Güncellemeler
+1 yıl
Almayacağım vazgeçtim
Güncellemeler
+1 yıl
Vazgeçtim aynı model ama farklı olanı aldım
www.flo.com.tr/.../ayakland-137029-311-cilt-8-cm-topuk-bayan-ayakkabi-sedef-200230358
www.flo.com.tr/.../ayakland-137029-311-cilt-8-cm-topuk-bayan-ayakkabi-sedef-200230358
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Zaten fazla gorunmeyecekler hep düğün sonrası yine giyebilirsin 😁
Yüksek abartılı olmaması çok iyi 😁
Güzel zaten görünmüyor ben spor ayakkabı giymeyi düşünüyorum ya da babet
Babet giymelisin bence
spor yakışmıyor gelinlikle
Bana biraz demode geldi ama gelinliğin mini değilse eğer çokta gözükmüyor aslında
Giyilir
gayet şık ve gelinliğin şanına yakışacak bir model
beyaz superstar giy. hem gelinlikle uyar hem de damat kaçarsa peşinden koşman rahat olur :P
Bana biraz demode geldi
Vazgeç sakin yapma dostum
Bence çok şık bir ayakkabı.
Evet çok ttali ne zaman düğün
Convers giy rahatına bak ☺️
Çok süper olmuş
Güzel durmuyor
Ne güzel ayak damarıymış o öyle
çok şık
Benim hoşuma gitmedi
Modele göre yakılabilir
Pek beğenemedim.
Tenin biraz daha açılsa güzel durur
Açıksa*
Acayip kötü
evet olabilir