Giyime göre önyargılarım olmaz aşırı uç boyutlarda olmazsa elbette. Yoksa etrafta kapalı olupta neler yapanları da biliyoruz çok açık olmasada kapalı olmayıp eline erkek eli değmeyen de o yüzden asla giyimine bakıp bu iyidir bu kötüdür demem.
Ama aşırı açık giyen insanı da istemem sebebi de benim istediğim tarzda birisi değil ne ben onu değiştirmeye çalışayım ne de o beni.
Çok çok açık giyinen kızlara anlam veremiyorum sadece , bazıları gerçekten çıplak olmak için giyiyor ve güzelde durmuyor. çok abest giyinenler var özellikle tiktok videolarinda bilerek soyunuyorlar.
Sürekli mini etek ve topuklu ayakkabı giyerim cidden baya farklı bakan oluyor benim karşı cinste aşırı dar giyenler dikkatimi çekiyor ama bir on yargı yok
Kimseye önyargıyla bakmam ve karsımdakilerinde bana mn yargıyla bakmalarını istemem insan istediği gibi giyinsin karsısınadakine kötülüğümü dokunuyor sanki rahatsız oluyolarsa kafanı cevir bakma abi isteyen istediği gibi giyinsin herkes özgürdür
Çarşaf giyen insanlara karşı istemsiz bir önyargı oluşuyor Erkekler içinse şu çakma adidas eşofman takımı giyip, saçlarını dikenlere karşı önyargılı oluyorum
Beni açıklık kapalılık ya da ucuzluk pahalılık derecesi bir düşünceye sevketmez ama uyumsuz ve aptal gibi giyinmişse 😵 bağrı göbeğine kadar açık gömlek kırmızı ya da kısa paça dar bir pantolonla karşıma çıksa bırak ön yargıyı bayılsa su verirken bile bir düşünürüm
Kitabı kapağına göre yargılamam hiç birşey uzaktan görüldüğü gibi değildir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Valla önyargı diyosunuzda bir arkadaşım hep disiligini kullanarak erkekleri etkilemeye calisirdi mini etek giyip dekolteli fotolar atardı basitdi benim gözümde