• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Bir kızın yüzünde yara izi olması erkek için önemli midir? (Sayfa 2)

Lanawinters
Lanawinters Takip Et
Xper 5 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
20
Yapay Zekaya Sor
Bir kızın yüzünde yara izi olması erkek için önemli midir?
Cevapla
Erkek Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

93

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • izmend
    izmend Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    dikiş izini gördüm hiç önemi yok nerdeyse. hatta karizmatik bir hava katmış :)

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      öyle mi, teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • cannn22
    cannn22 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Önemli değil gerçekten.Böyle şeyleri kafana takıp üzme kendini lütfen.
    Neden oldu bu yara izi.

    0
    12 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      6 yaşındayken trafik kazası geçirdim. Tabi ki şükrediyorum ben, daha kötü şeyler olabilirdi en kötüsü ölümden döndüm buna şükrediyorum ama yine de insan takıyor ya :) takmıyorum desem yalan olur :)

      Yorumla
    • cannn22
      cannn22
      +1 yıl

      Aaa çok geçmiş olsun.Çok üzüldüm.Allah korumuş.Fotoğrafı da şimdi gördüm.Çok ta abartılacak kadar belli değil.Gerçekten buna şükretmelisin.Takma lütfen böyle kafana :).Kendini üzme :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, öyle yapamaya çalışacağım bundan sonra... :)

      Yorumla
    • cannn22
      cannn22
      +1 yıl

      Rica ederim :).Bence de öyle yapmalısın.Bu kadar küçük şeyleri çok takma.Bunlar güzelliğini etkilemez.Tekrardan çok geçmiş olsun bu arada.

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      çok sağ ol

      Yorumla
    • cannn22
      cannn22
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek :).
      Tebrik ederim bu arada :DDD

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      neden? :D

      Yorumla
    • cannn22
      cannn22
      +1 yıl

      Fotoğrafına baktım da.Üzerinde Real Madrid kıyafeti vardı :DDDD.Ondan :D

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      evet ya teşekkür ederim ben zaten hissetmiştim :P :D

      Yorumla
    • cannn22
      cannn22
      +1 yıl

      Hissettin demek :DDD.
      Son dakikaya kadar mı hissettin :DDDD.Son dakikada gol oldu sonuçta :D

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      inanma :D

      Yorumla
    • cannn22
      cannn22
      +1 yıl

      İnanıyorum :DDD.
      Sen doğruyu söylüyorsun D:D.Yoksa Real Madrid kıyafeti giyermisin :DD

      Yorumla
  • esquel
    esquel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    önem verdiğim birisiyse, verdiğim deger onun kusurlarını kapatır benim gözümde.

    0
    0 Yorumla
  • battal66
    battal66 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    benim için iç güzellik önemli dışta önemli ama benim için gerçekten de iç

    0
    3 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      ama görünüş olarak beğenmediğin birinin içini merak etmezsin ki

      Yorumla
    • battal66
      battal66
      +1 yıl

      olurmu ya sonuçta insanız öyle düşünme

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      maalesef böyle ama

      Yorumla
  • ayn1299
    ayn1299 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    gayet çkici duruyor
    ayrı bir hava katmış
    yakışmış

    0
    4 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      rica edrm
      iltifat değil ama gerçek

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • KinginTheNorth
    KinginTheNorth Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    yara izi olunca insan olmuyormusun? insanlık herşeyden önemli gerisini boş ver

    0
    3 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      yok ya o kadar ciddi bir şey değil bu durum. her insanın kendinde beğenmediği şeyler vardır takar sonuçta benim ki de öyle...

      Yorumla
    • KinginTheNorth
      KinginTheNorth
      +1 yıl

      boşa takma ozaman

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      öyle yapacağım artık...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    faça mı var kızım, eski kulağı kesiklerden misin sen :)
    takma sıkıntı olmaz

    0
    7 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      heh işte özelllikle erkeklerden biri gelip bana bunu diyor ya aynen bu sözler yani, çıldırıyoruuummmm :))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      zaten amaç o, seni çıldırtmak :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      ama üzülüyorum da aynı zamanda niye böyle diyorsunuz :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çünkü güzelsin, ve muziplik yaparak yaklaşmanın bir kaç yolundan biri de budur

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      hey burayı okuyanlar duyuyor musunuz beni, bana böyle şakalar yapmayın ya üzülüyorum bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bundan sonra seni üzen olursa beni çağır, ağızlarını yüzlerini dağıtayım

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      tamamdır

      Yorumla
  • VeRaa0
    VeRaa0 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    İstek attım lütfen kabul eder misin ya da bana mesaj ata bilir misin? Somak istediğim soru var bu konuyla ilgili😔

    0
    0 Yorumla
  • emirrrr
    emirrrr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    resmını gordum cok cıcısın hiiiiiiiiiiiiççççççççççççç sıkıntısı yokkk

    0
    3 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • emirrrr
      emirrrr
      +1 yıl

      hıc takma yanı bende bısey sandım :D

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      galiba artık takmayacağım...

      Yorumla
  • quentrao
    quentrao Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    seven insan için biraz güzellik biraz iyi insan olmak önemli :)

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • isimmisimyok
    isimmisimyok Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl

    Kimse dışını beyenmediğinin içini merak etmez..

    0
    3 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      öyle

      Yorumla
    • isimmisimyok
      isimmisimyok
      +1 yıl

      ama bir teselli ödülümüz var :) zaten bu tarz şeyleri cok irdeliyen insan çokta senin için doğru insan olmayacaktır :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      aynen öyle herkese katılıyorum bu konuda :)

      Yorumla
  • sirinok
    sirinok Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    nerede yara varki çok gzelsin

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      çok teşekkür ederim canım :) alnımda var

      Yorumla
  • banurslan
    banurslan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    hayır çok tatlısın :) ^^

    0
    3 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      çoook teşekkür ederim canım ya :)

      Yorumla
    • banurslan
      banurslan
      +1 yıl

      Rica ederim canım <3 çokda güzel duruyo :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      hadi canım :)

      Yorumla
  • ethan_hunt
    ethan_hunt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    rahatsız etmiyecek düzeydeyse önemli deildir...

    0
    5 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      fotoğraf koydum bakabilirsin

      Yorumla
    • ethan_hunt
      ethan_hunt
      +1 yıl

      nerdeyse belli bile değil sıkıntı yapmana gerek bir durum yok emin ol...

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :) teşekkür ederim yorumun için

      Yorumla
    • ethan_hunt
      ethan_hunt
      +1 yıl

      rica ederim ama cidden belli bile değil...zaten lazerle silinebiliyo artık...ama sendeki bir kusur değil.

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      yani bilerek yapmadım sonuçta :)

      Yorumla
  • HayatınBenim
    HayatınBenim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 58%
    +1 yıl

    Kalbinde karakterinde cizik olmasnda.

    0
    0 Yorumla
  • ŞuraCan
    ŞuraCan Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 807 cevap paylaştı.

    Yoo hiç kötü değil hemde. Takmazlar merak etme.

    0
    2 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      öyle mii :) yorumun için teşekkür ederim...

      Yorumla
    • ŞuraCan
      ŞuraCan
      +1 yıl

      Öyle tabii. Rica ederim :)

      Yorumla
  • muhendisozi
    muhendisozi Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Kaza sonucu olduysa sorun değil.

    0
    5 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      O ne demek:) başka şekilde olsaydı ne değişirdi ki?

      Yorumla
    • muhendisozi
      muhendisozi
      +1 yıl

      Mazoşistlerle pek işim olmaz.

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      ama benimki kaza sonucu, küçükken trafik kazası geçirmiştim.

      Yorumla
    • muhendisozi
      muhendisozi
      +1 yıl

      O zaman sorun olmaz.

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      anladım

      Yorumla
  • Z0RR0
    Z0RR0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Gayet hoş birisin. Sıkıntı olmaz.

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      teşekkür ederim...

      Yorumla
  • firstlovefeeling
    firstlovefeeling Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    hiç sorun etmez seven kişi takılma bence (:

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      öyle yapmaya çalışacağım artık :)

      Yorumla
  • bitikinsan
    bitikinsan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    o kadar derin bişey yok moruk

    0
    5 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      eyv dostum :D

      Yorumla
    • bitikinsan
      bitikinsan
      +1 yıl

      gördüğümü söyledim moruk ümitsiz vakka değilsin ortada acı gerçek falanda yok

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      yaa iyi ki sormuşum var ya beni bu gece o kadar mutlu ettiniz ki... :) artık takmamaya çalışacağım

      Yorumla
    • bitikinsan
      bitikinsan
      +1 yıl

      yani sorun olsada kafaya takmak sadece dahada zarar verir ki sorun yok sende iyi geceler moruk

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      iyi geceleeeeeeeeeer!

      Yorumla
  • Safimlanben18
    Safimlanben18 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benimde var fazla takma seven oyle sevsin

    0
    6 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Seninki nerde :)

      Yorumla
    • Safimlanben18
      Safimlanben18
      +1 yıl

      Sol yanagimin ustunde goz alti biraz:)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      rahatsız oluyor musun peki :)

      Yorumla
    • Safimlanben18
      Safimlanben18
      +1 yıl

      Yok valla fazla onemsemiyorum :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      artık ben de önemsemiycem galiba... :)

      Yorumla
    • Safimlanben18
      Safimlanben18
      +1 yıl

      Ennn iyisii:* :)

      Yorumla
  • HsynZgrZtrk
    HsynZgrZtrk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aşk varsa mazeret olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • EternumNocturne
    EternumNocturne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kalbinde olmasında...

    0
    0 Yorumla
  • no_mercy
    no_mercy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    hayır önemsiyen erkekten de hayır gelmez zaten

    0
    4 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      doğru söylüyorsun...

      Yorumla
    • no_mercy
      no_mercy
      +1 yıl

      o yuzden salamaman lazım

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      öyle yapacağım bundan sonra

      Yorumla
    • no_mercy
      no_mercy
      +1 yıl

      o zaman bir afferini hakettin sen

      Yorumla
  • ceza_ceza
    ceza_ceza Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    link açılmıyor ve bu bir kusur değildir

    0
    20 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      boşluk bıraktım onu silip tekrar dene. http den sonra

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      birincisi güzelmişsin ikincisi bu gerçekten büyütülecek kadar bir iz değil ne kadar oldu bu ize

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      13 yıl

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      erken olsa o izin tedavisi mümkündü geç kalınmış

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Ya deşme o konuyu :) ben kaza geçirince beni apar topar dışkapı hastanesine götürmüş etraftakiler, ordaki doktor da gelişi güzel dikiş atmış ama normalde estetik dikiş atması gerekirdi. Hadi onu da yapmadı ameliyattan sonra annemgile diyebilirdi kızınız şu şu ilaçları kullansın diye. Çünkü ameliyattan sonra izleri azaltan kremler var. Ama dışkapııyı bilen bilir çok kalabalıktır ve doktorlar pek ilgili değil. Annemdil de yazık o kadar şeyin telaşında benim izimi düşünmemişler çünkü ölümden döndüm sonuçta düşünsene alnım açılmış. Sonra da kaldı öyle...

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      ben sana bir tavsiyede bulunayım hiç uyuşukluk hissi var mı o bölgede

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Yok normal tenimden hiç bir farkı yok benim için. Üstünden çok zaman geçti

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      keşke uyuşukluk hafif olsaydı

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Zamanında yapılması gereken şeyler vardı ama işte... :)

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      yinede denemeni tavsiye ederim kantoron yağı ama el yapımı olucak

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Yıllarca internette iz geçiren karışımlar aradım, denedim :) kantoron yağını da çok duydum ama üstünden çok zaman geçti ya işe yarayacağını düşünmüyorum ama tavsiyen için teşekkür ederim eğer bir günd enk gelirsem alırım mutlaka

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      geçmiş olsun alma kendin yapacaksın onu

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Kendim nasıl yapıcam? kolay bir şey mi?

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      kolay kolay
      aktardan gidip bir demet kanteron alıcaksın (maydanoz gibi bağda ve kırmızı olur)
      bunu bir şişeye koyucaksın içerisine hakiki zeytinyağı koyup kapağı kapatıp güneşe bırakacaksın
      gidip gelip 5 10 dakika sallayacaksın 20 gün sonra hazır

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      onu nasıl ve ne sıklıkla kullanıcam?

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      günde 2 3 kere masaj yapar gibi sürüceksin bu tüm yaraları iğleştiren ve tüm izleri yok eden bir iksir

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      not ettim tarifi ilgin için teşekkürler:)

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      geçmiş olsun

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      teşekkür ederim...

      Yorumla
    • ceza_ceza
      ceza_ceza
      +1 yıl

      rica ederim :D

      Yorumla
  • forfuckssake
    forfuckssake Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Hayırdır o yara izinin sebebi nedir ;)

    0
    6 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Keşke ;) lik bir durum olsaydı ama benim için acı bir hatırası var, küçükken trafik kazası geçirmiştim...

      Yorumla
    • forfuckssake
      forfuckssake
      +1 yıl

      O yara yüzünü bozuyormu baya.Yoksa ufak bir yara mı?

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Şimdi yalan söyleyemem yani bence bozuyor, kaşlarımın ortasından alnıma doğru çapraz bir şekilde bir nevi Miss Potter... :) ama dikiş izi çok eski olduğu için böyle dikiş izi gibi değil de çizik gibi... Fondötenle renk ayrımını kapatıyorum ama yine de belli oluyor tabi

      Yorumla
    • forfuckssake
      forfuckssake
      +1 yıl

      İnsan olan birşey demez.Tiksiniyorum yok beğenmiyorum diyen insan olamaz ;) Allah böyle bir kaza birdaha vermesin geçmiş olsun.Sevgilin ne diyor bu duruma?

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Teşekkür ederim... Sevgilim yok

      Yorumla
    • forfuckssake
      forfuckssake
      +1 yıl

      Olsun oda olur takma kafaya

      Yorumla
  • Aslanbey032
    Aslanbey032 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    seni seven öyle sevsin yeterki kalbin güzel olsun

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • kosmo
    kosmo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Isterse eli kolu olmasin icinde kalp olsa yeter

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    o dikişi göz önüne almazken güzel misin?

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Ya ben güzelim diyen insanlardan nefret ediyorum ama burada konu biraz farklı yani illa ki bir yorum yapmam lazım galiba... Esasen çok aşırı bir güzelliğim yok yani ama dikkat çekici biriyim galiba. Çünkü genel olarak iyi giyinirim, giydiğimi yakıştırırım bence zevkli biriyim. Yüzümü de Hande Soral ve Yasemin Ergene'ye benzetiyorlar...

      Yorumla
  • sanal1979
    sanal1979 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 47
    +1 yıl

    ben aldırış etmem benim bir kalbim var

    0
    0 Yorumla
  • cansuerdg
    cansuerdg Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    hiç önemi yok aldırma..

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • GetOnGirl
    GetOnGirl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sevdiysek hayır , asla

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Ama hani olay sevmeden önce başlıyor ya maalesef dış görünüşle alakalı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    estetik ameliyat ile düzelmiyormu?

    0
    1 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      3 yıl önce gittim doktora. tamamen geçmesi gibi bir durum söz konusu değil tabi ama doktor ameliyatla daha iyi bir hale getirebiliriz demişti ama onun da garantisi yok. o zaman ameliyat olmayı göze alamadım 6 ay güneş çıkmayacaktım vs. ama bu yaz tekrar başka bir doktora gitmeyi planlıyorum. ameliyatsız başka ne gibi işlemler yaparız diye. ama benim amacım geçirmeye veya saklamaya çalışmak değil, sonuçta yıllardır o da benimle beraber ve onunla barışık olmak istiyorum :)

      Yorumla
  • bilirkişi35
    bilirkişi35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    degği önemli olan kalbinde yara olmasın

    0
    0 Yorumla
  • wantura
    wantura Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    hiç sıkıntı değil :)

    0
    0 Yorumla
  • salmanhakann
    salmanhakann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    evet olmazsa olmaz

    0
    3 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      dalga mı geçiyorsun

      Yorumla
    • salmanhakann
      salmanhakann
      +1 yıl

      hanım abla fani şeylere takılma ya, yüzünde yara var ya da yok, seni seven sadece görünüşün için sevecekse sevmesin zaten

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      sorduğuma pişman ettiniz ya :( konu nerelere geldi. ben sadece fikirlerinizi almak istemiştim, o kadar vahim bir durum yok yani ortada

      Yorumla
  • nattural
    nattural Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    yakışmış desem :)

    0
    9 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      bunu söyleyen ilk insansın :D teşekkür ederim ama olmamasını tercih ederdim yine de :)

      Yorumla
    • nattural
      nattural
      +1 yıl

      olmamasını tercih etmen gayet doğal. kimse istemez herhangi bir yerinde iz olmasını ama kötü değil emin ol :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      inşallah bir gün ben de böyle düşünmeye başlarım :)

      Yorumla
    • nattural
      nattural
      +1 yıl

      düşünüyorsun ya bakma böyle dediğine :) düşünmüyorsan da bugünden itibaren başla kendinle barışık ol :) benim de saçlarım dökülmüş ama hiç umursamıyorum ;)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      öyle olmaya çalışıyorum zaten :) teşekkür ederim yorumun için...

      Yorumla
    • nattural
      nattural
      +1 yıl

      belli ki kafaya çok takmışsın ama inan kafaya takılacak bir durum kesinlikle yok.

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      ya bana hala takıntılı diyebilirsin ama şöyle, fotoğrafta çok belli olmamış ama normal hayatta direkt göze çarpıyor inan bana :)

      Yorumla
    • nattural
      nattural
      +1 yıl

      fotoğrafta da belli oluyo ama gerçekten takıntı yapmanı gerektiren bir durum yok

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      ya ben zaten yapmıyordum belli bir zamana kadar ama benim de başıma bazı şeyler geldi, onlar çok moralimi bozdu ve beni takıntılı bir hale getirdi

      Yorumla
  • Nightmar3
    Nightmar3 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Değil.

    0
    3 Yorumla
    • Nightmar3
      Nightmar3
      +1 yıl

      Şimdi güncellemeye ve profil fotoğrafına baktım söylediğimi tekrarlıyorum değil.

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :) yorum için teşekkür ederim...

      Yorumla
    • Nightmar3
      Nightmar3
      +1 yıl

      Rica ederim...

      Yorumla
  • FantasyTown
    FantasyTown Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    beyaz tenlimisin?

    0
    6 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      ya daha 20 dk önce kaydoldum nasıl cevap verileceğini bile bilmiyorum burdan sanırım :) kullanıcıyı da bilerek gizlemedim... Yok beyaz tenli değilim ya buğday denilebilir. Estetik doktoruna gittğimde o da öyle demişti keşke iskandinav insanları gibi beyaz tenli olsaydın o zaman hiç belli olmaz demişti... :)

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      Senin dedigin gibi birisini gördüm bana çekici geldi :-) beyaz tenliydi dicektim o sen miydun değil mişsin.Sakın göznde büytme gzellige bakan kz ya da erkek hava atma cabasna bkar

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      doğru diyorsun...

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      Sen gzelsin

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      teşekkür ederim :D

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      :-)

      Yorumla
  • MustafaMısırKafa
    MustafaMısırKafa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    sıfır önem ;)

    0
    5 Yorumla
    • MustafaMısırKafa
      MustafaMısırKafa
      +1 yıl

      hatta daha çekici olabilir

      Yorumla
    • MustafaMısırKafa
      MustafaMısırKafa
      +1 yıl

      o iz belli bile olmuyo bunumu takıon

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      Gerçek hayatta öyle bir belli oluyor ki :) insanların bakışlarından anlayabiliyorum :)

      Yorumla
    • MustafaMısırKafa
      MustafaMısırKafa
      +1 yıl

      emin ol itici değil.kızlar bakabilir onların yapısı kıskanç.sende kızsın :D ama erkekler oraya degil sana bakıolardır sende psikolojikmen oraya bakıyolar sanıosndr

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      İnşallah söylediğin gibidir :)

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 12,2b cevap paylaştı.

    pek bir önemi yok

    0
    0 Yorumla
  • lordlizard
    lordlizard Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    önemli değil

    0
    0 Yorumla
  • hukukkuşu
    hukukkuşu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    açamadım resmi.

    0
    9 Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      http den sonraki boşluğu sil

      Yorumla
    • hukukkuşu
      hukukkuşu
      +1 yıl

      anlındaki izi mi sorun ediyorsun?

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      ya hemen önyargılı davranmayın :( kim ister ki öyle bir iz... sorun değil de takıyorum diyelim işte

      Yorumla
    • hukukkuşu
      hukukkuşu
      +1 yıl

      önyargılı davrandığımı düşünerek ön yargılı davrandın :) benimki sadece bir soruydu :P

      küçükken bir kalorifer vak'ası mı bu? :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :) küçükken trafik kazası geçirdim, ordan hatıra...

      Yorumla
    • hukukkuşu
      hukukkuşu
      +1 yıl

      kafaya takılacak bir şey değil, geçmiş olsun :) hem küçük bir operasyonla düzeltilebilir ancak bence gerek yok :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      sağ ol :)

      Yorumla
    • hukukkuşu
      hukukkuşu
      +1 yıl

      üzme kendini boş yere :)

      Yorumla
    • Lanawinters
      Lanawinters
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • tphru
    tphru Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    çok değildir

    0
    0 Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Hayır görmem

    0
    0 Yorumla
  • JohnCoffey
    JohnCoffey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    önemsiz bir şey.

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Bir kızın yüzünde yara izi olması erkek için önemli midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler bir kızın sivilce lekeleri olmasını takar mı? 9 cevap verildi
Kızlar, Kızlar için bir erkeğin yüzünde bu şekilde sivilce izi olması sorun olur mu, özgüvenimi... 5 cevap verildi
Erkekler kızların vücudunda olan çatlakları takar mı? 28 cevap verildi
Kızların vücudundaki çatlaklar erkeklerin göz zevkini bozar mı? 18 cevap verildi
Yüzündeki yara izi bir insana çekicilik katabilir mi? 67 cevap verildi
Kızın parmağında alyans olması erkekler için önemli mi? 109 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨