Görüşler için teşekkürler
Erkeklere kısa saç mı uzun saç mı daha çok yakışıyor?
Görüşler için teşekkürler
Merhaba.
Herkesin yüz hattına ve kendisine uyum sağlayan saç şekli ve kesimi farklıdır. Yüz hatlarına uyum sağlayan kişilerde uzun saç aşırı seksi ve cool duruyor. Yakışmayanlara ise klasik saç kesim modelleri gider.
Bazi erkeklere uzun saci cok yakistiriyorum ama herkese yakismiyor. Begendigim modeller:



Vicdansizin evladi her sekilde yakisikli🙈:

Sana göre hangisi daha çok yakışıyor?
böyle uzun değil ama kısada değil havaya dikilmiş saç seviyorum dgfgg
Bilirim knk😌
Kisa
😊
Cevap
35Cevap
Saçımı uzattığım dönem kestir diyenler oluyordu, yüzüme gitmiyormuş, demek ki yüz şekli önemli.

Sence? 🤣
Kısa😂
Kısa olduğu malumda yakışıklı değil mi şimdi jason reyiz 😅😅
Adamın yüz hatları iyi ya. Herkese yakismaz bu saç tipi.
Yakışıklı adam😀
Kişiden kişiye değişir, bana her zaman kısa yakışır ki zaten fazla uzamaz saçım.
😂
Saçlar😂
Gül geç sdsdss😂
Problem yohh😂
Ben saçımı uzun seviyorum, bir dönem uzattım sonra kestim yine uzatacağım. Bana yakışmadığını söylüyorlar ama umurumda değil. Ben kendimi öyle beğeniyorum.
Ben uzun saçlıyım. Kısa saçlı halimden nefret ediyorum.
Kızların ne düşündüğü pek umrumda değil. Eşim kısaltmamı istese bile kısaltmam.
Saçı böyle olanlara düşüyorum ya
Benim saçlarım dalgalı. Çok uzayınca kıvır kıvır oluyor ve rahatız oluyorum. O yüzden kısa saç diyorum. İşin tuhafı daha bugün saç traşı oldum. 😂😂
Uzun saç yakışmıyor omza kadar falan.
Orta uzunluk yeterli duruyor
Çok uzun da değil, çok kısa da değil hafif uzun seviyorum ben.
Kısa hemen hemen hepsine yakışıyor. Uzun ise saç tipine ve kesimine bağlı.
Yanları al üstü yanlara göre kademeli olarak uzun bırak bide kirli sakal bu iş tamam
Ama güzel yapılırsa iyi bir model
Ya böyle kel olacak ya da uzun ortası pek hoşuma gitmiyor
dar saçlılar için uzun daha iyi geniş alın için kısa saç
Uzun saç her erkege yakışmaz. Ama bazılarına çok yakışıyor.
Bence kişiye göre değişir. Tipine göre kendisine en çok yakışanı yapmalı herkes.💫
Erkekten erkeğe farkeder bu.. Mesela benim yaquşuklu kardeşime uzun saç çok yakışıyor 😛
Örnek can yaman uzun yakışıyor adama kısa değil bence yani uzun lafın kısası herkeste değişir
Joniye uzun saç yakışıyor ya ☺️tipsiz erkeklere kısa saç bile yakışmıyor ☺️
Sonuclara bakmaya geldim ona gore seksi saclarimi uzatacagım
Keske anket yapsaydin ya cogunluk uzun diyosa keltos yapcam kisa diyosa uzaticaktim fak dı systm yani
Yüz yapısına göre değişir. Misal bana uzun yakılıyor.
Herkese farkli tarz yakisiyor
Ama çok uzun saci pek begenmiyorum erkeklerde
Yüz tipine göre değişir
Kararında kısalık iyidir
Kişisine göre degisir
En güzeli subay tıraşı
Kısa saç daha estetik.
Kısa saç
Kısa her zmaan kadında erkegede
Erkeğine göre değişir şimdi genelleme yapamam
Kendi adıma diyim bana yakışıyor. 😀
Kısa saç bence uzun saçlılar bana itici geliyor.
Kumralin ki baya iyi 👍
Kısa saçı daha çok kendime yakıştırıyorum
ben kelim uzun abws olur
Ne kısa ne uzun. Ben tam ortasında tutuyorum.
Kişi den kişi ye değişir
Erkekte 3 numara seviyorum 🧑🦲)
Ben uzattım saçımı yakıştırıyorum kendime.
Bana ne yapsan yakışmıyor kanka
Hiç bişey yakışmıyor
Sakin😂
Yalan mı knk
Haklısın herif
Aynen öyle
Orta saç 🤣
😂
kelim, hiç derdim yok :)
Kısa saçı yakıştırıyorum
Uzun ama çokta uzun olanlardan değil
Ben kısa saç severim.
Her tür olur bize.. Hatta kel de..
Uzun ne ya🤮
Kısa
Orta bence ne uzun ne kısa. 😊
Kısa
Sanırım kısa
Bence uzun saç
Kısa saç
Kısa iyidir
Kısa diyom bacim
Kısa saç
Uzun ve dağınık saç tabiki de :)
Kısa saç.
Orta uzunluk
Göreceli bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?