AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
arap kızı kremi ise nasıl beyazlatıyor bu krem bunda bir çelişki var :/
neden açıyorsun rengi
ne demiş ibrahim tatlıses?
esmersen güzelsin :D
ben esmer olmak isterdim ;) esmerliginin kiymetini bil ;) domates maskesi kalici yapmiyor diye biliyorum bir arkadasim uygulamisti
www.internethaber.com/...u-foto-galerisi-23942.htm ten rengi bakmadan geçme
Ne biçim sorun ki bu. esmersen esmer kal, beyazsan beyaz kal ama kendin gibi ol. bence hiç gerek yok böyle şeylere doğal olmak kendin olmak en iyisi.
bembeyaz olmasını istiyorsan korelilerin uyguladığı pirinç i suda beklet sonra suyu ile yüzünü yıka kesinlikle beyazlaştırıyor :) ve güneşe çıkma asla
Bu kesinlikle faydalı :)
Beyaz tenli olmak iyi degil ki. insanlar hic günese cikmiyor musun diyor sonra :(( jojoba sabunu var onu kullan cok istiyorsan.
o krem genelde güneş lekeleri için kullaniliyor. cildi beyazlatmaz. ben çok kullandim :)
pirici sıcak suya koy nişastası çıkacaktır. o nişastasıyla yüzünü yıkarsan da rengin açılır
Arap kızı kremi diyorsun Araplar siyah zaten ilaç olsa kendilerine süreler :))
Arap kızlarının rengi açmak için kullandığı krem….
Bu sitede boyle sorulari cok goruyorum iyiki beyazim diyorum. ugrasmayin kendinizle kanser olucaksiniz
Bama cilt için vermiştiler onu tam hatırlayamadım ama o heralde biraz kuru pudra tarzı alerji yapmıştı :)
Hem neden beyaz olmak istiyon ortalıkta casper gibi dolaşmak iyimi bu arada araba kizi deyip geçme arab kizlarina ilgi çoktur ;)
Kim ilgi duyuyoki arap kızlarına
Ben mesela ve bir çok erkek :)
Rengini açarmı bilmem, sana tavsiyem gül suyu kullan çilt için harika sabah akşam gül suyunu pamuğa döküp temizle 15/20 dakika sonra yıka, bırakın o çilt kremlerini bence
yikamaya ne gerek var gul suyu?
O ne yaaa... Arap kızı kremi arap olmak için mi? :D
Bu tür kremlerin hiç'bir etkisi yok.
Kayısı yagı kullan tavsiye ederim :)
Siz kızlar Allahın verdiğinde neden şikayetcisiniz ki.
İsmine bakarsan ben pek ümitli değilim ama denmk lazım tabi :-)
içinde cıva var ve kansorejen bırdaha düşün istersen
Esmer candır yahu.. Sen manyak mısın? Vazgeç bu düşüncenden.. ^_^
ayneenn :D
Güneşe çıkma kapalı kıyafetler giy bembeyaz olursun
Eveeet 14 gün geçti. Neler oldu sıfatında anlat bakalım
Niye teninin bembeyaz olmasını istiyorsun allah sana öyle bir ten rengi vermiş seni beğenen öyle beğensin ne gerek var
ya sen delimisin millet esmerleşmek için neler yapıyo sen ne diyon
Arap kızı kremi haykırdım ya o nedir öyle pirinç maskesi yap faydasını görürdün :)
Arap kremi nasıl beyazlatır mantık olarak düşünürsek alttaki arkadaşın dediği gibi , kendileri siyah senimi beyazlatcak :))
Kendim bir süre aynisini kullandim ama daha cok lekelerim felan gitsin diye... kac ay sonra ama tenimin rengi acilmaya basladi. o yüzden kremi birakmak zorunda kaldim :)
Prinç unu maskesi dene onun yerine hem doğal hem de işe yaradığını duydum bende deneyecem vaktim olmuyor sende işe yarayan bişey oldumt?
kullanrsan ten rengini açar bırakırsan eski haline geri döner
Michael Jackson Bu kremle beyaz oldu...
Kesinlikle dene... Rengini baya açacaktır...
Michael jackson hastaligi yuzunden beyaz oldu
Ne hastaligi yaa? Ten rengini actirmka icin, gitmedigi estei uzmani, denemedigi halt kalmadi...
ahahhaha :DD
Vitiligo hastalığı
Sen nereden biliyorsun rengini açtırdığını gerizekalı , beyinsiz
esmer kızlara bayılanlar var ayıp oluyor ama senin yaptığın
Doktora danış. Kozmetik kremler var ama geçici çözüm ödem yolu ile büyüme sağlıyor.
one ya odam kreç tutmuyor gibi birşey olmuş bu :D :D
Kendini sev gerisini boşver. Hem bembeyaz olsan ne olacak ne demişler sarısının adı esmerin tadı :D
2. michael jackson vakası ile karşı karşıyayız sürdükten sonra moonwalk yaparsan olur.
Jackson ne alaka?
Sanane kardeş?
ya ben seni öyle alırım cnsı boş ver üzme kendini
soruyu 14 gün önce sorduğuna göre denemiş olmalısın. sonuç ne oldu?
Arap kizi kremi bana karartir gibi geldi araplaringeneli siyah
:)))))))))
Napacan kizim yuzun beyaz olsa ne esmer olsa ne fark eder nasilsa biri cikar karsina
Ben de istiyorum açmak. Neymiş bu nerede satılıyormuş? Belki arap sabunu da işeyarar
Benim bir kremim var tenimin rengini bembeyaz yapti eve gidince yazicam adini
tm canım yazarsan sevinirim
banada yaz
kremin adını banada yazarsanız sevinirim
bir aktarda çalışan birisi olarak cevaplıyım evet beyazlatır ama mavi kutulu olanı kullan
ya aahh saçmalama inanma öyle şeylere allah öyle yaratmış
Evet. Bende kullanıyorum, ten rengini daha beyaz gösteriyo. Ama o BB kremleri gibi değil. Yüzün onu emiyo. O yüzden yıkamana gerek yok aslnda.
Dönmüyor. Sadece sürdüğünde biraz beyazlarsın. O da pudra etkisi olduğundan. Onun yerine eczanelerde satılan cilt beyazlatıcıları kullanmalısın.
15 günlük Soru bu ama ben yolladım 1 aydır daha günün sorusu olcak :D
Eğer genlerinde beyazsanmerak etme büyüdükçe acilir rengin bende böle takardim snra biraktim 1 -2 yol sonra Edwards mode: ON =Ddd
Hahhahha :Dd
;)...
Yaa ben esmer olmak istoyorum , esmerlestiren kremler aliyorum. Kiz beyaz olmak istiyor :((
O kremi kullan tenin gandalfın saçları gibi olur hatta
Yıkama. 3 ay geceleri sür. Rengi bir tık açılıyor. Işe yarıyo o krem
bence açar neden açmasın aslında güzel ola bilirsinde maskeye gerek yok tu
güneşte ne kadar kalsamda tenim hiç siyahlaşmıyor soğuştan beri boyleyim
bunlara gerek yok her sabah kalktıgnda 5 kez yüzünü yıka güzel olur
bir micheal jacson vakası daha hadi hayırlara veile olsun ii dans et bari
Bunun erkekler icin olanida var midir arap malı kremi :))
micheal jackson da teninin rengini açmaya çalışırken kanser olmuştu
Açmaya çalışırken mi? araştırsaydın öyle yazsaydın
bence esmer olmak daha dikkat çekici ve hoş duruyo
çamaşır suyuna yat :D
o nasıl bir krem adıdır ilk defa duydum :D
Herkes kendi halinde güzeldir. Bunlara gerek yok.