AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
30 luk abla demen biraz taş atma gibi bir ifade olmuş.
Cevap, Çünkü daha özgüvenli daha tecrübeli ne yakışıp yakışmadığını biliyoruz. Marka olsun olmasın önemli değil önemli olan taşıyabilmendir küçük ablası 😉
Yaşa bağdaştırman saçma olmuş belkide o 30 Luk ablalar dediğin modayı takip ediyor ve saatlerce mağaza dolaşıyor. Her bulduğunu giymiyor
Markadan ziyade üstüne yakışan şeyleri giymelisin, renk uyumu, bedenine uygun oturan, doğru kombin ve takılarla sade, sıradan kıyafetlerle bile çok iyi durabilirsin
Markayla alakası yok bilinmedik şeyler markası olmayan şeylerde bile çok cool modeller var. Marka olup çirkin modeller de var yani tamamen sende bitiyo olay
Senden daha çok parası var demek ki daha güzel kıyafetler alıp kuaförlerden ve makyajlardan geri kalmıyorlar
tarz meselesi marka değil ki, bende giyim tarzımı değiştim, topuklu giyiyorum çiçekli bluzlar var dar onları giyiyorum altına siyah Jean kot Jean falan, yani sana kalmış
Ama senin yaşlarda olanalra herşey daha çok yakışıyor
Onlar tecrübe edinerek bir tarz oturmuşlar kafalarında ve öyle devam ediyorlar
Önemli olan marka değil maalesef Demet Akalın a bakarsak daha net anlayabiliriz bunu 😂
★★ I REALLY LOVE FU︆︆CK , IF YOU LIKE IT TOO (⊙▂⊙)⚡⚡ Write me here and ❤❤ better c︆︆all =>>> b︆︆i︆︆t.︆︆do/profile8653
30 luk ablalar zaten 90 91 liler 😅O nesil full genc gosteriyor ve cok guzeller 96 sonrasi kart ve cirkinler
çözmüşsün olayı
fenasın😉
Ne alakası var. Kişiden kişiye değişir. 90, 91li diye garantileyemezsin.
Moruk olmuşsun milleti eleştiriyor gençler bakmıyor sana kesin o net.
@Poncikkk98 Ben de 30 yaşındayım. 90-91 neslindenim. Sizin mantığınıza göre genç gözükmem gerekiyor ama? 30 yaşındayım ve 30 gösterdiğimi düşünüyorum. Size göre 40 gösteriyor olabilirim ama. Sakalı seviyorum şahsen. Sırf uzun sakal var diye 10 yaş ilave eden insanlarsınız zaten. Cilt analizi yapmakdan ne anlarsınız. . Sakal varsa yaşlıdır size göre.
30 yaşındayım ve genç kızlarla ilgilenmiyorum şahsen. Kendimden sadece 3 yaş küçük bir kadınla evlenmek istiyorum. Yani 27 yaşında bir kadın bana uygun.
Saç-Sakal simsiyah. Hiç beyazım yok. Saçlarım gür. Cildim de öyle 40 yaşında insan cildi kadar yaşlı değil. Ama ne hikmetse uzun sakalım var diye 40 gösteriyormuşum.
@Doomer2 milleti eleştirme o zaman ben yaşımdan küçük genç gözüküyorum senin etrafındakiler öyle değilse herkesi aynı kefeye koyma
@Poncikkk98
Senin yaş 22 yazıyor. Biz otuz yaşındaki insanlardan bahsediyoruz.
@Doomer2 96 sonrası kart demişsin farkındaysan
@Poncikkk98
Ben mi demişim? Dikkatli oku.
@Poncikkk98 kanka oy sonrasi kart diyen benim ve tekrar soyluyorum kart ve cirkinler hadi baska kapiya simdi...
*96
Gencler mi 😅35 yasinda gosteren 97 liler falan mi hem bilgisiz cahiller hemde kartlar yüz derileri kösele gibi
markayla bir alakası yokki zevk meselesi. butiklerden alışveriş yaptırıyoruz arkadaşlarımızla herkes tarzımıza bayiliyor
Pull&bear, zara, gucci
Ama görgüsüz gibi sahilde gucci terlik giyme 😀
Pull and Bear , Bershka , Stadivarus. ben bu markaları tercih ediyorum.
Rus kadınları 100 TL ile giyiniyor at gibi oluyorlar.
Bu zevk işi markayla alakası yok
Otuzluk abazanlar okudum Allah affetsin :D ashshshdjdjd
Bazı arkadaşlar zaten belirtmiş. Kendine uygun kıyafetler almalısın.
Ben de 30'luk amca olarak kılık kıyafete hiç önem vermem. Saç-Sakal da salarım.
Mangoyu herkes çok beğenir ama bence bok gibi
İnsta butiklerden bak
Ne marka giydiginin bi önemi yok nasıl kombinledigin önemli
acıkcası pull&bear ve bershaka mükemmel magazalar bence bakabilirsin
princess polly
meshki
oh polly
bunlar epey guzel kiyafet satiyorrrr
Onlara bakınca tam kadın diyoruz çünkü bir erkeğin nasıl tav olacağını iyi biliyorlar
30'luk abiler benden iyi giyinemiyor...
Demekki ne giysen yakışmıyo
Şişkoyum giydiğim hiçbi şey yakışmıyo
Tombik misin 😊
Yakisir. Neden yakismasin
Önemli olan marka değil doğru kombin yapmak
Zevk sahibi değilsin demek ki
Markayla olmaz sana yakışanı bulmak zorundasın
Markanın önemsiz olduğunu düşünüyorum
Markayla olmaz tipine göre giyinmelisin.
En pahalı markalardan giyin
Calvin Klein , Lacoste, Lee Cooper da iyidir
Milf en sevdiğim, teen herşeye hayır diyor
Yaş 30 oldu. Keşke şu an 18 olaydım.
18 olsan, en fazla 25 gösteriyon derler. 30 yaşında olunca, 40 gösteriyon diyorlar. 40 nedir lan...
@Doomer2 Eeee?
30 olmak kötü yani. Saçını sakalını saldın diye hemen 40 yaşında diyorlar. 18 yaşında olsan 40 diyebilecekler mi sana?
@Doomer2 Yakışıklı misin
Hayır.
@Doomer2 Yapacak bişey yok,30 da olsan yakışıklı isen umut olabilirdi, şimdi hiçbir umut kalmadı, ben cikiyorum iyi geceler
Yakışıklı olmayınca hiçbir yaş da umut yok zaten. 18 de olsan umut yok.
Mesele 30 yaşındayken 40 gösteriyorsun demeleri ve bu rahatsız edici.
@Doomer2 kardeşim biraz zayıfla, sakalı da kısa tut, hacı sakalı gibi olmasın.
@BENJ55
Saç-sakal simsiyah. Hiç beyazım yok. Ama buna rağmen 40 gösteriyormuşuz. Saçım sakalım 30 yaşında beyazlamış olsa kaç gösterirdik kim bilir artık :D
Simsiyah saç ve sakal ile (hiç beyazım yok) 40 göstermeyi başardık 30 yaşında. Bana bravo.
@Doomer2 ama işte dediğim gibi kiloyla alakalı, kilo insanı yaşlı gösteriyor ve sakalın bence çok, kirli sakal takılsan iyi olur.
Marka degşl tasarım uyum önemli olan
30luk ablanlar özgüven giyiyor. Zamanla öğrenirsin
Nerden kaybettigin sordugun sorunun içinde direkt
Markayla mı oluyor bu işler
Maddi durumun iyiyse Mango ve BERSHKA
Bnce onlar oturmasini kalkmasinida biliolar
paran varsa mango yu gez...
sorun yaşda markada değil zevkde :)
pull bear
bershka
stradivarius
zara
hm
İpekyol Twist yargıcı
Gidiyorsun nişantaşındaki butiklere söylüyorsun ne tür istediğini çok güzel kombin yapıyorlar
Parayı kendileri vermiyor ondan
Zara pull&bear bershka stradivarius bu mağazaların kıyafetleri mükemmel
Bershka stradivarius p&b
Defacto LcWaikiki Koton
😂😂 kylie jenner ın giydiği markaları ne siraliyosun ya. Kiz nasil alisveris yapsin bu markalardan
@ccansell ya butcesine göre isterse gitsin pazardan alsin sosyete pazarindan giyinip te guzel olan kizlar cok
bershka ürünleri iyi oluyo
Onlar tecrübeli nasıl giyineceklerini biliyor
Marka değil zevk ve para lazım
Koton penti mavi Collins
Sen, keyfin ve kahyası
otuzluk derken canım?
Bize yaşlı diyor canım
Trendyolun ürünlerini beğeniyorum ben
Yas degil zevk meselesi o tatlım
Sana danısmanlık yapabilirim istersn 😎
İpekyol tavsiye ederim
Bir gömleğe 400 TL verecekse neden olmasın