Saçlarımın arasına kat attırdım fakat berbat oldu saçımı açamaz halde geldim sizce ne yapmalıyım?

arkadaşlar saçıma tavsiye uzerine kat attırdım fakat saçımı açamaz hale geldim sanki saçım kısaymışda alttan postiş takmışım gibi görünüyo sadece üstlere kat atmış kuaför sizce napmalıyım
Saçlarımın arasına kat attırdım fakat berbat oldu saçımı açamaz halde geldim sizce ne yapmalıyım?
Cevapla