Roberto Carlos bacaklıyım diye tayt giymeye hakkım yok mu?

Bilen bilir dünyanın en rahat kıyafeti tayt. Bende sürekli rahat kıyafetler giyiyorum ve bunların içinde taytta var. Fakat şöyle bir durum var ki bacaklarım kalın. Evet bundan utanmıyorum da... Ama bazı kendini bilmez insanlar, yok bacakların kalın sana tayt yakışmıyor, yok gözlerimi kanatıyorsun gibi laflar ediyor. Ne yani bacaklarım kalın diye tayt giyemeyecek miyim? Tayt ince bacaklı kadınların hakkı mı?
Roberto Carlos bacaklıyım diye tayt giymeye hakkım yok mu?
Roberto Carlos bacaklıyım diye tayt giymeye hakkım yok mu?
Cevapla