Güncellemeler
+1 yıl
süper soru

Valla böyle kombin yapan bir sunucu vardı İlker Ayrık’dı sanırım, takımın altına spor ayakkabı giyiyordu öyle rahat ettiğini söylüyordu. Bu biraz takıma ve ayakkabının modeline bağlı, kırmızı gibi uç renk bir ayakkabı olmazsa güzel durabilir diye düşünüyorum.
Cevap
3Cevap
Takım elbiseye bağlı bu biraz da. Tarz olarak daha casual bir tarzda takım elbise giyeceksen spor ayakkabısı gayet güzel olur.
Olmaz kardeşim bence yakışmıyor takım elbiseye spor ayakkabı
Bence gayet güzel olur
Detaydaki adamda olmuş. Olur herhalde
Bu fotoğraftaki gibi giyinir sen hoş olabilir
Giyenler var ama sevmiyorum
ben yakıştırmıyorum
Olmazssss
Neden olmasın
Olur tabiki.
Olur olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?