Moda & Stil Fotoğraftaki gibi uzun bot, deri mont ve skinny jean üçlüsü sizce nasıl olur? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Fotoğraftaki gibi uzun bot, deri mont ve skinny jean üçlüsü sizce nasıl olur? Fotoğraftaki gibi uzun bot, deri mont ve skinny jean üçlüsü sizce nasıl olur? Cevapla Fotoğraf Soruları Mont Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
gokandeğilGÖKHAN Takip Et Yoda Yaş: 95 , eic 100% +1 yıl Görselde kı botu kan bağışı yapana Kızılay dağıtıyor sanırım 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kötü mü Yorumla gokandeğilGÖKHAN +1 yıl Iyı olmadığı kesın , tarzı da aşırı kötü ve baya baya kaba bir bot Yorumla
Abdurrahman00t Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl İddalı her kıza yakışmaz 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl kızlara yakışır mesela Yorumla Abdurrahman00t +1 yıl Boy 170 civarı zayıf kızlara iyi gider bence Zayıf dediğim boyuna göre uyumlu kilo Yorumla Soran +1 yıl 165 52 kiloyum nasıl olur sence Yorumla Abdurrahman00t +1 yıl Güzel olur bence Yorumla
hnnzia Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Giyenin fiziğine bağlı 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Hangi fiziklere yakışmaz Yorumla hnnzia +1 yıl Kısa boyluya ve ince olmayana gitmez bence bacak boyu da önemli.. Yorumla Soran +1 yıl Evet haklisin Yorumla hnnzia +1 yıl Eyvallah… Yorumla
SKaragöz Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl bunları belediye dağıtmıyor mu 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Olabilir güzel mi değil mi Yorumla SKaragöz +1 yıl değil tabiki Yorumla Soran +1 yıl Hoş bence Yorumla SKaragöz +1 yıl hadi tayt neysede o taytın altına o ayakkabımı cidden? Yorumla Soran +1 yıl Tayt degill dar pantolon 😜 Yorumla SKaragöz +1 yıl tamam dar pantolon diyelim Yorumla Soran +1 yıl Eee ama o uzun botun altına bol pantolon olmazki Yorumla SKaragöz +1 yıl ayakkabı tuaf duruyor onun altına kapalı topuklu ayabkkı tarzı giyilse güzel olur Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Görselde kı botu kan bağışı yapana Kızılay dağıtıyor sanırım
Kötü mü
Iyı olmadığı kesın , tarzı da aşırı kötü ve baya baya kaba bir bot
İddalı her kıza yakışmaz
Nasıl kızlara yakışır mesela
Boy 170 civarı zayıf kızlara iyi gider bence
Zayıf dediğim boyuna göre uyumlu kilo
165 52 kiloyum nasıl olur sence
Güzel olur bence
Giyenin fiziğine bağlı
Hangi fiziklere yakışmaz
Kısa boyluya ve ince olmayana gitmez bence bacak boyu da önemli..
Evet haklisin
Eyvallah…
Gayet iyi olur
Super
Chopper kullanan bir sevgiliyle efsane olur
bunları belediye dağıtmıyor mu
Olabilir güzel mi değil mi
değil tabiki
Hoş bence
hadi tayt neysede o taytın altına o ayakkabımı cidden?
Tayt degill dar pantolon 😜
tamam dar pantolon diyelim
Eee ama o uzun botun altına bol pantolon olmazki
ayakkabı tuaf duruyor onun altına kapalı topuklu ayabkkı tarzı giyilse güzel olur
bot güzel değil
Bot çok kötü
Güzel olur
Guzel