Daha yeni uzun kıvırcık saçtan kısa saça geçtiğim için merak ettim? Mesela saç ve sakal uyumum nasıl sizce sakalımı kısaltmalımıyım ? Ve bir erkekte aradığınız boy aralığı ne ölçüde olmalı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHocam siz de bir bitmediniz mk yani hani bu duruma getirttiniz milleti. bir günde en az 4-5 soru soruyosunuz yok saçım nasıl yok tipim nasıl yok kolumdaki kıllar nasıl? Az bir susun la taam işte kızlara reklam yapıyosunuz bir tanesi size selam yazar bir tanesiyle yetinmek mi istemiyosunuz nedir? Ananız bile sen kimsin demiş yani biz daha ne diyelim? dedi yanımdaki arkadaş. Haklısın dedim sustum.
015 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYok be hocam beni değil, benim nezlimde nerdeyse birçok arkadaşı. Ben onlara sadece tercümanlık yapıyorum hani yanlış anlamayın, takip falan da etmiyorum maşallah anasayfa full komple saçım nasıl kıvırcıktan düze geçtim olmuş mu tarzı sorularla dolu. Hani ben sadece bir izleyiciyim, objektifim, hem de 50 mm.
Cevap sahibi+1 yılAhahhaa :D taam la taam sakin :D
Cevap sahibi+1 yılİşte maalesef ki diyorum hani bir günde 4-5 soru sormayın, millet her zaman burda. Gene sorularınızı yanıtlarlar yani hani burdalar. Saçınız 1 cm uzayınca hemen kestirip sormayın nasıl oldu diye. Fazla hırs yapıyosunuz beni beğensinler diye yapmayın bunu :D yazarız tabi ki de roman falan.
Cevap sahibi+1 yılTabi hocam öyledir taam haklısınız hiç bir konuda tartışmak istemiyorum :D iyi reklamlar :D
Cevap sahibi+1 yılSaatler sonra cevap attığın için konuyu unuttum mankafalı, neyse sus.
Cevap sahibi+1 yılFotoyu değiştirmiş ya, engellersen engelle l*n mankafalı herif.
Cevap sahibi+1 yılNe biliyim işte öyle yazdım, reklamlar...
En İyi Cevaplar
+1 yılsaçlarını biraz daha kısaltmalısın. görüşüme göre saçların sert ve sık. benimki yumuşak ve sık seninkiyle aynı sayılabilir ama dalgalı. şekil verebiliceğim şekilde kestiriyorum. kuaförünü iyi seç. sakal ve saçı aynı boyut yapabilirsin ne bilim saç senin sakal senin dene. kökü sende çıkar yine.
08 Yorumla- +1 yıl
hiç olmadı vur 3e. 3e vurana kadar her şekli dene. erkeksin sonuçta
- +1 yıl
bende yakın zamanda döndümde bekleyince ne olacak sanki sevgili bu bekleyince kaçsın :) yap gitsin hayat senin saç senin kan senin damar senin
- +1 yıl
gaylere bağlamamımı isterdin? :)
- +1 yıl
Tavsiye istedin nerelere bağladın evladım git ne istersen onu yap :)
+1 yılUzun saç yüz hatlarına göre yakışır veya yakışmaz ama yakışıyorsa sevilir :D erkekte sakalı severim. Gerçekten severim hani hele şu iron man ... Tapılası. Senin sakalı bilemem. Kendi boyum kısadır 162-3 gibi bir şey sanırım ama yinede 170boy itici gelir bana en az 180 derim :Dd
05 Yorumla- +1 yıl
Çıktığım erkeklerin en kısası 176 falandı , ve inan hiç bir sorun olmadı. Boy konusunda sorun yaşamadım yani
- +1 yıl
Tipsizmi cavsgsvshshs ve sen kendine yakışıklı diyorsun yani? Olgun erkekler boyu kiloyu saçı başı o kadar dert etmiyor. Kafaya bakıyorlar. İlgi alanlarına. İzlediği filmlere. Karakter vs. Sandığının aksine dış görünüşten daha önemli şeyler bunlar:))
+1 yılBence sakalin yakismis sana ama azcik kisaltsan fena olmaz, saclarini da iyi ki kestirmissin bence bu boy da gayet iyi ve giyime gelince spor iyidir iyi :)
027 Yorumla- +1 yıl
Link atamam su an ama yani mesela ayakkabi olarak spor ya da converse tercih etmelisiniz kot, keten pantolonlar (renkli keten de olabilir ama abartilmamak sartiyla) uzerine de kareli gomlekler spor tisortler vs vs
- +1 yıl
Evet? :D
- +1 yıl
Onlar da olur :D hatta onlar daha iyi
- +1 yıl
Simarma :D
- +1 yıl
Senden baska kim olcak :D sonucta ben senin butceni bilmiyordum genel konusmak durumundaydim :D
- +1 yıl
Pahali goreceli bir kavramdir :) ben o yuzden herkese gore konustum mecburen. Spor ayakkabilar derken hepsini icine aldim mesela.
- +1 yıl
Spor ya da converse dedim. Yanit asagida :)
- +1 yıl
Ben kisa beyaz converse seviyorum, herkesin kendi tercihidir :)
- +1 yıl
Yani? :D
- +1 yıl
Dunyadaki tum kizlar converse giymiyor zaten merak etme canim :)
- +1 yıl
Bilmiyormus gibi yapiyordun demeek ah canim :)
- +1 yıl
Lafin gelisi, agiz aliskanligi olmus kusura bakma :)
- +1 yıl
Pekala :)
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
13Cevap
Kısa saça kirli yakışır Uzun saça fazla sakal gitmez biraz parlak olmak lazım bence erkekte giyim onemlımi demişsin hacı herhalde onemlı neye bakıyo bu hatunlar sanıyosun saç-dişler-giyim kuşam çoğu sıralama boyledır ;D
03 YorumlaKimi erkeğe uzun saç gider genelde saç rengi sarıya yakın olanlara bazen siyah da saç yüz ile kendini gösterir. Benim saçım çok sık ve diken gibi şekil almıyor ve çok bakım istiyor uzun saç. Heleki yağlıysa kısa saç ve hafif düzenli sakal yap.
01 Yorumlasakalın biraz uzun olmuş gibi yani bana göre erkek de giyim önemlidir benim bir erkekde aradığım boy aralığı boyum 1.68 olduğu içiinn.. 1.78- 1.85 sanırım
017 Yorumlasac fena degıl fazla uzun hos durmuyo zaten, kırlı sakal guzel, erkek guzel gıyınmelı bnce aslında temız olması bunada bı katkı..
05 Yorumla
+1 yılSakal olmazsa olmaz giyimde spor daha iyi boyda 1.80-1.85 ideal :(
09 Yorumla- +1 yıl
Eşofman değil tabikide :D
- +1 yıl
Yok daha neler yani :D
- +1 yıl
Ne kötü olurdu
- +1 yıl
Aynen o ne öyle beden eğitimi hocası gibi :D
- Saç Bakım konusunda 561 cevap paylaştı.
+1 yılSakalsız ve kısa saçlı bir erkek diyorum çünkü cidden sakalı felan kesince inanılmaz çirkinleşiyor çoğusu.
07 Yorumla- +1 yıl
helal sana genç
- +1 yıl
bugün işime geleni anlıyorum :D
- +1 yıl
farkettim ^^
Gizli Üye(30-35)+1 yılSakalin hos degil bu tarz sakallar bana "ay yüzlüm" tamlamasini hatırlatıyor uzun kivircik sac fena degildir ama umarim kiz gibi arkadan baglamiyosundur bu hos olmaz ve boy 1.80 den uzun olsa iyi olur :):)
01 Yorumla
+1 yılwww.eciltbakimi.com/erkekler-icin-uzun-sac-bakimi/ kıvançın saçı kadar olsun
07 Yorumla- +1 yıl
En ideal saç bu bence erkek için benim zevkime göre tam.
- +1 yıl
Evet bu biraz daha düz saçlara uygun ama sana yakışadabilir görmediğim içn bişi diyemem
- +1 yıl
:)))
+1 yılyarısıuzun yarısı kısa saç iyidir.
böyle saça sakal gider.
giyim önemli değil dostum03 Yorumla- +1 yıl
ne biliyim.. sonunda çıplak kalınmayacak mı :Dahah
Sakalin pek hos durmuyo. Kisalt bence. Bu arada kirli sakalli erkekler bir numara :D
07 YorumlaKisa sac hafif sakal yakisiyorsa ve 175-185 arasi iyi bence
01 Yorumla
+1 yılKısa saç , , hafif kirli sakal, 1.70 -1.75 arası boy güzel olur bn bir erkeğe yakistiroyorum. Ayrca sakl iyi kesme
015 Yorumla- +1 yıl
Bnde 1.65 boy topuklu giyemiyorum o yyüzden çok uzun olmasn. d
- +1 yıl
Niyesini dedim ya :D
- +1 yıl
resmen beni anlatmış
- +1 yıl
Tabi öyledir kesin
- +1 yıl
Bna mı dedin
- +1 yıl
Olmasın o halde.!
+1 yılBiraz uzun sacli, biyikli (zorunlu degil) boyuda 175ten uzun olsun yetr
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKısa saç, sakallı olsa iyi ama olmasa da olur. Giyim önemli. Öyle garip pantolonlar ve ilginç eşofmanlar olmazsa çok iyi olır
01 Yorumla
+1 yılOrta uzunlukta sac, sakalsiz, giyim onemli ama bakim daha onemli
06 Yorumla- +1 yıl
Adamin suratini goremicem mi? :D
- +1 yıl
Al sakalsiz sevende var ;)
- +1 yıl
Hihi -.-
Saç pek bir mesele değil kendi zevkine kalmıs :D ama kesınlıkle sakallı olmalı :D
010 Yorumla- +1 yıl
Sakali napacan kızım
- +1 yıl
bu yorumunu gördükten snra bidaha sakal traşı olmam :D
+1 yılnormal boy, uzun olmayan, çok kısa olmayan saç :D Kirli sakal.
017 Yorumla- +1 yıl
İyi iyi :D
- +1 yıl
hop hemen havalanma :D
- +1 yıl
Sakasına takılıyoruz, aman sende :D
- +1 yıl
Tamam, susuyorum.*-*
- +1 yıl
Aa hala muhabbeti uzatıyor :D
- +1 yıl
Farkettiysen fotosu olanlarında %40'ı fake.;)
- +1 yıl
? :D:
- +1 yıl
Abim sadece bu kadarına izin veriyor. :D
+1 yıltamam kardeş yakışıklısın anladık habire sorma şu soruyu
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKısa saç hafif sakallı favorimdir
Giyim önemlidir boyun bölgem biraz uzun oldugu ıcın V yaka tisort favorimdir başarılar01 Yorumla
+1 yılmoruk bu kızların hepsi resmen beni anlatmış tamam kestim.
01 Yorumla
+1 yılGenetik olarak geç çikiyo l*n sakal noye kizlara hatirlatiyon :)
05 Yorumla- +1 yıl
Dertliyim kederliyimm :)
- +1 yıl
Ya iki uç tüy var ama gürlesmiyo :)
Ben tipimi begeniyorm kizlrn ne dedigini pek takmam :D
03 YorumlaKisa sac ve sakal cok iyi bence ve kesinlikle iyi giyinmeli
011 YorumlaKisa sacli ve saakalsiz :DD
023 Yorumla
+1 yılkısa saç ve kirli sakal ve spor giyim diyorum
01 Yorumla
+1 yılKısa saç, sakal, adam gibi bir tarz.
010 Yorumla- +1 yıl
küpe severim dövme sevmem
- +1 yıl
Yabancı aktörler ilgi alanım değil, adam dediğin anlı şanlı türk olcak
- +1 yıl
Tercih meselesi.
- +1 yıl
Himmn
- +1 yıl
Kufur yok
- +1 yıl
Karsinda bacin olsa o sekilde konuscan mi
+1 yılKısa saç ve tertemiz yüz boyda 1.80 ve yukarsı :)
016 Yorumla- +1 yıl
Sakal makal olmasın yani :) 1.72
- +1 yıl
Hadi tamam o kadar olsun ama çok fazla değil azcıkın :)
- +1 yıl
Heheh şu fotodaki sen misin :)
- +1 yıl
Sensen o zaman güzel böyle olsun sakallarını çoğaltma böyle iyi hoş duruyor :)
- +1 yıl
Hahaha kıvırcıkken de tatlıymışsın :D sevmem kıvırcık ama sende tatlı durmuş :D
- +1 yıl
şimdi bakınca kıvırcıkken böyle şirinsin ama kısa saçlıyken böyle karizmasın artık sen şirinlik mi seversin karizma mı orasını bilemem bana sorarsan kısa saç :)
- +1 yıl
Doğru karar :)
bence kısa saç ve sakal
boy en az 185 olmalı05 Yorumlaarda turan stili güzel bence
04 Yorumla- +1 yıl
ispanyollar hasta oluyomuş ona.
Sakal erkeğin makyajıdır
01 Yorumla
+1 yılSaç önemli değlde sakallı olsun
03 Yorumla- +1 yıl
Evet
saçın sakalınla ilgili 235435124 sorun
01 Yorumlakısa saç kirli sakal bıyık
03 Yorumla- +1 yıl
işte bu
+1 yılDün de sormadın mı?
07 Yorumla- +1 yıl
Biraz kısalt demiştim :D
- +1 yıl
gördüklerimi unutmuyorum.
- +1 yıl
nope
herzaman uzun saç..
01 YorumlaSakali kisalt
022 Yorumla- +1 yıl
www.google.nl/search boyle yap
- +1 yıl
Sacinida biraz kisalt mesela www.google.nl/search
Gizli Üye(36-45)+1 yıluzun saç seviyorum .
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin tip iyi ;)
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılevet
Devamını Gör(23)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar