2 haftadır bralet takıyorum ama artık dayanamıyorum. Sütyen vs. Böyle şeylere gelemiyorum.75c kızın takmasına gerek var mı dik?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sütyen takmayı bıraktığın vakit, daha sütyen takmıyoruz. Çünkü sütyensiz o kadar rahat ki bu rahatlığı bırakmak çok zor... Ben takmıyorum belki dışarı çıktığım vakit oda belki. Çünkü benim de 75 o yüzden problem çok olmaz. Takmaya bilirsin göğüs senin göğüsün.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılbilimsel olarak farklı görüşler mevcut, bir kısım sütyenin meme kaslarını tembelleştirdiğini bunyüzdrn daha çabuk sarktığını diğer bir kısımda meme kaslarına yardımcı olduğunu söylüyor, kullanım bölümüne gelirsek meme senin memen nasıl rahat ediyorsan öyle davran birileri bişey diyecek diye hareket etmeyin
00 Yorumla
+1 yılTakmak zorunlu değil. Sadece göğüslerin belli olmasından rahatsızlık duyanlar takıyor. Ben ara sıra takarım gideceğim yere göre değişiyor. Arkadaşların ve akrabaların yanında takmam ev içinde olsun hani özel bir yere gideceksem takarım öyle. Okulda ara sıra kız arkadaşlarımın zoruyla takıyordum bir de.
31 Yorumla
- Moda & Stil konusunda 738 cevap paylaştı.
s +1 yılKaç yaşındasın bilmiyorum ama reşit bir insan yıllardır sütyen kullanıyor oluyor. Of çok rahatsız edici tribi anlamsız geliyor bana. Dışarıda giyeceksen katlanacağın altı üstü kaç saat 😬 ben varlığını bile unutuyorum bence uygun sütyeni bulmadıığınız için oluyor öyle.
50 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
110
Cevap
113Cevap
Benim memellerim büyük istediğimde takıyorum sütyen istediğimde takmıyorum. sonuçta herkes özgür. insanların ne düşündüklerine göre giyinicek değiliz sonuçta. erkeğin göğüs ucu gözükünce o erkek. kadında gözükünce ayıp oluyo. ayıpsa bakmayın kardeşim zorlamı 🍒😏
21 Yorumla- +1 yıl
Valla senin işinde zor büyükse 90 üstü ise😉
Ablacım öyle bir kanun yok istersen açıp sallandıra sallandıra gezersin.
Takmak istemiyorsan takma ama gelebilecek tepkilere hazırlıklı ol yine de.
Takmanın nasıl bir zararı var bilemedim ama biri anyaya bakıp diğeri konyaya bakınca ya da uçları gözükünce ya da yürürken çok sallanırsa bu beni rahatsız eder seni etmezse at çıkar kullanma senin kararın senin düşüncen.10 Yorumla
+1 yılToplum yuzunden takmak zorunda kaliyoruz yoksa gerek yok, zorunda da degiliz ayrica ama toplumun hali ortada, meme ucu belli olmayacak sekilde takmayabiliriz ve gece uyurken, evdeyken de takmamaliyiz yani zararli oldugunu okumustum bilgili olanlar bilgilendirebilir bu konuda zararli olup olmadigi hakkinda
11 Yorumla- +1 yıl
Toplum ne alaka dünyanın her yerinde takılır 😀 Abi top patlasa toplum yaptı diyeceksiniz kim karışıyo size istediğiniz gibi özgürsünüz herşeyi de giyip rahatlıkla yapıyorsunuz
+1 yıl75 duyan kucuk sanabilir ama c cup diyorsun onun için sutyensiz sarkmaya sebep olabilir bi arkadaşım da rahatı için bralet takardı ama ucları cıkık oldugu için bariz belli oluyordu yinede kendi rahatın için ne istiyorsan onu yap çevreye göre yaşamak nereye kadar
00 Yorumla
+1 yılBurdakiler tak dese takmaya devam edecek misin? ya da takma deseler takmayacak mısın?
80 YorumlaC cup büyük zayıf olduğundan daha çok ortaya çıkar. Benim de seninle aynı bedende ama sütyensiz gezemiyorum ucu bir yere değiyor ya da kendi kendine sertleşiyor sallanıyor çok rahatsız edici. Alışmak gerek yavaş yavaş bırakabilirsin
43 Yorumla- +1 yıl
Vallahi zor bir durummuş bu.. aslında çok büyük sorun değil ama işte milletimizin yine örf adetleri ve algısı.
- +1 yıl
@Respect067 yok aslımda zor değil bence sütyen gayet süper bir buluş
- +1 yıl
Bişi diyemedim şimdi :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılGöğüslerin güzelse tabii ki giyme, kim ne diye bilir ki 😊
Ha bir de giydiğin kıyafete de bağlı bir durum bence. Örnek olarak spor tarzda ve ya günlük tarzda giyindigin zaman sütyen takma. Daha klasik, daha şık kiyafletlerle ise sütyen takmak daha seksi ve güzel gözüküyor.11 Yorumla- +1 yıl
Sen kullanmiyorsun galiba
+1 yılBende artik cok takmiyorum. Önceden sütyenle uyurdum bile. Ama bi yandan da dikkat edelim sekil bozulabilir sonra cok kötü durabilir
61 Yorumla- +1 yıl
Sen tak sarkmasın seninkiler baya biyük duruyor
+1 yılkanka 75C bayagı bayagı dolgun ben 75A'yım yarım atlet de kullanabiliyorum ara sıra ama seni bilemiyorum
625 Yorumla- +1 yıl
@07ATLAS07 A C dolgunlugu
- +1 yıl
@07ATLAS07 aynen öyle 😊
- +1 yıl
@07ATLAS07 cahilmisin kardeşim boş yapma yazma kankama
- +1 yıl
@Ertenarif1717 evet aşkım yaa
saçma sapan sorup duruyor anlattığım halde - +1 yıl
@cano_o ne dersi online okul degil burası KS canım
- +1 yıl
@cano_o ne var kank
- +1 yıl
@Ertenarif1717 hayırdır, @littlebabyyy size de zorlamı yazın dedik. Ben dışımda bana laf söylüyorsunuz kendi aranızda
- +1 yıl
@07ATLAS07 kaybol kıt beyinli oldugunu itraf etmişsin zaten bebe
- +1 yıl
@Ertenarif1717 kaybolmayı ve kıt beyni sana sorduğumda cevaplarsın, önce konuşmasını öğren saygısız
- +1 yıl
@07ATLAS07 kanka internetten bakabilecegin şeyi inattttttla bana soruyorsun mkkkkkk söylüyorum tekrardan soruyorsun ya fazla ger"izekalısın ya da abazasın
- +1 yıl
@07ATLAS07 boş yapma uza bebe
- +1 yıl
@07ATLAS07 kıza meme sorup mast yapmaya çalışma
- +1 yıl
@Ertenarif1717 ağzını topla terbiyesiz adam
- +1 yıl
@07ATLAS07 uza
- +1 yıl
@Ertenarif1717 halen terbiyesizlik yapmaya devam ediyorsun.
- +1 yıl
@07ATLAS07 ya allah muhammed
- +1 yıl
@07ATLAS07 kankaaaaaaaaaaaaaaa nereye kıvıracağını şaşırdın sen iyice
- +1 yıl
@07ATLAS07 hayır hayır
+1 yılBen de takmıyorum evde olduğum için o kadar alıştım ki rahatlığa, takınca afakanlar basıyor. Hem daha dikleşti sanki sutyeni resmen erkekler için takıyoruz.
46 Yorumla- +1 yıl
Sutyensiz kadın görünce öküz gibi baktığınız için olabilir.
- +1 yıl
Transparan neden giyelim sokakta😄 tişört altından bahsediuorum gayet bakılıyor ve o bakışlar olmasın diye sutyen giyiniyor kadınlar
- +1 yıl
Gözüne sokmaymış usluba bak ya
- 10 ay
Yalanmış söylüyor
İyi akşamlar, kendini nasıl rahat huzurlu ve mutlu hissediyorsan o şekilde giyin. Seni kimse yargılayamaz ve de hakları da yok. İnsan kendisi için yaşar başkaları için değil.
40 Yorumlatakma. isterse 85d olsun isterse 70b olsun kime ne nasil mutluysan öyle yap.
43 Yorumla- +1 yıl
@07ATLAS07 internetten bak
+1 yılSütyen çok rahatsız edici evet de braletin nesine dayanamıyorsun varlığı yokluğu bir. E senin de yer çekimine meydan okuyacak bir meme kütlen yokmuş zaten abartma istersen.
30 Yorumla
+1 yılsarkma sorunun yoksa takma.. ben kullanmıyorum yılalrdır günlük hayatta.. Bazen özel anlarda takıp çıkarıyorum kısa süreli.. Göğüs ucu kapatıcı aldım onu kullanıyorum.. Yaz da geldi çekilecek şey değil sutyen
10 Yorumla
+1 yılSokcm artık sizin şu kendinizi rahatlık diye iyice millete sunmanıza mk
61 Yorumla- +1 yıl
Zoruna giden kşarlar ve kşar görmeyi seven abazalar eksilemiş hemen üzüldüm ağxmdneşgmeşcşeşic
+1 yılArkadaşlar "takma zorlayan mı var" yazmışsınız fakat meme ucunun görülmesini toplum tuhaf bir şekilde yargılıyor. Hepimizin de bildiği gibi toplumumuz yargılamayı çok seviyor. İnsanların kıyafetleri namusunu belirliyor bu iğrenç zihniyette. Bu yüzden her türlü yargılayan olacaktır. Soran kişinin de bu endişesinden dolayı sorduğunu düşünüyorum.
24 Yorumla- +1 yıl
Yalnız meme ucu göründüğü zaman da bir komik duruyor :D
- +1 yıl
al işte
- +1 yıl
Yok be ben namus ayakları yapanlardan değilim ama görünce gülesim geliyor sadece tab2 de kadınlar güçlü ve özgürdür yaniigğ
- +1 yıl
hâlâ boş yapıyorsun
Hiç ama hiç kimse size takın ya da takmayın diye baskı kural koymuyor. Ne yaparsınız yapın insanlığı rahat bırakın yeter
32 Yorumla- +1 yıl
Bunları rahat bırak yine tribe girerler. Okadar haklısınızki
+1 yılSadece bir şeyi merak ettim ve
o sebepten bu soruya göz attım.
"ya hem cinsleri konuya
ne kadar da vakıflar" 😂😂
hemcinslerimden sütyen kullananda mı varmış
😂😂😂10 YorumlaModa & Stil konusunda 880 cevap paylaştı. yani ucu cok belli olmuyorsa sana göre takmayabilirsin
10 YorumlaBende artık çok sıkıldım ve eskisi kadar sık kullanmamaya karar verdim. Artık kıyafetlerimi ona göre seçiyorum daha mutluyum.
20 Yorumla
+1 yılBana sorarsan takmalı yani belli olması hiç hosuma gitmez acıkçası. aynı zamanda yorumlarda belirtildigi gibi herkes iyi niyetli degil kötü bakışlara maruz kalabilirsin. Her şeyden önce bir erkek olarak öyle giysi altından belli olmasını istemem ama karar senin tabiki. Senin ne düşündügün önemli.
00 Yorumla
+1 yılBen boxer bile giymiyorum çünkü rahat hareket edemiyorum kereta rahatlık istiyor, sende giyme memelerin dikse füze gibiyse gitmeyebilirsin biraz özgürlük ver rahat ol.
00 Yorumla
+1 yılBen de öyleyim bazen. Yarım atlet takıyorum. Bazı yarım atletler çok rahat. Şu büyüklerimizin kullandığı dhdhhd Ama uçlarını gosteriyo dersen eğer sporcu atletleri var. Onların önünde meme ucunu kapatmak için sünger gibi bir şey var. Onları al yarım atletin onune ya da içine dikebiliyosan dik. Tak rahat olur
00 Yorumla
+1 yılmemeleri küçük diye takmasına gerek olmayan gibi duran yüzbinlerce kız var 🤣 ama sert meme uçları varsa ve tişörtten vs belli oluyorsa fena tahrik eder erkekleri
00 Yorumla
+1 yılHic takmayın olsun bitsin sizde abazalarda rahat etsin.
30 Yorumla
+1 yılAtlet altına gögüs ucu bandı tak kimse pek bir şey anlamaz
30 Yorumla
+1 yılMemelere özgürlük diyoruz evet ama erkekler öyle bakarken rahat edemiyo insan
31 Yorumla- +1 yıl
Baktık 'ta ne oldu. Sahiplenmedik ya
Alışkanlık her kadın sütyen takacak gibi kendini mecburi görüyor uygun elbise giyi senin rahat edeceğin her zaman özgürlük iyidir 75c güzel göğüslerin var onlar nasıl mutlu ise öyle yap
00 Yorumla
+1 yıltakıp takmaman senin tercihin ama amaç memelerinin şeklini gösterip erkekleri azdırmaksa durum farklı
10 Yorumla
+1 yılYav biz napalm acaba senin yokmuş zatrn takmasanda olur dik olsa nolcak olmayan bir şey bizede yazık ama biraz estetik görünmeyede önem verin canım
10 Yorumla
+1 yılBu konuda çoğu erkek hayır demez herhalde. Ama sokakta öküzün trene attığı bakışlara çok rastlayabilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılTakmanın bir zorunluluk oldugunu sanmıyorum ama bence göğüs uçlarının belirginliğini nasıl gizleyebileceğini düşünmelisin. Eğer bir bant ya da gizleyici birşey takarsan bence südyen takmana gerek yok... Önemli olan nasıl rahat ettiğin bence
10 Yorumla
+1 yılMeme ucu kapatıcısı kullan göğüslerin dikse sütyen takma bence
20 Yorumla
+1 yılRahatsız oluyorsan takma canım zorunlu diye bişey yok sonuçta
20 Yorumla
+1 yılNasıl istiyorsanız öyle yapın, sonuçta sizin hayatınız; kimse karışamaz.
20 YorumlaUcuna göğüs ucu gizleyici al takma ya da yarabandı çapraz tak bende öyle yapıyom
32 Yorumla
Soran+1 yılİçine girik gibi bir de onu ne yapacağız
Moda & Stil konusunda 1,7b cevap paylaştı. evde iken ikizlere özgürlük olsun. dışarda sana ilgi ve bakış olmasını nasıl karıladığına bağlı. rahatsan takma takeleri ikizker özgür olsun
00 YorumlaMeme ucunu göstermediğin sürece nasıl istersen giyinebilirsin. Etik ve senin açından en güzeli, doğrusu bu ki bu durum kimseyi de ilgilendirmez.
00 YorumlaTakmamaniz bizimde hoşumuza gider, ama kadınlar için estetik açıdan önemli diye düşünüyorum. En azıdan sarkmasını önlüyor.
00 Yorumla
+1 yılYapmayın acıyın bize ya sütyen varken zaten büsürü fşrikikle karşılarırken hşiç takmasanız halimiz nolur bizim şaşı oluruz yaa
00 Yorumla
+1 yılSarkmaması için zaten takmaman gerekiyor doğrusu takmamak. Sadece spor koşu gibi aktivitelerde takılmalı.
00 Yorumla
+1 yılsütyen bence süper icat ama senin için rahatsız ediciyse takma, tabii tepkileri de takmaman gerekecek
30 YorumlaBen memelere özgürlük diyerek sana destek oluyorum bencede gerekyok çok doğru bir karar.
10 Yorumlabunu niye erkeklere açık yaptın a* sucukların duyarını mahfettin 😶
10 Yorumla
+1 yılCanın istemiyorsa takma. Canım istemediğinde bende giymiyorum
10 YorumlaSanırım takmadsn asla kendimi tam hissedemem eksiklik oluyo 😄
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSıcakların gelmesiyle beraber daha bı eziyet oluyo ben dışarı da pek çıkmadığım için yarım atlet tercih ediyorum iş görüyo (80 benimde) hiç bişey kullanmayıp direkt t-shirt falan giyince kendim rahat edemiyorum mesela ama yarım atlet mük👌🏻 hem ince hem rahat
10 YorumlaDisardaki abazalardan dolayı tak ama evdeyken memelere özgürlük kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle davran
10 Yorumla
+1 yılabla tamam en büyük memeli ve en özgürü sensin sal şu milletin özgürlük algısını a q
12 Yorumla- +1 yıl
75c büyük değil ki
- +1 yıl
@mazikeenmorningstar kadınsal terimleri bilmiyorum sadece fazla saçma geldi şhgnkflhş
+1 yılBen 85d takıyorum seninki küçükmüş sarkma durumu olcağını sanmıyorum takma sana kalmış bişey 😊
11 Yorumla- +1 yıl
D mi 🤔
+1 yılBen evde veya dışarda spor sütyeni tercih ediyorum, yatarken bile sıkıntı olmuyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Bu arada sütyen takmayan kadınlarda sarkma daha hızlı oluyor.
- +1 yıl
Hayır, tam tersi. Neden birçok kişi hala böyle düşünüyor anlamıyorum, hele şu sıralar KS’de daha çok rastlıyorum. Israrla, sert şekilde savunuyorlar.
Moda & Stil konusunda 1,2b cevap paylaştı. İster büyük olsun ister kücük olsun cinselliğin afrikası olan ülkemizde gögüs ucunun belli olması bile ne yazık ki kötü sonuclar oluşturabılır senın adına
30 YorumlaSenin takmana gerek yok... Saklayacak bir şeyin yok zaten...
12 Yorumla- +1 yıl
@Kurtkitap Küçük olsa yine iyi... fgdgfdgfdg
Takmayin tabi niye takiyorsunuzki rahat birakin zulüm etmeyin takarak
00 YorumlaSütyen ne be aynı şeye benziyor motora binerken kask takmaya rahatsız etmiyor mu böyle sıcakta ki
00 Yorumla
+1 yılKanka derdine bak ya : D ben de keşke olsa da taksam diyorum 😅
02 Yorumla- +1 yıl
aynen he😄
- +1 yıl
Küçük iyidir
Bence hiç gerek yok böyle şeylere ama işte görünüş nasıl görmek lazım
00 YorumlaMemelerin erken yaşta sarkması olmasa hiç bir zaman takmamaları taraftarıyım bende.
017 YorumlaModa & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı. Takma zaten... Ama spor yaparken toplayıcı tarzda bişey kullanman gerekebilir.
00 YorumlaGöğüslerim sarkar sarkması önemli değil çatlak yaralar olur
00 Yorumla- Devamını Gör (163)
Devamını Gör(208)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Sütyen takmaya artık dayanamıyorum, kadınların böyle şeyler takmasına gerek var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer