🌹💐
02 Yorumla
Soran+1 yılBele oturuyor ya o sıkıntı olur mu tesettür açısından
- +1 yıl
Tesettürde vücut hatları belli olmayacak.
Amaç bedeni gizlemek ve şık olmaksa bence uygun
10 Yorumla
+1 yılGayet normal ne varki bunda?
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBu elbisenn icinde ne cevherler varyaaa günes görmeyn
00 Yorumla😍😍😍 çok hoş oluyorlar
03 Yorumla
Soran+1 yılBele oturuyor ya o sıkıntı olur mu tesettür açısından
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence olması gerektiği gibi 👍
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUygun tabi ve çok tatlı oluyorlar
017 Yorumla
Soran+1 yılBele oturuyor ya o sıkıntı olur mu tesettür açısından
Cevap sahibi+1 yılYok olmaz
Soran+1 yılİnşallahhh🥺
Cevap sahibi+1 yılSen nasıl giyiniyorsun normalde
Soran+1 yılBele oturan elbiseler giyiyorum hep. Ama içim raht değil işte 😔
Cevap sahibi+1 yılİçini rahatsız eden çok ince belli olduğun için belli olması mı
Soran+1 yılYani tesettüre uygun olmaması evet
Soran+1 yılNefsime hoş geliyor sanırım ama bı yandan da vicdan azabı içim rahat değil
Cevap sahibi+1 yılBir ta k ip edebilirmisin sen beni
Soran+1 yılBurdan yazın. Takip edemem.
Cevap sahibi+1 yılBelinin ince olması kötü birşry değil nefsine hoş gelmesi onun. İçin fakat dışardan çok belli oluyor diyosan biraz daha beli bol bir şey kullanmalısın ama bana fikrimi sorarsan çok belli etmez dışardan birisi off belin inceliğine bak demez
Soran+1 yılİyi bari öyleyse 😪
Cevap sahibi+1 yılSen neden bu kadar üzülüyorsun belinin ince olmasına
Soran+1 yılBelimin ince olmasına üzülmüyorum aksine hoşuma giden bir durum düzenli spor yapan biriyim.
Benim hoşuma gitmeyen kısım dar giyinmem. Elbiseleri
Cevap sahibi+1 yılSpor yapıyosan vücudun şekilli ve sıkıdır o kadar da belli olsun belin birşry olmaz
Soran+1 yılGünah olmaz inşallahh🥺
Cevap sahibi+1 yılNerde yaşıyosun sen
+1 yılUygun
20 Yorumla
+1 yılUygun bence
010 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz gibime geliyor sence Bele oturmuş inceliği belli eden elbise tesettüre uygun mudur
- +1 yıl
İpi o kadar sıkmazsan bele oturmaz 😉
Soran+1 yılBu bir örnekti sadece. Kusaksiz olup da bele pturan elbisem çok
- +1 yıl
Bence senin derdin belini belli etmek 😂😂
Soran+1 yılNefsime hoş geliyor ama vicdanım rahat değil. Bütün ferace ve elbiselerim hep boyle ya
- +1 yıl
Beli lastiksiz ve kusaksz elbise al
Soran+1 yılİnşallahhh
- +1 yıl
Nefsine yenik düşmezsen😂😂
Soran+1 yılİnşallah düşmem🤲 amin Allah yardımcımız olsun
- +1 yıl
Amin
+1 yılGayet hoş bence
01 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz çok belli oluyor belimin inceliği😔
+1 yılHanım hanımcık :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz çok belli oluyor belimin inceliği 😔
- +1 yıl
Onu srn bilirsin. Burada çok vücut hatları belli değil gibi.
+1 yılİyidir
06 Yorumla
Soran+1 yılBele oturuyor ya o sıkıntı olur mu tesettür açısından
- +1 yıl
Bi tık bol olsa daha iyi, belki de ferace
Soran+1 yılBana da öyle geliyor 🥺
Ama elbise de çok rahat oluyor ve daha hoş- +1 yıl
Ya senin bileceğin iş, ama kapanmanın amacı senin güzelliğini saklamak, bunun hoş görüntülü bi versiyonu amacına hizmet etmesine engel
Soran+1 yılÇok doğru 😔 normalde çok bol ferace giyiniyorum bu sene elbise giymeye basladim böyle ama içim rahat değil kesinlikle
- +1 yıl
Anladım, konuşmak ister misin
nesi kötü
06 Yorumla
Soran+1 yılBele oturuyor ya o sıkıntı olur mu tesettür açısından
Soran+1 yılAma tesettüre uygun olmaz diye içim rahat değil
Soran+1 yıl23..
Gizli Üye(36-45)+1 yılAteşli ve ne cevherler var diyorum 🔥❤️
02 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ateşli
Cevap sahibi+1 yılTadina baktim biyorum
+1 yılKıyafet önemli deyil içindeki yürek önemli
10 YorumlaÇok güzel maşallah
10 Yorumla
+1 yılBence evet
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılEvet güzel gayet
00 Yorumla Evet uygundur böyle olması lazım
00 YorumlaModa & Stil konusunda 2b cevap paylaştı. Gayet güzel.
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılUygun
00 Yorumla Moda & Stil konusunda 681 cevap paylaştı. Çok güzel
00 YorumlaBence yakışmış
00 Yorumla
+1 yılmasallahi var
00 YorumlaSamsun burası senmisin
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet daha nolacak?
07 Yorumla
Soran+1 yılBele oturuyor ya o sıkıntı olur mu tesettür açısından
Cevap sahibi+1 yılBiraz daha bol olsa daha iyi genelde bol giyerler zaten ama buda normal yani
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz😔
Cevap sahibi+1 yılOlur ya bişey olmaz konuşmak ister misin
Cevap sahibi+1 yılbir şey söylemedin
Soran+1 yılBurdan yazın ne yazacaksınız
Cevap sahibi+1 yılBişey yazmıcaktım aslında ama neyse
- Moda & Stil konusunda 997 cevap paylaştı.
+1 yılGayet güzel.
00 Yorumla Ne var bunda
21 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz değil mi
+1 yılUygun bence
04 Yorumla
Soran+1 yılBele oturuyor ya o sıkıntı olur mu tesettür açısından
- +1 yıl
Birazcık büyük alırsan olmaz bence.
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz 😔
- +1 yıl
Evet vücut hatlarınız belli olmaması gerekiyor
+1 yılBence çekici
00 YorumlaModa & Stil konusunda 988 cevap paylaştı. Bir şey düşünmüyorum
00 YorumlaÇok hoş
04 Yorumla
Soran+1 yılBenimki tam Bele oturuyor 36 beden. Sanırım öyle olunca tesettüre uygun olmaz 😔 değil mi
Soran+1 yılO zaman uygun değil demektir 😔
nesi var
00 Yorumla
+1 yılÇok güzel 🙂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGuzel ve hos
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 