Arkadaşlar teşekkür ediyorum size ama ben zaten 5 namaz rekat kılan biriyim, o yüzden kalbim baya temizdir, tanışmak isterseniz yazabilirsiniz çekinmeden. Teşekkürler, gün iyiler..
Arkadaşlar boyun 150 ama ayakkabı giyince 153 oluyor sizce ben Kısa mıyım?
Kardeşim sen erkekmisin 1.50 erkekmi var la hastasındır sen doktora filan görün normal şartlarda yok diye biliyorum 14 yaşında 176 kardeşim var yani 1.50 baya kısa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
yav kisa olsan nolcak aga... ben 180 nim.. hic evlenmedin... senin boyunda arkadasim 2. evliligi yapti 3 cocugu var ekstra da bekar manitasi var...
simdi soruyorum sana benim yerimde olmak istermiydin? yoksa arkadasimin mi? 🙂
Merak Etme 5 yıldır evlenemedin 6. Yıl olur krdşm merak etme
@hELixO o Rabbimin bilcegi birsey 😊
Evet
Ortalamanin altinda lakin o boyda cok kiz var takma.
Kardeşim sen erkekmisin 1.50 erkekmi var la hastasındır sen doktora filan görün normal şartlarda yok diye biliyorum 14 yaşında 176 kardeşim var yani 1.50 baya kısa
boşver kafana takma seni böyle seven biri illaki olur
Doğru
Baya kısa hatta😞üzgünüm
Teşekkürler
Namazınla övünme sana tavsiye namazı Allah rızasi icin kilarsın biriyle tanisirken soylemek icin değil
İroni yapıyorum bu siteyi ciddiye alan biri değilim
Anladim 🤣
Kısasın
Sen kaçsın knk
1.65
Oha sen çok uzunmuşsun güzel
kısa 🙁
Hadi ya ben hiç aynaya bakınca kısa görmüyorum, kalıplı felan görüyordum
niye
Bilmem dev aynası sanırım
belkide
140 birini bulur evlenirsin çokta şaaaapma
yok ben seni beğendim knk
Kanka aramızdaki mesafe aşkımıza engel olur.. 175'im (Voleybolcu)
aspldasldşdliad
aga b her şey sayılar mı diyorsun
olsun ben peşindeyim, ismini lavinia koydum, laviniam.
Lavinia= ölüm çiçeği
nE
evet ölüm çiçeeem
Sende benim imam'ım
o ne mana kanka
5 vakit namaz kılmıyor musun.. imamsındır simdi sen..
haa 5 namaz rekat kılarım evet. secdem alnımdan asla inmez
ama imam deelim kanka başka bişi bul bana
Mm şu an gelmedi birşey..
tamam gelince laviniam...
Kısasın
Sağ ol knk
Sende sağol kanka boyu da bu kadar çok takma 😊
yaşın kaç
23 knk
ameliyat olabilirsin
Yok mutluyum
Üzgünüm kral
Gideri de mi yok be knk
153 :(((
153 müsün knk
Sen senn
Malesefki 153un gideri yok
Teşekkürler kankam be olsun 5 namaz rekat kılan biriym
Helalll
Sağ ol kanka sana da helal
eski dostum tankla gelmiş
Evet..
Tşkler
Rica, benim babamda 163 takma.
Anladım knk Sağ ol