Son zamanlarda dikkatimi çeken bir olay. Normal giyindiğim zaman bakmayan kadın, takım elbise giyince gözlerini ayırmadan bakıyor. Muhtemelen bütün kadınlar bu şekilde. Kadınlar neden takım elbiseye düşüyor ki?
Takım elbise giyince kadınların bakış açısı değişiyor. Kadınlar neden takım elbiseye düşüyor?
Memur olduğum için hep takım elbise giymek zorundayız genelde. Şimdilik memnunum bana şık geliyor. Yalnız modayı sıkı takip etmek gerekli. Yeri geldiğinde pelerin, smokin de giydiğim oluyor girdiğim ortama bağlı olarak:)