1. tarzda kileri çok sevdiğimden aklım ona gidiyor ama diğeri de güzel geldi gözüme kararsız kaldım.
1.
2.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tercihim hep bu tarz oluyor.
Kot olan daha hoş bence.
Önce den yırtık giyenle dalga geçerlerdi şimdi yırtık giyince modern oluyorsun 🙄🙄neyse en azından fakir olan kıyafet alamayan insanların utanmasını gerektirecek bir durum kalmamış oldu
1. Olanı al derim. Yırtık pantolonlara bayılırım :D
Kesinlikle jsjsjs
😎😎
Cevap
12Cevap
Bizim ufakligimizda yırtık oldumu arma ile yama yapılırdı onlara bana tuhaf geliyor yırtık. Yamalı giysen ayiplarlar böyle oldumu. moda
Kısa don bide bunlar naniiiii
Sonra ateşle yaklaşmayın diye tabela asmak gerekir balta girmemiş yağmur ormanları yanmasın diye 🙃🙃🙃
En son kısa pantolon (bol cepli kamuflajin kısa sini geçen sene giymiştim garip geliyor ya
Şalvar giymeye niyetim var ya yimirta topuk kösele bu gobekle şalvar üzerine beyaz keten hakim yaka gömlek ele sarı kehribar tesbih biyiklarida bırakacam ovv :)
Ne şalvar ne kısa don bu yaştan sonra bu gobekle töööbeeeee İvedik gibi olurum :)
Güzel fena değil alttaki gibi olanları ben giyiyorum genelde kız erkek fark etmez. Neyin içinde rahatsam 😄 ama Hatta kimi yakistiriyprum tabi
Giyenlere bisey demem bazılarına yakışıyor ama benim favorim alttaki.
Ahahahajajaha sorunun hikayesi sorudan daha iyi nerden geliyor aklına böyle sorular
renkli tsort sort giyerim ama yırtık :) hic giymedim
Bazi erkeklere cok yakisiyor.. Sanada kesin yakisiyordur.. ilk model daha hos duruyor..
Hiç sevmem ki o tarz modelleri. ://
Birincisinden ziyade ikincisi daha hoş bence.
İkincisi sana daha çok yakışır hem ten renginede uygun
Şort giyince annem bacağımı cimcikliyor giydirtmiyor
İkisini de al beğendim iki tarzı da 😄
Üstekkinin çok benzeri var bende
Abartılmadığı sürece seviyorum.
1 çok sıradan,2 kalp ben
Bende kotçuyum lakin çıkardım foto atamıyorum😃
Seviyorum, ilk daha iyi
Hiç sevmiyorum ikincisi daha hoş
2 bence 😻
İkincisini al bence
Bana göre değil pek
sevmiyorum
A daha güzel...
Rocktürkü , sevmiyorum
2. nin rengi kötü 1. de demode
İlk tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?