AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
dikiş izini gördüm hiç önemi yok nerdeyse. hatta karizmatik bir hava katmış :)
öyle mi, teşekkür ederim :)
Önemli değil gerçekten.Böyle şeyleri kafana takıp üzme kendini lütfen.
Neden oldu bu yara izi.
6 yaşındayken trafik kazası geçirdim. Tabi ki şükrediyorum ben, daha kötü şeyler olabilirdi en kötüsü ölümden döndüm buna şükrediyorum ama yine de insan takıyor ya :) takmıyorum desem yalan olur :)
Aaa çok geçmiş olsun.Çok üzüldüm.Allah korumuş.Fotoğrafı da şimdi gördüm.Çok ta abartılacak kadar belli değil.Gerçekten buna şükretmelisin.Takma lütfen böyle kafana :).Kendini üzme :)
Teşekkür ederim, öyle yapamaya çalışacağım bundan sonra... :)
Rica ederim :).Bence de öyle yapmalısın.Bu kadar küçük şeyleri çok takma.Bunlar güzelliğini etkilemez.Tekrardan çok geçmiş olsun bu arada.
çok sağ ol
Rica ederim ne demek :).
Tebrik ederim bu arada :DDD
neden? :D
Fotoğrafına baktım da.Üzerinde Real Madrid kıyafeti vardı :DDDD.Ondan :D
evet ya teşekkür ederim ben zaten hissetmiştim :P :D
Hissettin demek :DDD.
Son dakikaya kadar mı hissettin :DDDD.Son dakikada gol oldu sonuçta :D
inanma :D
İnanıyorum :DDD.
Sen doğruyu söylüyorsun D:D.Yoksa Real Madrid kıyafeti giyermisin :DD
önem verdiğim birisiyse, verdiğim deger onun kusurlarını kapatır benim gözümde.
benim için iç güzellik önemli dışta önemli ama benim için gerçekten de iç
ama görünüş olarak beğenmediğin birinin içini merak etmezsin ki
olurmu ya sonuçta insanız öyle düşünme
maalesef böyle ama
gayet çkici duruyor
ayrı bir hava katmış
yakışmış
teşekkür ederim :)
rica edrm
iltifat değil ama gerçek
:))
:))
yara izi olunca insan olmuyormusun? insanlık herşeyden önemli gerisini boş ver
yok ya o kadar ciddi bir şey değil bu durum. her insanın kendinde beğenmediği şeyler vardır takar sonuçta benim ki de öyle...
boşa takma ozaman
öyle yapacağım artık...
faça mı var kızım, eski kulağı kesiklerden misin sen :)
takma sıkıntı olmaz
heh işte özelllikle erkeklerden biri gelip bana bunu diyor ya aynen bu sözler yani, çıldırıyoruuummmm :))))
zaten amaç o, seni çıldırtmak :)
ama üzülüyorum da aynı zamanda niye böyle diyorsunuz :(
çünkü güzelsin, ve muziplik yaparak yaklaşmanın bir kaç yolundan biri de budur
hey burayı okuyanlar duyuyor musunuz beni, bana böyle şakalar yapmayın ya üzülüyorum bak
bundan sonra seni üzen olursa beni çağır, ağızlarını yüzlerini dağıtayım
tamamdır
İstek attım lütfen kabul eder misin ya da bana mesaj ata bilir misin? Somak istediğim soru var bu konuyla ilgili😔
resmını gordum cok cıcısın hiiiiiiiiiiiiççççççççççççç sıkıntısı yokkk
teşekkür ederim :)
hıc takma yanı bende bısey sandım :D
galiba artık takmayacağım...
seven insan için biraz güzellik biraz iyi insan olmak önemli :)
:))
Kimse dışını beyenmediğinin içini merak etmez..
öyle
ama bir teselli ödülümüz var :) zaten bu tarz şeyleri cok irdeliyen insan çokta senin için doğru insan olmayacaktır :)
aynen öyle herkese katılıyorum bu konuda :)
nerede yara varki çok gzelsin
çok teşekkür ederim canım :) alnımda var
hayır çok tatlısın :) ^^
çoook teşekkür ederim canım ya :)
Rica ederim canım <3 çokda güzel duruyo :)
hadi canım :)
rahatsız etmiyecek düzeydeyse önemli deildir...
fotoğraf koydum bakabilirsin
nerdeyse belli bile değil sıkıntı yapmana gerek bir durum yok emin ol...
:) teşekkür ederim yorumun için
rica ederim ama cidden belli bile değil...zaten lazerle silinebiliyo artık...ama sendeki bir kusur değil.
yani bilerek yapmadım sonuçta :)
Kalbinde karakterinde cizik olmasnda.
Yoo hiç kötü değil hemde. Takmazlar merak etme.
öyle mii :) yorumun için teşekkür ederim...
Öyle tabii. Rica ederim :)
Kaza sonucu olduysa sorun değil.
O ne demek:) başka şekilde olsaydı ne değişirdi ki?
Mazoşistlerle pek işim olmaz.
ama benimki kaza sonucu, küçükken trafik kazası geçirmiştim.
O zaman sorun olmaz.
anladım
Gayet hoş birisin. Sıkıntı olmaz.
teşekkür ederim...
hiç sorun etmez seven kişi takılma bence (:
öyle yapmaya çalışacağım artık :)
o kadar derin bişey yok moruk
eyv dostum :D
gördüğümü söyledim moruk ümitsiz vakka değilsin ortada acı gerçek falanda yok
yaa iyi ki sormuşum var ya beni bu gece o kadar mutlu ettiniz ki... :) artık takmamaya çalışacağım
yani sorun olsada kafaya takmak sadece dahada zarar verir ki sorun yok sende iyi geceler moruk
iyi geceleeeeeeeeeer!
Benimde var fazla takma seven oyle sevsin
Seninki nerde :)
Sol yanagimin ustunde goz alti biraz:)
rahatsız oluyor musun peki :)
Yok valla fazla onemsemiyorum :)
artık ben de önemsemiycem galiba... :)
Ennn iyisii:* :)
Aşk varsa mazeret olmaz.
Kalbinde olmasında...
hayır önemsiyen erkekten de hayır gelmez zaten
doğru söylüyorsun...
o yuzden salamaman lazım
öyle yapacağım bundan sonra
o zaman bir afferini hakettin sen
link açılmıyor ve bu bir kusur değildir
boşluk bıraktım onu silip tekrar dene. http den sonra
birincisi güzelmişsin ikincisi bu gerçekten büyütülecek kadar bir iz değil ne kadar oldu bu ize
13 yıl
erken olsa o izin tedavisi mümkündü geç kalınmış
Ya deşme o konuyu :) ben kaza geçirince beni apar topar dışkapı hastanesine götürmüş etraftakiler, ordaki doktor da gelişi güzel dikiş atmış ama normalde estetik dikiş atması gerekirdi. Hadi onu da yapmadı ameliyattan sonra annemgile diyebilirdi kızınız şu şu ilaçları kullansın diye. Çünkü ameliyattan sonra izleri azaltan kremler var. Ama dışkapııyı bilen bilir çok kalabalıktır ve doktorlar pek ilgili değil. Annemdil de yazık o kadar şeyin telaşında benim izimi düşünmemişler çünkü ölümden döndüm sonuçta düşünsene alnım açılmış. Sonra da kaldı öyle...
ben sana bir tavsiyede bulunayım hiç uyuşukluk hissi var mı o bölgede
Yok normal tenimden hiç bir farkı yok benim için. Üstünden çok zaman geçti
keşke uyuşukluk hafif olsaydı
Zamanında yapılması gereken şeyler vardı ama işte... :)
yinede denemeni tavsiye ederim kantoron yağı ama el yapımı olucak
Yıllarca internette iz geçiren karışımlar aradım, denedim :) kantoron yağını da çok duydum ama üstünden çok zaman geçti ya işe yarayacağını düşünmüyorum ama tavsiyen için teşekkür ederim eğer bir günd enk gelirsem alırım mutlaka
geçmiş olsun alma kendin yapacaksın onu
Kendim nasıl yapıcam? kolay bir şey mi?
kolay kolay
aktardan gidip bir demet kanteron alıcaksın (maydanoz gibi bağda ve kırmızı olur)
bunu bir şişeye koyucaksın içerisine hakiki zeytinyağı koyup kapağı kapatıp güneşe bırakacaksın
gidip gelip 5 10 dakika sallayacaksın 20 gün sonra hazır
onu nasıl ve ne sıklıkla kullanıcam?
günde 2 3 kere masaj yapar gibi sürüceksin bu tüm yaraları iğleştiren ve tüm izleri yok eden bir iksir
not ettim tarifi ilgin için teşekkürler:)
geçmiş olsun
teşekkür ederim...
rica ederim :D
Hayırdır o yara izinin sebebi nedir ;)
Keşke ;) lik bir durum olsaydı ama benim için acı bir hatırası var, küçükken trafik kazası geçirmiştim...
O yara yüzünü bozuyormu baya.Yoksa ufak bir yara mı?
Şimdi yalan söyleyemem yani bence bozuyor, kaşlarımın ortasından alnıma doğru çapraz bir şekilde bir nevi Miss Potter... :) ama dikiş izi çok eski olduğu için böyle dikiş izi gibi değil de çizik gibi... Fondötenle renk ayrımını kapatıyorum ama yine de belli oluyor tabi
İnsan olan birşey demez.Tiksiniyorum yok beğenmiyorum diyen insan olamaz ;) Allah böyle bir kaza birdaha vermesin geçmiş olsun.Sevgilin ne diyor bu duruma?
Teşekkür ederim... Sevgilim yok
Olsun oda olur takma kafaya
seni seven öyle sevsin yeterki kalbin güzel olsun
:))
Isterse eli kolu olmasin icinde kalp olsa yeter
o dikişi göz önüne almazken güzel misin?
Ya ben güzelim diyen insanlardan nefret ediyorum ama burada konu biraz farklı yani illa ki bir yorum yapmam lazım galiba... Esasen çok aşırı bir güzelliğim yok yani ama dikkat çekici biriyim galiba. Çünkü genel olarak iyi giyinirim, giydiğimi yakıştırırım bence zevkli biriyim. Yüzümü de Hande Soral ve Yasemin Ergene'ye benzetiyorlar...
ben aldırış etmem benim bir kalbim var
hiç önemi yok aldırma..
:))
Sevdiysek hayır , asla
Ama hani olay sevmeden önce başlıyor ya maalesef dış görünüşle alakalı
estetik ameliyat ile düzelmiyormu?
3 yıl önce gittim doktora. tamamen geçmesi gibi bir durum söz konusu değil tabi ama doktor ameliyatla daha iyi bir hale getirebiliriz demişti ama onun da garantisi yok. o zaman ameliyat olmayı göze alamadım 6 ay güneş çıkmayacaktım vs. ama bu yaz tekrar başka bir doktora gitmeyi planlıyorum. ameliyatsız başka ne gibi işlemler yaparız diye. ama benim amacım geçirmeye veya saklamaya çalışmak değil, sonuçta yıllardır o da benimle beraber ve onunla barışık olmak istiyorum :)
degği önemli olan kalbinde yara olmasın
hiç sıkıntı değil :)
evet olmazsa olmaz
dalga mı geçiyorsun
hanım abla fani şeylere takılma ya, yüzünde yara var ya da yok, seni seven sadece görünüşün için sevecekse sevmesin zaten
sorduğuma pişman ettiniz ya :( konu nerelere geldi. ben sadece fikirlerinizi almak istemiştim, o kadar vahim bir durum yok yani ortada
yakışmış desem :)
bunu söyleyen ilk insansın :D teşekkür ederim ama olmamasını tercih ederdim yine de :)
olmamasını tercih etmen gayet doğal. kimse istemez herhangi bir yerinde iz olmasını ama kötü değil emin ol :)
inşallah bir gün ben de böyle düşünmeye başlarım :)
düşünüyorsun ya bakma böyle dediğine :) düşünmüyorsan da bugünden itibaren başla kendinle barışık ol :) benim de saçlarım dökülmüş ama hiç umursamıyorum ;)
öyle olmaya çalışıyorum zaten :) teşekkür ederim yorumun için...
belli ki kafaya çok takmışsın ama inan kafaya takılacak bir durum kesinlikle yok.
ya bana hala takıntılı diyebilirsin ama şöyle, fotoğrafta çok belli olmamış ama normal hayatta direkt göze çarpıyor inan bana :)
fotoğrafta da belli oluyo ama gerçekten takıntı yapmanı gerektiren bir durum yok
ya ben zaten yapmıyordum belli bir zamana kadar ama benim de başıma bazı şeyler geldi, onlar çok moralimi bozdu ve beni takıntılı bir hale getirdi
Değil.
Şimdi güncellemeye ve profil fotoğrafına baktım söylediğimi tekrarlıyorum değil.
:) yorum için teşekkür ederim...
Rica ederim...
beyaz tenlimisin?
ya daha 20 dk önce kaydoldum nasıl cevap verileceğini bile bilmiyorum burdan sanırım :) kullanıcıyı da bilerek gizlemedim... Yok beyaz tenli değilim ya buğday denilebilir. Estetik doktoruna gittğimde o da öyle demişti keşke iskandinav insanları gibi beyaz tenli olsaydın o zaman hiç belli olmaz demişti... :)
Senin dedigin gibi birisini gördüm bana çekici geldi :-) beyaz tenliydi dicektim o sen miydun değil mişsin.Sakın göznde büytme gzellige bakan kz ya da erkek hava atma cabasna bkar
doğru diyorsun...
Sen gzelsin
teşekkür ederim :D
:-)
sıfır önem ;)
hatta daha çekici olabilir
o iz belli bile olmuyo bunumu takıon
Gerçek hayatta öyle bir belli oluyor ki :) insanların bakışlarından anlayabiliyorum :)
emin ol itici değil.kızlar bakabilir onların yapısı kıskanç.sende kızsın :D ama erkekler oraya degil sana bakıolardır sende psikolojikmen oraya bakıyolar sanıosndr
İnşallah söylediğin gibidir :)
pek bir önemi yok
önemli değil
açamadım resmi.
http den sonraki boşluğu sil
anlındaki izi mi sorun ediyorsun?
ya hemen önyargılı davranmayın :( kim ister ki öyle bir iz... sorun değil de takıyorum diyelim işte
önyargılı davrandığımı düşünerek ön yargılı davrandın :) benimki sadece bir soruydu :P
küçükken bir kalorifer vak'ası mı bu? :)
:) küçükken trafik kazası geçirdim, ordan hatıra...
kafaya takılacak bir şey değil, geçmiş olsun :) hem küçük bir operasyonla düzeltilebilir ancak bence gerek yok :)
sağ ol :)
üzme kendini boş yere :)
:))
çok değildir
Hayır görmem
önemsiz bir şey.