Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadınlık veya erkeklik giyim değil sadece organla alakalı. Tomboy giyimi rahat ve şık buluyorum. Kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle giyinmek en iyisi.
haklısn
bence hayır
çünkü maskülen giyim , kadın kesimi olan giyimlerle olur
kadın erkek ceketi giymez
kadın , kadın kesim bir ceket giyer ve böylelikle kadının üzerinde sırıtmadan durur
doğru
Taşımasını bilen her elbise ile huzur bulur. Birileri görsün bağensin veya hava atayım gibi veya benzeri düşünceler yerine.
Giyip mutlu hissediyorsa olay bitmiştir
aynen
Cevap
26Cevap
Evet kadınsı durmaz hiç, tabi adı üstünde maskülen.
evet öyle,
Bazı kadınlara gerçekten çok yakışıyor ama bazılarına da hiç yakışmıyor. Yani bu kişiden kişiye değişir.
aynen canım
Maskülen giyim tarzı kadın giyimi sayılmaz kadını kadınlıktan uzaklaştırır, Kadının ruhuna yakışmaz, kadınlığını dışa yansıtamaz.
doğru
Evet kadınsılıktan uzaklaşır, karşısında ki erkekler ''askerlik arkadaşı'' gibi davranabilir.
evett
Ben hala bol pantolonlara alışamadım kadınlarda.
neden ya
Bilmiyorum bence çiçekli elbise giysinler
Aura çok önemli, bazıları çuval da giyse o kadınsı enerjisi asla gitmiyor
haklısn canm
Adı üstünde maskülen giyim tarzı, tabiki dişillikten uzaklaştırır
doğru
Tamamrn kadınlıktan çıkıyor diyebilirim bazı giyim tarzlarında.
evet
bir noktaya kadar tamam. ama abartıldığında çok itici buluyorum
Aynen ya
Kesinlikle her kadın istediğini giymekte özgürdür ve her kadın ne giyerse çok yakışır. Kadınlar çiçektir ve her haliyle güzeldir..🤍
çiçek gibiyz
Sevmem çok kadın kadın gibi giyinmeli
aynen
Sayılır neden sayılmasın gayet de güzel
evet güzel
Yani uzaklaştırdığı bir gerçek
olabilir
Bazıları abartıyo
evet
Yakışana çok güzel yakışıyor
evet
Güzel buda abartılmadan
avet ya
Ne alaka insan istediğini giymeli
evet
İtici ben korkuyorum..
korkkk
Herkes kendine yakisani giymeli
bence de
Ben pek beğenmiyorum.
tamam
İtici yaa bu ne
evet
kadın dişi olmalı
evet
Sayılır
evett
Aura önemli çiçeğim
aynen
Ne alakası var kadın yine kadındır
evet
Uzaklaştırır
evet
Uzaklaştırır
olabilr
Evet uzaklaştırır
tamam
O yüzden kızlar tatlı şapşik olsunlar daha güzel öyle ☺️☺️
Çekici tomboy tarzı
evet ya
Hayır
evet
Ay ne alaka
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?