AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Yalana bak bunu sormak için üye olmuş hahahah kahkaha attım
yaw niye yalan söyleyeym arkadaşım başka ne için üye olcam l*n
o popya bir akor yapmak lazım dogru notaları veriyor mu diye
he yaw he
Rahatsizsan eger harekette bereket vardir :) yuruyus yap tempolu anca erir
Tesekkurler canım tavsiye icin :)
Çok iyi bence bazı kızlar o duruma gelmek için nelerin altına yatmiyor ki 😀😀
kalçaya belini kuvvetlendir, bol bol spor yap:)) kalçan süper, bele kuvvet;)
yolda yürürken bütün dikkatlari üzerine toparlayan bir popoya sahipsin kıymetini bil derim :)
bol şeyler giyerim popoyu belli etmeyen o yüzden dikkat çekmiyorum :) ama bir kere oturan bir şey giymiştim aynen dediğin gibi oldu :)
dediğim gibi kıymetini bil herkese nasip olmaz o popo :)
taam taam :)
Sevgilim olsan keşke desem herkes abaza diyecek ondan gizliden yazıyorum keşke arkadaşım olsan
niye
Etkilendim ya
sen de mi poposeversin ne çok poposever varmış. aslında popo iyi bir şey galiba
Hayır canım ne alaka yanlış bir benzetme fiziğine hayran kaldım ne poposu
soruma verilen cevaplara bakarsan anlardın. neyse teşekkür ederim yorum için
Abazalar sapıklar sağolsun anladım ben
aynen öyle
Boy kilo gogus ideal belle klca buyuk cok olmdi yni :)
Usta ellerde olsa çok güzel işlenirdi senin vücudun :)
gayet hoş bence. atalar boşa dememiş. yemegin salçalısı avradın kalçalısı makbuldür diye
Allahini seven suna caps atsin.
ben göğüs dışında pek ilgilenmem 86 iyidir.
Hmm
süper büyük popo iyidir :))
özele resim at
bir analiz yapalım
Resim yok
Foto olmadan yorum zor
Footo koyamm ya :)
İstersen özelden at ya da fotoğraf olmadan yorum yapanlarla idare et kanky
yorumlayamam görmem lazım
Orantısız gibi geldi bana :/
Sağlığın da yerindeyse çok güzel...
sağlığım yernde çok şükür
egonu mu tavanlayalım
yoo
ego tavanlayacak bir durum mu var ortada
Hayalperest değilim canlandiramiyorum
çok abes bir görüntüm yok zaten öyle canlandıramayacak kadr
Senlikdurum yok ben canlandiramiyorum tecrübe 0 . d
bir resm bakayım bana benzeyen internetten bulursam atarım sen de aklında canlandırırsn :)
Bosver ya zahmet etme
etmeyecektm zaten
ayakbileklerin inceyse ben sevdim. oldu bu iş :D
çok ince değil kalın da değil normal işte
kalçaya dikkat panpiş ^^
tüm mesele o zaten panpa :)
kim kardashian gibi görünüyosundur Allah bilir panpiş
benzetiyolar panpiş ama sevmiyom ben o kadını
aynn bende allahın türk düşmanı beyinden noksan gacısı o...
ermeni asıllıymış ya dimi
köken türkmüş türk oldugunu kabul etmiyormuş cidden türk kadınana benziyor
bence de. aman neyse ben de onu kabul etmiyom ne hali varsa görsün :)
Gayet iyi... sıkıntı yok...
Sagol
Beline gore kalcan buyuk abes duruyo olabilir
:D
ölçülerden anladığını düşünüyorsan kendinide yorumlarmısın :D
Onden bakinca abes degil de yandan ve arkadan..
Tabikide onden abes durmaz arkadan hos durur hatta belki yandan azcik abes durur oda belin ince ya onda
Bn mi yorumlayayim kndimi
Ayıp valla ya, bir insan kendini pazarlar mı?
Sacmlmabu konuda takintiliyim ve insanlarin gorusunu almk istiiyo. kndimi pazarlyack olsam buraya glmm
Hangi konuda takıntılısın? Ben göremedim takılacak bir şey?
Kilo dıs gorunus faln iste
Her 170 boy 60 kilodaki kişinin dış görünüşü aynı mı? Bırak Allah aşkına, kiloya da takıntın varsa zaten herkes iyi dese bile takmışsın, zayıfla kendi kafan rahat olsun..
Takinti iste
Kalçaların büyük baya :D
Benim popom meshur zaten iyi mi kotu mu bilemedim simdi :)
Bazılar için iyi bazıları için itici diyebiliriz
bir begenn cikar heralde :)"
Çıkar çıkar beğenenler evde kalmazsın :D
Amin amin :))
Hayal edemedim o oranları iyi diyolarsa iyidir
Orantisiz.. o yüzden versende hayir demem.
o g*t ne * p*rno yıldızı ol
oldu
Belinin ince olması harika, taparım sana
eyw
gel buraya kıs tapıcam :D
onun yerne 2 rekat namaz kıl :D
onu da yaparız.
yap bakalım
Önce sen canım :D
namaz mı kılayım anlamadım :)
Hayır, önce sana tapacağım :D
ince bir bel için mi tüm bunlar :)
Ve geniş bir kalça için.
vay be
tokatlamalıksın :D
abazasın
Yüzünün yanaklarından bahsediyorum, kalçalarının yanaklarından değil :D Asıl abaza sen oluyorsun bu durumda haha
iyi çevirdin. ince bel geniş kalçaya tapacağını söyledikten sonra tokatlamalıksın diyosun yani ne düşüneym bu durumda
Kalçaların da güzel tokatlanır ama ben yanaklarından bahsediyorum :D Güzelliğinin farkında değilsin bu yüzden işte
güzelliğimi görmüş gibi konuşuyosun :)
Hissedebiliyorum, görmek isterdim
her istenen olmuyo işte
Sen de istersen neden olmasın?
ben de istemiyorum
lol
komik olan ne
Garip davranışların
olabiler
bel gamzeni ısırırım asdad
anca rüyanda :)
Bu ölçülerde kıyafet bulman zor olmuyormu?
siz benim neler çektiğimi nereden bileceksiniz :) pantolon ve etek zor buluyorum genelde pens attırıyorum
Dokanmadan bir şey diyemem. Hissetmem lazım :)
oldu canm başka bir arzun?
Daha ne isterim ben yaa :)
kendi kıçına dokun sen hıyar seni
Çok kaba bir cevap oldu sizinkisi. Madem böyle kabalaşacaktınız neden bu tarz bir soru sorarsınız anlamıyorum.
ne var ki soruda.. ben sizin kadar fesat düşünemiyorum da
Çokda fesat değildi cevabım, espriyi yakalamadınız orda..
ne esprisi anlamadm
Nasıl bir kafayla düşünüyorsan artık hala anlayamamışsın beni :)
kafam yermde değil bir de gizli kullanıcı olduğum için sallıyom işte ya ciddiye alma :)
Madem öyle, bırakda biraz fantaziye kaçsın muhabbet ne dersin :)
maksatım fantezi değildi benim
anlıyorum seni canım. Ama benimkisi bir teklifti zaten :) Vücut ölçülerin fena sayılmaz , hiç bir erkek gördümü seni çıplak?
Yok canm gormedi
Neyse benim artık çıkmam gerek. Fırsat bulursam yine yazarım :) Ya da çekinmezsen bana mesaj atabilirsin. İyi akşamlar...
iyi akşamlarr :)
boy kilo ideal bence kilonu korumaya çalış.
kilo fazla diyo bazıları ama
hayır değil.. eğer spor yaparsan imrenilecek bir fiziğe sahip olursun.
spor da yapıyorum bakalım biraz zaman geçsin görelim nolcak
Muhteşem, harika, çok seksi, ölünesi, tapılası.
Tesekkurler bayım
Ne demek ne demek, iyiki bu sitedesiniz iyiki varsınız. Sizin gibi müstesna bir beyinle aynı siteye login olmak bile eşsiz.
İltifat yagmuruna tutuldum :)
İltifat derken?
Kaafa asmıyo onun biraz bos ver :D takılma kanka
Kalçalar büyük ama önemli olan dolgun mu değilmi
Kalcalar buyuk ama buyuk durmuyo derler. jennifer lopez kalcasi oldugunu soyleyenler var
Büyüklüğü şu şekilde önemli yürürken estetik bakımdan göze hoş gelmesi lazım
Bilmiyom yururkn nasil duruyo
Yürürken cok sallanıyor mu peki? Yani yumuşak bir kalçaya mı sahipsin
Yok caniim sallanmiyo.
Hımm sert o zaman kalçaların demek ki
Pek anlamiyorum bu seylerden o yuzden size soruyorum
Kalçalarını sıktığın zaman göğüslerin gibi yumuşak oluyor mu yani
büyük popo severim :D
selülitin falan yoksa no problem
Önde çıkıntı var mı peki :-o
nasıl yani
tam tokatlık kalça o zaman :D
tövbe tövbe
haklıyım ama
sen de tam dayaklıksın
haklıyım ama
sende tokatlamak istiyosun o zaman :D
suratının ortasına yumruk istiyosun o zaman
fena fikir değil
evet bence de
sen bayağı ciddisin la :D korkma kız tokatlamam
bir korktum ki sorma :)
ne bileyim fazla ciddiye almışsın. takılma bu kadar
taam taam
oha :D hep böylesini hayal etmişimdir
ne çok poposever varmış la
:D yağlı pis iğrenç değilse tabi... ne durumda seninki?
yağlı pis iğrenç değil. 100 cm deyince kafanızda ne canlandı bilmiyorum ama öyle devasa da değil
:D bel ince olunca zaten beklemiyordum o kadarını ben, nerde yaşıyosun sen?
dünyada bir yerde :)
nokta atışı istemiştim oysa :D ben de sana söylemicem dünyada nerde olduğumu, sakın profilime girip bakma :D
nokta atışı yok benm kitabımda :) sen bakma diyince baktım ama yinede yazmıyo dünyann neresnde olduğun :)
ne yazıyo ki profilimde :D gizlemeye çalıştım elimden geldiğince ama
bir şey yazmıyo işte gizli diyo :) sanki seni bulup kaçırcam ne gizliyon sende :)
gizlerim gizlemem orası beni ilgilendirir tamamen !!! popon büyük diye artistlik yapma bana :D tamam zaafım olabilir o görüntüye ama olsun genede yapma !!!
tamam gizemli boy ama ben senden daha gizemliyim :) hem popom büyük değil benm tamam mı gerçekten devasa durmuyo normal duruyo ama 100 cm deynce 1 metre falan kulağa büyük geliyo tabi :)
büyük derken iyi anlamda işte seksi durmuyo mu bir erkeği tahrik etçek kadar :/ yani bir beni her türlü tahrik eder kötü değil söylediğim :d demek istediğim benim bu zaafmdan yararlanıp 100 cm popo seviyorum diye artistlik yapmaman :D kimse artisstlik yapamaz hanfendi bana !! adını yazsana hadi
popomu kim görse jennifer lopez poposu var diyo ama belm daha ince. giydiğim şeylere göre değişiyo seksi olup olmama durumu ama söylediğim gibi bol kıyafetler giyerm popomu saklarım :) taam taam artislik yapmıyok zaten :D adımı yazmam la tüm gizemm kaybolur :)
poponun ölçüsünü bile biliyom zaten !! gizem de mi ismin gizem diyip duruyosun :D bir vurgu varmış gibi orda
popomun ölçüsünü bildiğin için artık beni tanımanmimkansızlaştı o yüzden ismimi demem ama gizem de değil yani :)
ya unuturum ben yeterki söyle adını :D kaçtı hatta poponun ölçüsü? onuda merak ettm bak şimdi ben
ben sana sordum mu adını :)
aynen sorup öğrenmen lazımdı çoktan :D yazıyım mı tanıştığına memnun olcan mı benimle
hiç tanışmayacaz o yüzden öğrenme ihtiyacı hissetmedm :) sana 38 diye hitap edeym sen anlarsın :)
ben de senin adını öğrenme ihtiyacı hissetmiyordum zaten, ha ayşe ha fatma ne farkeder, gizem dediğimde kendini bilcen nede olsa :D muhabbetin devamı gelcek ama sanırım, hitap falan etçek olduğuna göre
bana canın istediği gibi hitab edeblrsn ben anlarım :) yani sen ben burada olduğumuz sürece konuşuruk niye konuşmayak :)
özelden konuşalımda milleti rahatsız etmeyelim bari, yaz hadi bekliyom ya da takip neym et bir tepki ver hadi
millet rahatsız mı oluyo ya niye ki :)
biz yazdıkça konu yukarı taşınıyo ya hani :D biz de biraz bokunu çıkardık bence, bişeyler yapta bulaym hadi seni ben
taşınsın yukarı ne güzel tüm dnya duysun popomu :)
haha :D bu hayır demek oluyo sanırm !! ben konuşmak istiyodum ama seninle... özelden takip falan edersen sevinirim gizemcim.
özelden takip ederim etmesine de sende takio et şeysi yok aga nasıl takip edeyim
nası aççam onu ben? :D mesajda mı atamıyosun
şimdi bak bide açılmış olmalı
evet açıldı :)
takip edebilirsin o halde, izin veiryorum yani :D
Bence bir foyi kafani cekme bizde yorum yaoalim d.
foto yok
Bende hayal edemiyorum. dya
o kadar mı zor
Evet malesef. d o kadar popo gordum ki. d
anlıyorum :)
Hem meselegimden oturu hemde iliskiler den oturu. d
ilişkileri anladım da meslekle popoyu bir araya getiremedm mesleğin ne yavrum senn :)
Hemsire yavrusu. d
bol bol iğne yapıyon tabi :D
Kimine igne vururum kimi ne vurulurim. d
nasiiii :)
Guzel kiz geldimi. d vurulurum. d tatli oldumu. d hic kacirmm. d nasil olcak ya baska. d
vay köftehoooorr :)
Ne yapacan yoksa bekar hayati gecer. d
doğru sen de haklısın :)
Yani. d neyse ne kacar buradan biktim mk ya
Basen bolgen icin birşeyler yapman lazim bence.
yapıyorum onun için de yapıyorum hareketler falan. şekilsiz deeğilim ya yani öyle diyolar bilmiyorum..
Bol bol yüz bence çok faydali
yüzme fobim var ya. evde yapıyorum hareketler çömelme hareketi, bacağı indirme kaldırma falan ip atlıyom öyle yani.. arada yürüyüş yaparım. ama yüzemiyorum fena fobim var
anladım. ozaman hareketlerdense yuruyus yap. ama sakın merdıven ve bayır cıkma :)
onlar basen yapıyomuş dimi :)
evetttt. kas yapayım derken goz cıkarma :)))
tamam teşekkürlerr :)
büyük popo candır. maşallah maşallah
Popom normal benim ya
normal popoda candır hele arkaya doğru genişliyorsa süperdir
İyi bari
Popon neden genisliyor ki ya?
Nasil yani. kilo alinca iste
Kilo dan. ise sorun yok anal iliski yaşayınca da buyuyor gibi bir rivayet var
Anal iliski faln yok. kilodan ve biraz da genetik
Dolgun popo sorun olmaz bir bayan icin kiymetini bil
Eritmeye calisiyom ya
Nasil sporla mi?
Egzersiz yapiyorum iste
Vucudunla barışık ol... duzelmezse bile takma kafana.. yasin kac bilmiyorum ama takma bence
18 yasindayim. yeni yeni barisik olmaya bsladim iste
Gelişim evresi. olur böyle takma. kafana.. oliski yasama anal dan falan da tamam mi haydi..
tamam
:) söz de dinlermis aferin kardeşime
Dinlerim tabi :)
Nerelisin bakim sen?
Ankara
Neyse daha dazla meşgul etmeyeyim seni ben ankarali :)
Yok canm est o nasil soz :)
Gizli gizli soruda sormus ki gormeyelim diye :)
Cunku takintiliyim. arkadaslarima falan surekli soruyodum gina gelmisti artik :) bir sonraki soruyu acik sorarim :)
Peki bakalim artik nasil anlayacaksam acik. soru sordugunda sen oldugunu :) :)
ben söylerim sana ben olduğumu :d
Simdi ogreneyim ben sorun yoksa :)
belki bir gün canım isterse söylerim :)
Oooo peki bakalim :)
siz şimdi benm ismimi görmüyo musunuz :D gerçi söylesem nolacak yine kim olduğum belli değil :d
Hayir görmüyorum mesaj yazarsaniz ozelden gorebilirim sh an gorulmuyorsunuz
mesaj yazablmek için xper 2 sevyesnde olmam gerekiyomuş :)
Kullanıcı adini soylersen ben. buluurm seni :)
o zaman gizli kullanıcı olmamın bir anlamı kalmaz :)
amaan ya mademoiselleee kullanıcı ismim :) herkes görsün napak yani
Demokraside care tukenmez ama. neyse :)
ifşa ettm kendimi :D
Ben. neden fark etmedim :)
mademoiselleee dedim ya :)
Gördüm kuzu ama kisi aramasi yok sanirim burada deli oldum he face adi vereyim bari oradan ekle?
yok kmseye face vermiyorum almıyorum falan burdan konuşuruk artık :)
Takip etmeyi dener misin beni bi.. buradan
ahah çok mantıklı :)
Göğüsler küçük gerisi iyi gibi.
Goguslerden bn de sikayetciyim. allah bir yerden alinca bir yere veriyo iste :)
Oranı kuramamış :D
Yapcek bir sey yok :)
Kötü duruyodur ya öylede :D
Bana sorarsan kotu durmuyo :) buyuk goguslerim olsun da istemm ama biraz daha dolgun olablrdi tabi :)
Büyük olmasın normal olsun daha iyiydi :P
Oluur o da olur :) kac cm olsun mesela?
95 civarı iyidir
90 da anlasalim
Yok vallahi kurtarmaz
95 de buyuk la bn buyuk sevmm
Sen sevme zaten ben platonik severim o zaman :D
Buyuk memeli hatun yok sanki piyadada onlara takiliver platonik akla zarar bosver :)
Onlarda da kalça yok sizi kombinleyelim öyle bişey yapalım yani :D
Secim yap artik sendee cok sey istiyon kardesim :)
Balansı ayarlıyoruz işte :D
Bilemiyorum artik :)
Millet kudurdu ya :) tövbe yarabbi
Hadi ya :)
Özelden at diyen var :) buraya böyle soru sorma
Bilmiyorum burann seyini yeni uye oldum ama ozelden atmam tabikide
Bence uzaklaş iyi değil benim ikinci hesap site yenilendi bakym dedim insanlar aynı :)
Ben de pek begenmedim uzaklasmm cok zamn almaz :)
Tam isabet olur :) birde birine alşrsn birden gider üzülürsn
Kafa dagitmaya gelirim ya :)
Ya iyi arkadaşlarım vardı birden siliyolardı hesabı üzüldğm olmuştu
Ben burdan arkadas edinmm ya :)
Kendin bilirsin gizli :)
Tam hayalimdeki kizsin evlen benimle :)
Oldu canim :-)
Saka yaptim benim sevgilim var zaten ^^
Allah mesut etsin :)
popon kim kardaşyan gibi büyük mü mesela
Buyuk ama dikkat cekmiyo yani oyle
selülit çatlak yoksa iyidir boşver
ortalaman 83 karneye 4 düşer :D
Ooo tam sevdigim kasa :)
ben de sana soru sorabilir miyim
sor
yumurtanı nasıl seversin yağda mı haşlanmış mı yoksa döllenmiş mi
ne demek şimdi bu
ya da bunu anlamadıysan daha kolay sorayım
benim yüksek IQ um ile senin güzel vücudun ile süper çocuklar yapıp dünyayı ele geçirebiliriz:)
cevap at götünü merak ediyorum :D
la adamı hasta etma da
l*n kız hesabı acan erkeklerdensın sende
yoo konuşmamdan mı öyle diyon bazan kaba konuşurum
sana kötü seyler mi yazdım saka yoldan seni tanıma girisimlerim bunlar
takma sen arada yaparım böyle
takmıyorum ama sorularımın cevaplarını alamadım
ne sordundu
yorumların altında yer alıyor
Sana son sorum bil bakalım 148 tane dişi olan ve arkasında Hulk u saklayan şey nedir
alttaki sorularına cevabım hayır. son sorunu da bilmiyorum
cevap her zaman gözünün önünde olan birsey
Amerikada bu sorular işime yaramıştı ama
ney o gözümün önünde olan şey ya bir açık konuş kardeşim ne hep böyle dolaylı yoldan anlatıyon
bilmene yardımcı oluyorum
açık sözlülüğü ben de severim sadece güven vermek istedim cevap : fermuar :)
Açık ve net seninle tanısmak istiyorum ve skype nı istiyorum
fermuar mı :) iyimiş.. amerikada nasıl işe yaradı bu sorular kız tavlarkene mi :) burdan kimseyle tanışmam ayrıca. ne oldu niye tanışmak istiyosun onu da anlamadım
amerikadayken işe yaramıstı bu sorular tanısmak için güldüler sanırım biraz sempatik buldular sana da denedim ilgini cekmıstır umarım:)
merak ediyorum seni ilgimi çektim belki de yaratılma sebebimsindir :)
tanışmak için farklı aslında tekdüze olmayan şeyleri severim. ama bunu farklı olmak için yapmaman lazım içinden gelecek :) sözlere bak sözlere yaratılma sebebiymişmiş :) sanmıyorum canım en fazla burada konuşuruz
içimden gelmiyorsa kimse bunları zorla yaptıramaz bana :)
İyi o zaman bozma boyle devam et :)
karsımdaki boyle diyorsa bozmaya niyetim yok :)
tanışacak mıyız yoksa sonsuza kadar böyle mi devam edicez :)
sonsuza kadar böyle devam edicez :)
gamzelerini yerim senin ben
gamze mi ne gamzesi
BEL ÇUKURUN VARSA BELİNDE GAMZE DE VARDIR
hıı evet bel gamzesi var
onu diyorum işteee
anladık tamaam
hızlı resimden bişeyler yükle bence
gerek yok ya
yani yorum yapardık en azından
üye olmaz olaydım yemnlen pişman oldum ne boktan site bura ya
üğyelik silmek kolay ya
silecez artık
geçmiş olsun dielim ozaman
şişkosun bebegim yaaa
Ne siskosu la
bebeğim yuzunde guzelse benı alırmısın:D
Almam sen bana sisko dedin :)
cıdıdı al benı kız muhendısı bulamssın böle bak:D
Sen de boyle hakim bulmazsin :)
oyyy hayatımın hakımı ol gel bana :D adım kemal:D sarkım bakım nabacan
Alisigiz sarkmalara
nerelisin sen bakımmm
dunyada bir yerliyim işte
taş gibisinnn
Eyvallah
o gotte bülbül öte :))
Oooo :)
Ben Evet Diyorum Bizimlesin :)
O popo nasl vucuttan bgmsz bir sekilde buyudu:-)
hiçbir fikrim yok :) genetik olduğunu düşünüyorum :)
Ele avuca geliyosa sknti yok vurdugunda şak şak ses weriyosa tam kivamindadir
hiç denemedim
Bence dneme erkek arkadasin ya da kocan dner:-)
denemem zaten evlenmeden
popon nasl arkaya dogru genişliyor?
yani diyorum ki yanlara doğru genişlemiyo basen yok yani anlatabildim mi
çıkık kalçaa
süper yani
bence harika sexi
çıkık kalça mı oluyo. arkaya doğru genişliyo deynce ne anladın sen hemşerim
arzulanıyorsun emin ol
her kadın arzulanır
kalçaların daha çok arzulanıyor hemde her kadın arzulanmıyor bunu bil
neden
seksi olmayan birini arzulamıyorum çünkü
hmm.. bilemiyorum artık
biliyorum...
neyi biliyon
seni istediğimi :D
görmeden etmeden.. bence sen ne istediğini bilmiyon
bence de :D
Allah ım ya :)