Din için kapanma değil bu zaten bu yüzden o baş örtüsüne de gerek yok çıkarsin daha iyi en azından dini bklamamış olur kendine de dine de büyük iyilik yapmış olur
insanlar dini temsil etmez bunu unutma, din insanlardan bağımsız olarak vardır ve insanların nasıl olduğu ve göründüğü ile din eleştirisi yapamazsınız o yüzden yorumun aslında mantık dışı
Sen çok bilmiş kapa çeneni, din nedir çok iyi biliyorum ben ilahiyat mezunuyum dinler sosyolojisi psikolojisi herşeyi yalayıp yuttum. Bunların ateşi bol olsun mide bulandırıcı pislikler, bu neyse çarşafı giyen de aynı berbat
ateist olan da var, bence sen çok şekilcisin insanların içini bilemezsin, beddua edeceğine hidayet isteseydin iyi niyetli olduğunu düşünürdüm kendinle aşırı çelişen birisin
Ya ne hidayeti, bunlar artık aşmış ne desen boş, ayrıca herkes için neden uğraşayim dua edecek şey mi yok gözüme görünmeseler yeter ama ne mümkün her yer dolu bunlarla
herkes aynı olmak zorunda değil, insanların yaşam tarzını kınamak bana çok ilkelce geliyor, onun gibi olmazsın olur biter ama nefret etmek bana çok ayıp geliyor
Sevmek zorunda olmadığım gibi nefret de edebilirim gidip saçını başını yolmuyyorum ama görmek istememek yüzümü çevirmek de benim tercihim. Midem bulanıyor yapacak şey yok
Bu resim için yorum yapmadım genel konuştum bu kadınların ya dikkat çekmek ya da ailevi sıkıntılari olduğunu düşünüyorum tesettür takip vücut hatlarini çok belli eden şeyler giymek zaten çok mantıksız
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır oluşturmaz.
Oluşturur. İlk buluşmaya sütyenle gelse ön yargı duyarım
böyle gelse
Evet giyim şekli de insanın hakkında bilgi verir. Aşırı marjinal saçma giyimli biri puanı düşürür
bu tarz kötü ya da aşırı mı sence
Ya ben resmi görmeden soruyu açmadan keşfetten cevaplamistim. Sorunun trol olduğu kesinleşti cevaba gerek yok
iki yıldır tartışıyorum ailemle sırf bu yüzden, herkes din için kapanmıyor bunu bil, eleştirmek kimseye düşmez bence
Din için kapanma değil bu zaten bu yüzden o baş örtüsüne de gerek yok çıkarsin daha iyi en azından dini bklamamış olur kendine de dine de büyük iyilik yapmış olur
insanlar dini temsil etmez bunu unutma, din insanlardan bağımsız olarak vardır ve insanların nasıl olduğu ve göründüğü ile din eleştirisi yapamazsınız o yüzden yorumun aslında mantık dışı
Sen çok bilmiş kapa çeneni, din nedir çok iyi biliyorum ben ilahiyat mezunuyum dinler sosyolojisi psikolojisi herşeyi yalayıp yuttum. Bunların ateşi bol olsun mide bulandırıcı pislikler, bu neyse çarşafı giyen de aynı berbat
ateist olan da var, bence sen çok şekilcisin insanların içini bilemezsin, beddua edeceğine hidayet isteseydin iyi niyetli olduğunu düşünürdüm kendinle aşırı çelişen birisin
Ya ne hidayeti, bunlar artık aşmış ne desen boş, ayrıca herkes için neden uğraşayim dua edecek şey mi yok gözüme görünmeseler yeter ama ne mümkün her yer dolu bunlarla
herkes aynı olmak zorunda değil, insanların yaşam tarzını kınamak bana çok ilkelce geliyor, onun gibi olmazsın olur biter ama nefret etmek bana çok ayıp geliyor
Sevmek zorunda olmadığım gibi nefret de edebilirim gidip saçını başını yolmuyyorum ama görmek istememek yüzümü çevirmek de benim tercihim. Midem bulanıyor yapacak şey yok
neden miden bulanıyor peki? iki yüzlüce mi geliyor sana
Evet çok aşırı dekolte tuhafıma gidiyor ve birazda tatminsiz gibi geliyor sanki kendini teşhir etmekten hoşlanıyor gibi
gayet kapalı bir giyim tarzı değil mi bu tarz? yoksa dikkat çekmek için mi
Bu resim için yorum yapmadım genel konuştum bu kadınların ya dikkat çekmek ya da ailevi sıkıntılari olduğunu düşünüyorum tesettür takip vücut hatlarini çok belli eden şeyler giymek zaten çok mantıksız
katılmıyorum, çünkü herkes din için kapanmıyor, sevgilim de öyle mesela
Ne için kapanıyor ki ilginçmiş
Ben kıyafetlerin gereksiz detay olduğunu düşünüyorum ama insanlar çok abartıyor
Kıza bol bir tunik al
neden
Kız kapalı dar giyiyor vücut hatları belli salaş gömlek polar da olur geniş pantolon
kendini teşhir etmeyi seviyor
Teşhir edenin başında başörtüsü olması neyse herkesin kendi giyim tarzı
Aa evet ya dikkat ederim ben
bu tarz irite eder mi seni? sevgilinin kız arkadaşı olsa mesela
Sevgilime beğenmediğim bir giyinis tarzı olduğunu söylerim tavsiye veririm sadece
Tabi ki
tanıdıkça fikrin değişir mi sabit mi kalır yoksa
Değişir, duruma göre
mesela sevgilin, kız arkadaşım diye böyle birini tanıştırsa tepkin ne olurdu
Türbanlılar ön yargılıyımdır. Türbanlı oldukları için değil. Yüzlerini göremediğim için
A karşı ön yargılıyımdır.
neden peki? sana samimi gelmiyor mu
Hapsi değil
Hepsi değil pardon
Ama görseldeki kadın normal ben farklı kişilerden bahsediyorum. Naber deyince cevap vermekten utananlardan.
hmm , evet başı önde olup, tenhada blowjb yapanları diyosan öyle tanıdıklarım oldu, sana katılıyorum
Şu giyim ön yargı oluşturmaz, direkt motor derim
ciddi misin
hayır ilk etapta önemsemem
Oluşturabilir etkileyedebilir fazlasıyla
Evet
evet
Tabikii