Moda & Stil Takım elbisenin altına spor ayakkabı giymek çok kıro değil mi? JüpiterinHalkasıı Takip Et Xper 6 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor takım elbsenin altına spor ayakkabı giyen erkekler görüyorum, kunduranın suyu mu çıktı arkadaşlaar? Takım elbisenin altına spor ayakkabı giymek çok kıro değil mi? Cevapla Ayakkabı Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
ecmsbabygirl Takip Et Xper 4 Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Pekçok resimde yani düğün resimlerinde özellikle bu kombini görüyorum erkeklerde 😅 neden bilmiyorum marjinal olduklarını sanıyorlar galiba 1 0 Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Neden kıroluk olsun ki, başkalarına güzel görünmek için rahatlıklarından taviz vermemeleri güzel bence. 1 0 Yorumla
Tanzanit Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kırolukla alakası yok zevk meselesi üzerinde tartışmaya gerek yok. 3 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,8b cevap paylaştı. Ünlü birisi giyse moda, normal vatandaş giyse kıro oluyor 4 0 Yorumla
selmma44 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 88% +1 yıl Hiç yakıştırmam yaa. O kadar takım elbise giymişsin ona görede bi ayakkabı giy ama değil mi 0 0 Yorumla
Abdurrahman00t Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Yani çok saçma görünüyor.. giyen de giyer beni ilgilendirmez 0 0 Yorumla
Masmavi100 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 69% +1 yıl Moda & Stil konusunda 559 cevap paylaştı. Bu başka bir stil sadecevucudu çok düzgün ve doğru takımı giyen erkeklere yakışıyor 0 0 Yorumla
KorkusuzCZFT Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 86% +1 yıl Onceden kroydu. Şu an zaman degisiyor. Yakisiyoorda 1 0 Yorumla
FreshPoison Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Spor takim elbise kombinlerinde guzel duruyo aslinda 0 0 Yorumla
Sert38 Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Moda & Stil konusunda 975 cevap paylaştı. Bu fena diil ama kiroca bnce..Ama tayt giyen erkekten iyidir 0 0 Yorumla
VesSelamTR Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Moda & Stil konusunda 313 cevap paylaştı. Gerçektende itici. Takım elbise ağır bi kıyafettir. Kıyafete saygı duyup rugan giyinmeli 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Siyah beyaz ayakkabı güzel oluyor böyle düz taban. Haricinde takımda değil de blazer ceketin altına güzel oluyor. 0 0 Yorumla
Mali9707 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Moda & Stil konusunda 845 cevap paylaştı. Kundura daha iyi tercih ama günümüzde spor ayakkabısını tercih edende çok 0 0 Yorumla
Doom618 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Kesinlikle ve kesinlikle sana katılıyorum gerçekten en nefret ettiğim tarzlardan birisi tek nefret edenin ben olmadığıma sevindim 0 0 Yorumla
saviorangel212 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Takım elbise altı beyaz spor ayakkabı çok güzel duruyor bence 2 0 Yorumla
Nefesinitut Takip Et Xper 7 Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Onlara "Bizimle değilsin!" diyoruz... 0 0 Yorumla
babysharkSmom Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Yakıştırmayı bilenler var bence fena değil 1 0 Yorumla
melikedeseen Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 50% +1 yıl Bence bazı takımların altına yakışıyor 1 0 Yorumla
HİRANUR85 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Takımına ve spor ayyakabı modeline göre değişir. 0 0 Yorumla
Boavista Takip Et Master Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl hayır yakışıyor bazı sportif takım elbiselere 0 0 Yorumla
tamamgeldiiim Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Moda & Stil konusunda 2,8b cevap paylaştı. Yav işte her moda güzel olacak değil ya 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,3b cevap paylaştı. Eh işte 0 0 Yorumla
mergens Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 327 cevap paylaştı. Hayır değil 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Pekçok resimde yani düğün resimlerinde özellikle bu kombini görüyorum erkeklerde 😅 neden bilmiyorum marjinal olduklarını sanıyorlar galiba
Neden kıroluk olsun ki, başkalarına güzel görünmek için rahatlıklarından taviz vermemeleri güzel bence.
Kırolukla alakası yok zevk meselesi üzerinde tartışmaya gerek yok.
Ünlü birisi giyse moda, normal vatandaş giyse kıro oluyor
Hiç yakıştırmam yaa. O kadar takım elbise giymişsin ona görede bi ayakkabı giy ama değil mi
Yani çok saçma görünüyor.. giyen de giyer beni ilgilendirmez
Bu başka bir stil sadece
vucudu çok düzgün ve doğru takımı giyen erkeklere yakışıyor
Onceden kroydu. Şu an zaman degisiyor. Yakisiyoorda
Spor takim elbise kombinlerinde guzel duruyo aslinda
Bu fena diil ama kiroca bnce..
Ama tayt giyen erkekten iyidir
Gerçektende itici. Takım elbise ağır bi kıyafettir. Kıyafete saygı duyup rugan giyinmeli
Siyah beyaz ayakkabı güzel oluyor böyle düz taban. Haricinde takımda değil de blazer ceketin altına güzel oluyor.
Kundura daha iyi tercih ama günümüzde spor ayakkabısını tercih edende çok
Kesinlikle ve kesinlikle sana katılıyorum gerçekten en nefret ettiğim tarzlardan birisi tek nefret edenin ben olmadığıma sevindim
Takım elbise altı beyaz spor ayakkabı çok güzel duruyor bence
Yakışana yakışıyor kesinlikle.
Onlara "Bizimle değilsin!" diyoruz...
Yakıştırmayı bilenler var bence fena değil
Kundura giyince daha kötü asıl.
Bence bazı takımların altına yakışıyor
Kro değilde saçma, mantıksız.
Takımına ve spor ayyakabı modeline göre değişir.
Kundurasız giyilmez bencede takım
hayır yakışıyor bazı sportif takım elbiselere
Yav işte her moda güzel olacak değil ya
çok nadir değil
Spor takim bu.
Evet ya o nedir
Giyilir bence
Kesinlikle itici
Kim bu kıro
Eh işte
Çokça kırooo
Yakışıyor bence
Değil
Çok komik
değil
Yoo değil
Hayır değil
değil şık
Kesinlikle kro
Aşırı şacma bırsey