Mini etek giymek için ince ve düzgün bir fiziğe sahip olmak gerek mi?


Evet diğer türlü estetik durmuyor kimse kusura bakmasın. Çok fazla uzun olmaya gerek yok ama en azından kilolu olmamak lazım bunu giymek için. Şahsi fikrim🤞🏻No offence
Bacaklarım çarpık ama giyiyorum ve birilerinin standart güzellik algısına uymadığı için giymeyi de bırakmam. Memati abimin de söylediği gibi "Bu sizi hiç alakadar etmez🔫"
ince olmasına gerek yok ama düzgün olsun bi zahmet
üstelik hafif kalın bacakta daha güzel görünüyot.
çiroz gibi bacakta kemikler sayılıyor itici
Tabiki o kadar fiziğini göstermek isteyenin gösterdiği bölgelerin özellikle güzel olması lazım.
Cevap
28Cevap
İnce bacaga yakismaz, kalin bacak daha iyi daha tatli oluyo bence. foto attim onlar gibi ama bana kalirsa hic giyme boş ver vucudunu sergilemekden baska bi’sey degil sen akilli kiza benziyosun sen giyme abisi tamam mi😂 oy abisi



kişinin mini etek giymesinin nedeni fiziğine yani öz güvenine güvendiği içindir
öz güven sahibi olan herkes mini giyebilir
ama fiziği düzgün olmayan giyerse kötü bir görüntüsü olur
herhangi bir şeye giymek için belirli bir vücut kalıbına girmenize gerek yok kendinizi mutlu hissettiğiniz her şeyi giyin !
Incelik şart değil kaba bir fizik ve bacak olmamalı.
Güzel olan yerini ön plana çıkarırsın. Değilse kapatırsın 🙂
Herkes istediğini giyerde hoş durur mu onu bilemicem
hoş görünmesi için evet. düzgün bir fizik daha iyi olur ama isteyen giyebilir
Evet göbek dışarı çıktımı çok kötü bir görüntü oluşturuyor maalesef
Mini etek yerine
Kalem etek giysin isterim kadınım
Mini etek
Mini etek
Mini etek
Sonra..
Tayt
Tayt
Tayt
🤮
Evet ince bacağa daha çok yakışıyor ya balık etli ve kilolu kişiler giymezsin gerçekten çok itici
Bence evet, fazla kilolulara ne kadar saygı göstersek de yakışmadığını hepimiz biliyoruz.
😊👍
Ya olay şu şişman biri de giyer elbet o kabiliyeti var ama bu durum muhallebiye şerbet yerine turşu suyu dökmek gibi olur.
Benim kilo sorunum yok ama gerçekten kiloluysanız giymeyin güzel durmuyo kızlar
Kalın bacaklar ve çirkin popolar görmek istemiyorum.
İnce olması gerekmiyor. Hafif balık etli bir kadında da gayet çekici durabilir.
farketmez ya isteyen herkes giyebilir ama düzgün fizik olunca daha hoş duruyo orası ayrı
hayir isteyen istedigini giyebilir, eger kendini rahat hissediyorsa kimsenin bir sey demeye hakki yoktur
Kişiye kalmış ister giyer ister giymez ancak çok dikkat çekiyor.
Lutfen onlar giysin sadace bizimde bir göz zevkimiz var :D
Evett düzgün fizik lazım
Özgüvenli olmak onu taşımayı bilmek gerekir. İşin sırrı bu.
Evet açıkçası diğer türlü hiç çekici durmuyo erkekler aralarında dalga geçiyorlar 😂
Bence her şeyden önemlisi bacaklarınızın güzel olması gerek
İnce degil fizigim ama düzgün mini de giyerim olması gereken budur bence
Kadın ne ne isterse giyer bence.
Düzgün fizik….
Kime göre ve neye göre düzgün?
Bence değil mini etek yakışıyor zayıf olana
gerek yok. isteyen istediğini gitmekte özgür
Bence en azından yakışmalı ya…
yani gerekli tabi bazıları gerçekten kötü duruyor
Yani evet kalın bacakta hoş durmuyor yalan yok
Fiziği kötü olan giymesin bi zahmet.
Çok gerekli göze batmamak için.
ince bacak estetik durur
Evet ağlara takılmış balina gibi oluyor sonra
Gerekir. Herkese her şey yakışmaz. :)
Evet, yoksa yakışmıyor.
E tabiki yoksa yakışmıyor
Bence gerekli bazılarında anlamsız bir cesaret var
Kisi kendine neyi yakistiriyorsa giyer
Evet düzgün bir fizik
İyi fizikte daha hoş durur
Kız olsam kesin giyerdim çok güzel bişey
Kendini iyi hisseden giysin kime ne
Tabikide yoksa ağa yakalanmış balina gibi olursun
Evet fizik düzgünse çok güzel duruyor
Evet
bence gerekli
Evet daha iyi durur
Şişmanlarda giyiyor
Gerekmez
Genelde evet
Evet
Evet gerekli.
Ee tabii yani
Rvet
Yaniii
Yo gört lazım😉🤣🤣🤣
Gerekli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?