Kızlar incili kadife eşofman modasını nasıl buluyorsunuz sizce almalı mıyım?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç tarzım değil. Ayrıca eşim beni görse katıla katıla güler bu ne diye. 😂
çok kötü duruyor yaa
birde dikişi falan hiç kaliteli degil
hiçbiri... hepsi son derece iğrenç ve rüküş... eşofmanda süs olur mu ya
Hoş değil alma.
Hoşuma giti benim farklı modelini almıştım memnunun incili de alabilirim
Cevap
8Cevap
Evin içinde Bülent Ersoy gibi dolaşma bence
Yo bence tatlı 😀
Pek benlik değil.
O boyundaki tüyler ne otriş gibi çok rüküş.
Mavi bence , cok asortik :)
Kadifeden nefret ederim
Kesinlikle almalısın kesinlikleeeee
Tamam 👍
Güzel duruyor
#emre00
I ıhh bence moda olmasın
Mavi bence , cok asortik
beğenmedim
Çok rüküş
Güzelmiş
Güzelmiş.
Güzel cool
Evde giyerim 😂
sevmyrm..
Berbat
Hoş görünüyor
Bence de
Güzel al.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar