Saçlarımın uçlarını maviye ve yeşile boyasam diyorum, kötü mü olur?

Saçlarım uzun. Uçlarını yaklaşık 3ay önce mora boyamıştım, zamanla boya aktığı için açık mor oldu renk. Şimdi mor kısmı akıtmadan yeşil ve maviye boyamak istiyorum sizce mor, yeşil ve mavi kötü mü durur?
Tüp boyada yeşili ve maviyi deneyen var mı?
Saçlarımın uçlarını maviye ve yeşile boyasam diyorum, kötü mü olur?
Cevapla