Türk kadınları otuz yaşından sonra neden klasik giyinir?

Türk kadınları otuz yaşından sonra neden klasik giyinir?
Selâmün aleyküm akşam güneşleri

Hepsi demiyorum tabi. Ama genel izlenimime ve tespitlerime göre, kadınlarımız otuz ve daha üstü yaşlarda hemen klasik giyime dönüyorlar. Erken sendrom mu desem ne desem bilemedim.

Halbuki deli taylar gibi şöyle yüksel bel jean, ateş kırmızısı sweet, birde spor ayakkabı pöff. Kurşun atsan geri döner, sadaka gibi ömür uzatır, sıcak su gibi hem akar hem yakar.
Türk kadınları otuz yaşından sonra neden klasik giyinir?
Cevapla