Eşarp takıp tayt tarzı pantolon veya tayt giyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


tamam tesettürün bir modasi olmalı bunu destekliyorum ama islamı bir moda olmalı mesela ben kapansam bogazlı bir bluz üzerine kundakbaşı şal takıp bol pantolon giyebilirim bu gayet islami olur kollarımda uzun olur ama dapdar pantolon giyipte başını kapatan kızlar sanki din ile dalga geçiyor
eşarp takıp tayt tarzı pantolon veya tayt giyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Eşarp takıp tayt tarzı pantolon veya tayt giyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

mesela bu ikisi benim tarzım bence tesettür bir modaya sahip olmalı ama tesettüre yakışır bir moda yinede herkes seçiminde özgür sonuçta herkes kendi mezarına girecek
Güncellemeler
+1 yıl
yine birileri bana hakaret edecek biliyorum amacım yargılamak değil sadece bir işi yapacaksan en güzel şekilde yapmalısın dediğim gibi herkes kendi mezarında bende sofi değilim nihayetinde
Güncellemeler
+1 yıl
bu pantolon günah diyen insanlar size bir şey dicem kadınlar etek giydiğinde rüzgar vurduğunda ya da yürüdüğünde bütün hatlar ortada ozaman etekte günah ama bol pantolonlar etek kaadr belli etmiyor onun bunun hocasıyla ilgilenmiyorum kuran ne derse o
Eşarp takıp tayt tarzı pantolon veya tayt giyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla