Bilen bilir dünyanın en rahat kıyafeti tayt. Bende sürekli rahat kıyafetler giyiyorum ve bunların içinde taytta var. Fakat şöyle bir durum var ki bacaklarım kalın. Evet bundan utanmıyorum da... Ama bazı kendini bilmez insanlar, yok bacakların kalın sana tayt yakışmıyor, yok gözlerimi kanatıyorsun gibi laflar ediyor. Ne yani bacaklarım kalın diye tayt giyemeyecek miyim? Tayt ince bacaklı kadınların hakkı mı?
Roberto Carlos bacaklıyım diye tayt giymeye hakkım yok mu?
Zayıf kadınları da linç ediyorlar vücudunu sergilemeye çalışıyor diye... bence diğer insanların ne dediğini kafaya takma. Hele ki böyle hadsiz insanlarsa... Acaba sana bu lafı söyleyenlerin bedeni ne kadar mükemmel? Eğer bir daha sana birisi öyle derse " sen tayt giymemiş halinle bile kanatmayı basariyorsun" de. Çünkü bu tip empati yoksunu insanlar ancak kendi başına gelince anlıyorlar bazı şeyleri. Misilleme şart.